SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil niet stoken hoor, maar ik heb gehoord dat je moeder heel aardig is, met haar prettige verschijning /eindeberichtOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nee.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, zo blijf ik je wel gewoon noemen.
Sterkte.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey hey, ik ben nog steeds met Specu getrouwd hoor. Dus een beetje dimmen jij !!
Ja, denk het eigenlijk gewoon welquote:
Gaat anders al heel lang goed hoorquote:
Je bent zelf een .quote:
Je kunt de trein naar Den Haag nog halen.quote:
LTDKVquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:58 schreef Specularium het volgende:
Is dit nog steeds de SIP-SC of is LTKDV dat weer vergeten weg te halen?
Die wil ik niet schoonmaken. Dat doet nedtrain.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kunt de trein naar Den Haag nog halen.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb mezelf een keer weggegooid, was wel nodig.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die wil ik niet schoonmaken. Dat doet nedtrain.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ik doe gewoon lekker niet mee aan die "LTKDV"-hype.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:58 schreef Specularium het volgende:
Is it safe?
1981.
Bij voorbaat dank.
Wat is dit dan?quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:03 schreef Uccie het volgende:
ja maar....als je het hele gezin opsluit, bij wie ga je dan het losgeld vragen?
Oeehhhhh.. die is lang geleden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
Ik had meer verbaal geweld verwacht tussen Vrouwtje Theelepel en die Professionele Paardenlul.
Is dat mijn eerste post? WTFquote:
Nee voor ik het weet sta ik erop.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
Ik had meer verbaal geweld verwacht tussen Vrouwtje Theelepel en die Professionele Paardenlul.
Nouja, die staat als eerste in je PoHi, maar weet eigenlijk niet of het zo werkt. Kan ook aan de datum van het topic liggenquote:
Ik had wel een punt.....(ja nee, ik heb er 2, maar ik bedoelde in dat topic)quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, die staat als eerste in je PoHi, maar weet eigenlijk niet of het zo werkt. Kan ook aan de datum van het topic liggen
Die lul, die moet namelijk gigantisch zijn aangezien iedereen er zo op staat.quote:
Ik zou het kunnen zijn.quote:
Twee zelfs.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Uccie een naaimachine.
Dat heb ik vanavond ook gegetenquote:
Zonder context was dat een prima post.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:14 schreef Fokker89 het volgende:
K&W / Een "paar" gaatjes in de muur....
Ja, ik kan die post niet quotenquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zonder context was dat een prima post.
Win-win voor jou en die lulquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die lul, die moet namelijk gigantisch zijn aangezien iedereen er zo op staat.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alabastine tubes hebben een spuitmondje op de tube (niet te ver afsnijden). En koop dan wel de snelplamuur en niet de "schuurvrije" (is ie namelijk niet)
Ik heb nieuwe schoenenquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 @ 23:34:32 schreef LTKVDhet volgende:
Alabastine tubes hebben een spuitmondje op de tube (niet te ver afsnijden). En koop dan wel de snelplamuur en niet de "schuurvrije" (is ie namelijk niet)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan doe je oude schoenen aan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe schoenendie ga ik niet beschadigen.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
K&W / Hoe muuranker te monterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
K&W / Hoe muuranker te monterenIk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat duurt even, want hij moet omlopen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Hij is gewoon even zijn kraan aaien.
Nee, juist niet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dat duurt even, want hij moet omlopen.
Met deze kunnen wij veel lol hebbenquote:Op zondag 1 december 2013 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, in elke maat te krijgen in de bouwmarkt!
Welnee, dat is seventies, man!quote:
Die van jou was natuurlijk weer tldr, die heeft natuurlijk niemand gelezen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn god... was dat z'n eerste post?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het nemen van maatregel 1 is niet eerlijk zolang maatregel 4 nog geen feit is. Gezinnen hebben tegenwoordig torenhoge woonlasten (hoger dan in buurlanden) en daarom moeten beide partners wel werken. Een auto is daarvoor meestal een must, omdat openbaar vervoer (sowieso een verouderde manier van mensen vervoeren) geen reëel alternatief is voor de meeste mensen.
Werktijdspreiding KAN de pijn verlichten, maar alleen daarmee kom je er ook niet. Ik denk dat er nog veel winst valt te behalen met de onsluiting van steden. Onnodige, of slecht afgestelde verkeerslichten moeten worden aangepakt. Te vaak is afremming van auto's het credo, terwijl de doorstroming juist moet verbeteren.
De achterstand qua wegennet moet inderdaad worden ingehaald. Laten we vooral voor slimme oplossingen kiezen, door wegen voor doorgaand verkeer beter OM steden te leiden, in plaats van er doorheen. Verder pleit ik ook voor betere spreiding van werkgelegenheid. In de Randstad en rondom andere grote steden staat alles vast. Er zijn genoeg plekken in Nederland waar geen grote problemen zijn. Stimuleer bedrijven om hun vestiging te verplaatsen. Ga Nederland beschouwen als één grootstedelijk gebied.
Echt hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die van jou was natuurlijk weer tldr, die heeft natuurlijk niemand gelezen.
[..]
Nog steeds even actueel en accuraat.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die van jou was natuurlijk weer tldr, die heeft natuurlijk niemand gelezen.
[..]
okquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog steeds even actueel en accuraat.![]()
Het is trouwens niet m'n eerste account hoor. Mijn eerste post stamt uit juni 2004 en ging over muziek uit Scandinavië.
Ik moest ook enorm lachen om die "Bij de EO werkt Klaas van Kruistem" met die heliumstemmetjes.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:37 schreef YokiKater het volgende:
Haha, deze oude LuckyTV blijft toch wel goud.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:37 schreef YokiKater het volgende:
Die heb ik net gezien, ik moest ook wel lachen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moest ook enorm lachen om die "Bij de EO werkt Klaas van Kruistem" met die heliumstemmetjes.
1:08quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:37 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind het gewoon sneu. Maar ja, ik heb een ander gevoel voor humor..quote:
Heb je dat überhaupt dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon sneu. Maar ja, ik heb een ander gevoel voor humor..
Doe eens wat? Lachen? Zeg eens iets grappigs danquote:
Is dit het?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe eens wat? Lachen? Zeg eens iets grappigs dan
Ik wacht op je briljante grap eigenlijkquote:
Wist niet dat je er was eig.. Slaap lekker liefje!quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wist niet dat je er was eig.. Slaap lekker liefje!
Ploegendienst.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:07 schreef Fokker89 het volgende:
De ene Japanner is weg, en de volgende komt binnen.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:07 schreef Fokker89 het volgende:
De ene Japanner is weg, en de volgende komt binnen.
Ik heb nooit geclaimd dat ik gevoel voor humor heb.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wacht op je briljante grap eigenlijk
Niet janken, ik ken Ucciequote:
Ik heb nooit geclaimd dat ik JOUW gevoel voor humor hebquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:09 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb nooit geclaimd dat ik gevoel voor humor heb.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb nooit geclaimd dat ik JOUW gevoel voor humor heb
Waar onder uit precies? Lachen om niks grappigs?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Je probeert er gewoon onderuit te komen.
Om ons iets te laten zien wat jij heel grappig vindt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar onder uit precies? Lachen om niks grappigs?
Owh, bedoelde je dat! Pff, ff geen voorbeeld.. Maar ik hou wel van droge humor als "Danglish":quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Om ons iets te laten zien wat jij heel grappig vindt.
Kwestie van de Engelse taal machtig zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, bedoelde je dat! Pff, ff geen voorbeeld.. Maar ik hou wel van droge humor als "Danglish":
How do you do?
And how do you do your wife?
En wie het niet snapt: tragisch....
Ferquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kwestie van de Engelse taal machtig zijn.
En hoi Whis
Da's een heel hartelijk welkomquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ferdo, nu lijkt het of ik je afschrik ende wegjaag
Ik heb idd nooit eerder met je gesproken ;-)quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wees maar niet bang hoor, zo erg ben je vast niet.
In elk geval niet sinds...een paar dagen terug, hier?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb idd nooit eerder met je gesproken ;-)
Maar het is een genoegen.quote:
Ze schrokken ervan dat jij me wel magquote:
Sorry, ik was een film aan het kijken waarin Tygod Gernandt de nek van Halina Reijn even 180 graden omdraait, hoogtepunt van de film welquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
Qua verhaal, of omdat je Reijn niet zo mag?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry, ik was een film aan het kijken waarin Tygod Gernandt de nek van Halina Reijn even 180 graden omdraait, hoogtepunt van de film wel
Voor een Nederlandse film was het goed te doen, en Halinaquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Qua verhaal, of omdat je Reijn niet zo mag?
360 graden was leuker geweest?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor een Nederlandse film was het goed te doen, en Halina
Boy 7?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry, ik was een film aan het kijken waarin Tygod Gernandt de nek van Halina Reijn even 180 graden omdraait, hoogtepunt van de film wel
Ja.quote:
Tygod is altijd een baas natuurlijkquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind Tygo als bad guy altijd wel goed overkomen.
Haha ja.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
On topic: geen idee. Moeten er wellicht ook achterlijk vroeg uit
Van Michiel de Ruyter heb ik genotenquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:06 schreef LTVDK het volgende:
Tygod is gewoon de beste Nederlandse acteur, alleen Frank Lammers komt nog een beetje in de buurt
Met het stukje over Frank Lammers verneuk je het gelijk weer een beetje.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:06 schreef LTVDK het volgende:
Tygod is gewoon de beste Nederlandse acteur, alleen Frank Lammers komt nog een beetje in de buurt
moemoequote:Op donderdag 16 juli 2015 00:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Van Michiel de Ruyter heb ik genoten.
Ik vind Loek Peters ook niet slecht.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:06 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is specu, die is zuur en bijtend. Wel gezien of niet gezien
Niet gezien dan.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, vorige week of die daarvoor.
Zal vast ergens in de SC staan.
Nee, dat is Tygodquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV vindt dat beste acteur van Nederland.
Blije Bijquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:13 schreef Specularium het volgende:
'Blij'.
Deze hilarische woordgrap werd mede mogelijk gemaakt door Efteling.
Trusten!quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tem heir. Doei!
Moest toch al nodig tukken, maar druppel
Boy7quote:
Echt hoor.. Waar had hij het over????quote:
Ik? Natuurlijk niet, DUHquote:
Ga maar gewoon weg.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tem hier. Doei!
Moest toch al nodig tukken, maar druppel
Stiekem ben je gewoon bij dat ze er is.quote:
Zo is datquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiekem ben je gewoon bij dat ze er is.
Iedereen is welkom.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiekem ben je gewoon bij dat ze er is.
2 minuten is wel een erg lange UI.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:24 schreef Specularium het volgende:
Kan iemand een UI van dat filmpje maken?
Ik heb daar helemaal geen zin in.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:24 schreef Specularium het volgende:
Net als jij bedoel je? Neequote:Op donderdag 16 juli 2015 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij ook een kop als een bak met wurmen?
quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:24 schreef Specularium het volgende:
*zegt niks*quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
HEY JA IK LEEF OOK NOG HOOR WAT LIEF DAT JE HET VRAAGT MET JE HOOFD
Heul nie.quote:
Raar. Nu klopt het wel. Net leek het 50 pixels breed, i.p.v. 60.quote:
Editten als een eckte koningquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Raar. Nu klopt het wel. Net leek het 50 pixels breed, i.p.v. 60.
Overigens is de UI-politie aan deel 4 toe, inmiddels.![]()
Ik kan binnenkort een museum openen met speciaal voor Harry gemaakte UI's die 2 tot 5 minuten zijn gebruikt. Met een speciale afdeling met UI's die helemaal niet zijn gebruikt...quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Editten als een eckte koning. Al heb ik gewoon de img tag op 60 gezet ipv het originele formaat.
Jij zal wel weer 2,5 gig aan photoshoptroep van mij op je schijfje hebben.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan binnenkort een museum openen met speciaal voor Harry gemaakte UI's die 2 tot 5 minuten zijn gebruikt. Met een speciale afdeling met UI's die helemaal niet zijn gebruikt...
niets mis mee, heb ik ook.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij zal wel weer 2,5 gig aan photoshoptroep van mij op je schijfje hebben.
En degene die ik heb gemaakt doet hij al een half jaar meequote:Op donderdag 16 juli 2015 00:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan binnenkort een museum openen met speciaal voor Harry gemaakte UI's die 2 tot 5 minuten zijn gebruikt. Met een speciale afdeling met UI's die helemaal niet zijn gebruikt...
Dat doet niemand volgens mij. Hij is een beetje het vreemde neefje wat het eigenlijk allemaal zo kwaad niet bedoelt.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Harry is vanalles maar ook en bovenal een schat. Al deel ik zijn denkbeelden niet.
Ik kan daar nog steeds uren naar kijken.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En degene die ik heb gemaakt doet hij al een half jaar mee
Vind jij de Holocaust een leugen dan?quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Harry is vanalles maar ook en bovenal een schat. Al deel ik zijn denkbeelden niet.
Hoezo, sinds wanneer ontken ik wat de KNIL heeft gedaan in Indonesië?quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind jij de Holocaust een leugen dan?
#grapjeswaartriggerslurfeenstrakkestengelvankrijgt
#ikhouvanHarryquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind jij de Holocaust een leugen dan?
#grapjeswaartriggerslurfeenstrakkestengelvankrijgt
Gekke knuffelOttomaan dat je er ook bent hequote:Op donderdag 16 juli 2015 00:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoezo, sinds wanneer ontken ik wat de KNIL heeft gedaan in Indonesië?
Idd, beetje een genocide uitvoeren op Indonesische Ottomanen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gekke knuffelOttomaan dat je er ook bent he
quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij zal wel weer 2,5 gig aan photoshoptroep van mij op je schijfje hebben.
Toch moet die bij-UI terug.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En degene die ik heb gemaakt doet hij al een half jaar mee
Heb jij al een Satudarah-hesje en brommer?quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Idd, beetje een genocide uitvoeren op Indonesische Ottomanen.
Waar staat jouw huis precies?quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij al een Satudarah-hesje en brommer?
Heb ik toevallig ook al gemaaktquote:
quote:
FF een klusje klaren.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat kom je doen, heel agressief toeteren?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
#triggerkaaslaatgraagdingenvangebouwenvallen
quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
#ditwordthetlotvantriggerdissers.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
#ditwordthetlotvantriggerdissers.
quote:
Gisteren hoorde ik dat Lars Boom ziek was afgestapt in de Tour.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:09 schreef YokiKater het volgende:
Arie Boomsla zit er ook in, die krijgt lekker een klapje.
GA DAN!quote:
Zal wel gewoon een vent van 57 zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:11 schreef Specularium het volgende:
Iemand zit Fylax te hosselen in het fototopic in US.
Of 77 is zijn geboortejaar.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zal wel gewoon een vent van 57 zijn.
vaduz?quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom, wie moet dan Speculazer pesten?
Welke?quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:17 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben blij dat ik morgen vrij ben, heb wel een vermakelijke game gevonden.
Maar ik heb jou toch wel door met je onderhuids racisme in elke post.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je wilt dat iets goed gedaan wordt moet je het altijd zelf doen.
Jawel, maar uiteindelijk weet jij toch dat je me niet kunt laten bannen dus wat dat betreft mag je het best weten.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar ik heb jou toch wel door met je onderhuids racisme in elke post.
Ziet er leuk uit, tenminste een keer een survivalgame zonder dat je constant door hordes zombies wordt aangevallen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:20 schreef Fokker89 het volgende:
Het is nog een alpha versie, maar wel leuk.
Beetje overleven op een onbewoond eiland.
Ja preciesquote:Op donderdag 16 juli 2015 01:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, tenminste een keer een survivalgame zonder dat je constant door hordes zombies wordt aangevallen.
Dat heb ik ook elke keer als ik wat probeer.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:26 schreef Fokker89 het volgende:
Maarja, meestal ben ik games na een uurtje wel weer zat.
Dit is best even vermakelijk, maar het is nog maar een alpha versie, dus ben benieuwd tot hoever je kan gaan.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heb ik ook elke keer als ik wat probeer.
Nog niet nodig gehad. je hebt een flesje water als je begintquote:Op donderdag 16 juli 2015 01:31 schreef Specularium het volgende:
Kun je ook je eigen pis drinken net als Bear?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |