Mercury Rev - Goddess On A Hiway wel oke? Dan wil ik die vervangenquote:
Uitstekende keuzequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mercury Rev - Goddess On A Hiway wel oke? Dan wil ik die vervangenRest doorschuiven. Stop de tijd.
Ben ook nog even aan het twijfelen over The Distance, maar die vind ik een stuk minder eigenlijk.quote:
Ik ken ook alleen de single en dus staat-ie nu in de tellijst als Roses.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:59 schreef methodmich het volgende:
Maakt mij niet uit, maar is makkelijker voor ranja als hij dezelfde titel heeft. Dan komt het nummer ook hoger.
Op het album heet het nummer For The Roses, dus lijkt me de originele titel. Al heette de single volgens n00b dus anders.
Gefeliciteerd, je kent er nog 1 en ze staan in je top 100quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
97-04, valt eigenlijk wel een beetje samen dus, de pieken waren vrijwel gelijk, Nickelback had ook z'n grootste hit in 2001. Al moet ik zeggen dat ik naast die 3 bands dus ook vrijwel niks ken
Bush? Dat vind ik een twijfelgeval, al komen ze natuurlijk niet uit Seattle.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je kent er nog 1 en ze staan in de top 100
Nee, Stiltskin, misschien wel 1 van de eersten die met dat rampscenario aankwamen. huuuquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bush? Dat vind ik een twijfelgeval, al komen ze natuurlijk niet uit Seattle.
Na dat eerste album is daarvan ook alles prullenbakworthy.
Oh mja dat vind ik dus ook een twijfelgeval, al komt het er een stukje dichter bij.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, Stiltskin, misschien wel 1 van de eersten die met dat rampscenario aankwamen. huuu
Maar ik hoor wel verschilquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zie absolouut geen verschil
Ik wel, van de zanger van Stiltskin krijg ik niet de nood om Patrick Kluivert uit de selectie te zetten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zie absolouut geen verschil
Ik weet het. Daar werd Genesis ook niet veel slechter meer van.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
We hebben het wel over de vervanger van Phil Collins bij Genesis he mensen.
het gaat toch om de muziek niet om wie of waaromquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
We hebben het wel over de vervanger van Phil Collins bij Genesis he mensen.
Zekers. Ik denk ook dat hij bij Genesis een stuk beter aan te horen isquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:52 schreef ranja het volgende:
[..]
het gaat toch om de muziek niet om wie of waarom
best bijzonder.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
http://www.music-map.com/stiltskin.html
Ik wil hem er ook inzettenquote:
Uiteraard niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:12 schreef Casiotone het volgende:
Ik heb een vraag over de puntentelling: Heeft de laatste (dus nr 20 bij top 20, 100 bij top 100) in alle gevallen 0 punten?
ohja, tuurlijk. Maar de telling is nu wel duidelijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:16 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Uiteraard niet.
Bij een top 100 heeft de laatste 1 punt, bij een top 20 vijf punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |