Boondock II: The Second Coming
oftewel... BOONDOCK SAINTS 2
Het is nog wel een tijdje wachten, maar het zou wel eens erg gaaf kunnen worden.
Toch ben ik wel benieuwd.
Nou, afwachten of het goed wordt, je weet het nooit met vervolgjes.
Boondock Saints was echt een topfilm
Ben erg benieuwd naar het tweede deel, hoop dat hij net zo bruut wordt als deel 1!
gezien de kwaliteit van deel 1, zal het bijna onmogelijk zijn om dat te overtreffen.
quote:Dat wil niet zeggen dat het geen leuke film kan worden. Boondock Saints was zo geweldig, dat zelfs al is het vervolg wat minder, het nog steeds een erg leuke film kan zijn.
Op donderdag 14 november 2002 13:04 schreef Jordy-B het volgende:
zoals Mike al zei: het kan eigenlijk alleen maar tegenvallen.gezien de kwaliteit van deel 1, zal het bijna onmogelijk zijn om dat te overtreffen.
* Gorro verwacht ook niet dat hij het niveau van het eerste deel haalt.
quote:maar anderzijds was deel 1 zo extreem goed dat als het vervolg slechts half zo goed zou zijn, het toch nog een topper wordt ...
Op donderdag 14 november 2002 13:04 schreef Jordy-B het volgende:
zoals Mike al zei: het kan eigenlijk alleen maar tegenvallen.gezien de kwaliteit van deel 1, zal het bijna onmogelijk zijn om dat te overtreffen.
-edit-
zo denken er meer over ...
quote:klopt ja
Op donderdag 14 november 2002 13:14 schreef Swoods het volgende:
Het eindigde toch, dat vader met zijn 2 zoons doorging met uit uitmoorden van andere criminelen?
quote:Nee toch... dat was toch die FBI-gast???
Op donderdag 14 november 2002 13:14 schreef Swoods het volgende:
Het eindigde toch, dat vader met zijn 2 zoons doorging met uit uitmoorden van andere criminelen?
Een sequal kan het origineel zwaar beschadigen.
Maar ontopic; ik kan ook niet wachten op deel 2 ik check die site al een hele tijd, maar het schiet maar niet op.. de website is al tijden hetzelfde
http://www.boondocksaints.com
quote:Blijft toch het typetje evil scotsman nietwaar?
Op donderdag 22 mei 2003 13:39 schreef Khalein het volgende:
'k Vond het 1e deel niet echt bijzonder, maar het feit dat Billy Connolly er weer bij is als Il Duce maakt het voor mij toch weer zo'n 'need-to-see' geval
quote:Eg wel
Op donderdag 22 mei 2003 13:47 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Blijft toch het typetje evil scotsman nietwaar?
quote:Absoluut niet
Op donderdag 22 mei 2003 13:49 schreef Khalein het volgende:[..]
Eg wel
Daar kan Mike Myers z'n Fat Bastard niet aan tippen
Maar ik ben(ontopic) wel voor een iets meer eigen stijl aanpak voor deze film. Ik bedoel, de cliche's van Leon en andere films lopen in deel een de spuigaten uit. Dus ik hoop iets meer orginaliteit.
quote:damn
Op maandag 2 juni 2003 22:53 schreef Ash het volgende:
Ze zijn nog steeds in de eindfases van het script, laat staan het daadwerkelijk filmen, dus reken er maar niet zo snel op.
of ag het niet ivm reden die we niet mogen weten?
edit: dit mag denk ik WEL.
[Dit bericht is gewijzigd door speedfreakssj op 16-06-2003 00:03]
quote:w8 ik dus ook op.
Op zondag 15 juni 2003 23:53 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik heb deel 1 tot nu toe alleen op video gezien. wanneer komt die nou eens op TV uit?of ag het niet ivm reden die we niet mogen weten?
edit: dit mag denk ik WEL.
quote:*sgop*
Op donderdag 22 mei 2003 14:47 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Maar ik ben(ontopic) wel voor een iets meer eigen stijl aanpak voor deze film. Ik bedoel, de cliche's van Leon en andere films lopen in deel een de spuigaten uit. Dus ik hoop iets meer orginaliteit.
Euh dat maakt juist het succes van het eerste deel. Zoals Smecker al aangaf bij die 9 russen, "this shit only happens in bad television".
Hij begint meteen waar deel 1 eindigt.
Kan alleen nergens iets vinden of Willaim Dafoe weer de geniale FBI-fag speelt. Zou wel jammer zijn zonder hem erbij hehe.
quote:Gelukkig deelt niet iedereen jouw mening.
Op donderdag 21 augustus 2003 11:16 schreef Astronaut_Jones het volgende:
boondock zoog ballen. serieus, dit was geen goeie film. dit was een direct naar video b-film. een slechte wannabe guy ritchie/tarantino kopie. hier naar uitkijken is zonde van je tijd.
Ik vond hem top en zal deel 2 ook zeker gaan kijken.
quote:zeg jij.. als er op de hoes stond dat de film regiseerd was door Tarantino had ik het geloofd..
boondock zoog ballen. serieus, dit was geen goeie film. dit was een direct naar video b-film. een slechte wannabe guy ritchie/tarantino kopie. hier naar uitkijken is zonde van je tijd.
quote:daaruit blijkt wel dat je niet heel veel verstand hebt van films. je kan een hoop films gezien hebben, maar nog steeds geen verstand hebben ervan.
Op donderdag 21 augustus 2003 13:01 schreef Retarded het volgende:[..]
zeg jij.. als er op de hoes stond dat de film regiseerd was door Tarantino had ik het geloofd..
wat betreft dat het een regelrechte b film is Bs ofsow.
De film is nooit in de bios uitgekomen omdat er rond die tijd al veel oorlog was en gedoe met terroriseme en verscheidene schietpartijen op scholen.
Boondock saints is
heb hem eg wel al over de 100 keer gezien ken hem helemaal mee quoten maar hij blijft super
quote:WTF is dat dan voor een opmerking? Omdat ik een film erg goed vind en jij niet heb ik opeens geen verstand van films? Manier van filmen is gelijk aan Tarantino, flashbacks zie je ook ontzettend veel in Tarantino films... dat zijn dus al 2 grote punten waarmee deze film zo in het rijtje thuis zou kunnen horen.
Op donderdag 21 augustus 2003 16:34 schreef Astronaut_Jones het volgende:[..]
daaruit blijkt wel dat je niet heel veel verstand hebt van films. je kan een hoop films gezien hebben, maar nog steeds geen verstand hebben ervan.
quote:
It's been a while since we dropped a line. Everything is going good. The
final script is being polished and we are going to do the movie with 20th
Century Fox. And guess what, this film will be in theatres too!We don't have a definitive start date as we are still trying to work
schedules out with our cast. As far as Mr. Dafoe returning, which so many
of you have been asking about. The answer is... It looks good.Most likely, we will be shooting around Spring of next year.
Once we shoot the film, we will be keeping a video diary on set and posting
interviews, and pictures....some sneak peeks too of the sequel.PS... A special edition DVD will be coming out next year (probably Summer
2004) -- and will be incredible. Not like anything you've ever seen if we
get our way.Keep the faith...
Veritas ` Aequitas
Boondock Management
quote:en dat bepaal jij voor een ander?
IK KAN NIET WACHTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Ik ook niet, maar moet toch...
Op woensdag 4 februari 2004 23:00 schreef ramonovietsj het volgende:
IK KAN NIET WACHTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:iedereen komt terug, het is alleen niet zeker van William Dafoe
Op zaterdag 7 februari 2004 20:00 schreef dewd het volgende:
Ik vrees dat ze wel met een heel origineel vervolg moeten komen wil dit lukken. En geen enkele vervanging van acteurs graag.
quote:Dan doe je Quintin wel erg tekort
Op donderdag 21 augustus 2003 13:01 schreef Retarded het volgende:[..]
zeg jij.. als er op de hoes stond dat de film regiseerd was door Tarantino had ik het geloofd..
quote:Production of the sequel has not started yet. Once things get kicked into high gear this page will bring you the latest news on "All Saints Day", so stay tuned.
Boondock Web Management
Ja... Ik vind het ook jammer. Ik hoopte dat ie snel te zien was....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het scheelt dan dat ze er 'pas' 2 jaar mee bezig zijn
hij zou in 2003 uitkomen maar ze moeten nogsteeds beginnen met de verfilming, script is er maar op de een of andere manier maken ze er geen budged voor vrij.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het scheelt dan dat ze er 'pas' 2 jaar mee bezig zijn
Maar daardoor niet per se slecht.quote:Op zondag 19 juni 2005 04:29 schreef BrainOverfloW het volgende:
Deel een behoort tot mijn favoriete films en deel twee wil dus ook erg graag zien. Maar, net als zoveel hier, ben ik wel bang voor een minder vervolg. Als ik naar het verhaal van twee kijk, de saints krijgen te maken met een "copy-cat" en moeten hun naam zuiveren, klint dit wel een beetje afgezaagt.
Dat zeg ik ook niet. Het kan, als ze goed hun best gaan doen, inderdaad nog een hele leuke film worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar daardoor niet per se slecht.
Never piss off an Irishman.
Absoluut, maar ik deel je zorgen, want het kan ook verschikkelijk mis gaan. Ach, we'll see.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:16 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Het kan, als ze goed hun best gaan doen, inderdaad nog een hele leuke film worden.
Eind 2006 zou de film dus uit moeten komen.quote:by - kmajors 4 days ago (Sat Aug 6 2005 08:04:16 )
Sean is currently filming the Insatiable in Austin, TX. I ran into him last night and he said that Boondock Saints II should be out at the end of next year. For all of you fans of the first one (like me), it is nice to have a more definite date when the movie is expected to be released.
what's the symbology there?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar daardoor niet per se slecht.
Never piss off an Irishman.
Symbology? I'm sure the word you were looking for was 'symbolism', 'what is the ssssymbolism there?' !!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:56 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
what's the symbology there?
the boatmanquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:21 schreef whoops het volgende:
[..]
Symbology? I'm sure the word you were looking for was 'symbolism', 'what is the ssssymbolism there?' !!!
Dat vind ik nog zwakjes uitgedrukt...quote:Op woensdag 7 september 2005 01:30 schreef clumsy_clown het volgende:
TVP enzo, aangezien deel 1 best wel de pannen van het dak heerste.
Met EN-geluid (liefst DTS) en NL-subs?quote:Op woensdag 7 september 2005 08:15 schreef MikeyMo het volgende:
die special edition DVD is enkel in scandinavie te krijgen
quote:Op woensdag 7 september 2005 09:02 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Met EN-geluid (liefst DTS) en NL-subs?
i believe the monsignor's finally got the point!quote:Op woensdag 7 september 2005 10:33 schreef MikeyMo het volgende:
wat boeien die subs nou
oh ja, die subs hebben te maken met de rechten... vandaar
ik ben alleen bekend met de non-anamorphic r1 uitgavequote:Op woensdag 7 september 2005 13:41 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb ondertusen de USA uitgaven van the boondock saints ondereweg. Als het goed is heeft deze de zelfde extra's als die S.E. Alleen wat minder mooi verpakt en R1.
ayequote:Op woensdag 7 september 2005 23:16 schreef Spade het volgende:
Lang geleden dat ik wat hoorde van de opvolger van de briljante film Boondock Saints. Ik heb 'em van de week nog maar eens bekeken met een riedel vrienden en hij blijft gewoon steengoed. Hopelijk snel wat (goed) nieuws over deeltje 2!![]()
Catch you on the flipside!
Is Il Duce the brothers' father?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:46 schreef Kondros het volgende:
heeft niemand hier door dat dat niet hun vader was maar dat ze hen vader noemde... zoals adoptie...
Ik zag laatst iets staan van deze docu ja maar ik heb hem nog niet gezien. Ga hem misschien nog wel halen.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:37 schreef CeeJee het volgende:
Zijn er ook fans die de documantaire Overnight gezien hebben over het ontstaan van TBS ? Een verbluffende kijk in de waanzin die Troy Duffy heet. Als de beste schrijver en acteur ter wereld de opdracht zouden krijgen een zo onsympathiek mogelijk iemand neer te zetten zou je in de buurt komen van Duffy.
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:46 schreef Kondros het volgende:
heeft niemand hier door dat dat niet hun vader was maar dat ze hen vader noemde... zoals adoptie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |