SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil niet stoken hoor, maar ik heb gehoord dat je moeder heel aardig is, met haar prettige verschijning /eindeberichtOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nee.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, zo blijf ik je wel gewoon noemen.
Sterkte.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey hey, ik ben nog steeds met Specu getrouwd hoor. Dus een beetje dimmen jij !!
Ja, denk het eigenlijk gewoon welquote:
Gaat anders al heel lang goed hoorquote:
Je bent zelf een .quote:
Je kunt de trein naar Den Haag nog halen.quote:
LTDKVquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:58 schreef Specularium het volgende:
Is dit nog steeds de SIP-SC of is LTKDV dat weer vergeten weg te halen?
Die wil ik niet schoonmaken. Dat doet nedtrain.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kunt de trein naar Den Haag nog halen.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb mezelf een keer weggegooid, was wel nodig.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die wil ik niet schoonmaken. Dat doet nedtrain.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ik doe gewoon lekker niet mee aan die "LTKDV"-hype.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:58 schreef Specularium het volgende:
Is it safe?
1981.
Bij voorbaat dank.
Wat is dit dan?quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:03 schreef Uccie het volgende:
ja maar....als je het hele gezin opsluit, bij wie ga je dan het losgeld vragen?
Oeehhhhh.. die is lang geleden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
Ik had meer verbaal geweld verwacht tussen Vrouwtje Theelepel en die Professionele Paardenlul.
Is dat mijn eerste post? WTFquote:
Nee voor ik het weet sta ik erop.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
Ik had meer verbaal geweld verwacht tussen Vrouwtje Theelepel en die Professionele Paardenlul.
Nouja, die staat als eerste in je PoHi, maar weet eigenlijk niet of het zo werkt. Kan ook aan de datum van het topic liggenquote:
Ik had wel een punt.....(ja nee, ik heb er 2, maar ik bedoelde in dat topic)quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, die staat als eerste in je PoHi, maar weet eigenlijk niet of het zo werkt. Kan ook aan de datum van het topic liggen
Die lul, die moet namelijk gigantisch zijn aangezien iedereen er zo op staat.quote:
Ik zou het kunnen zijn.quote:
Twee zelfs.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Uccie een naaimachine.
Dat heb ik vanavond ook gegetenquote:
Zonder context was dat een prima post.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:14 schreef Fokker89 het volgende:
K&W / Een "paar" gaatjes in de muur....
Ja, ik kan die post niet quotenquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zonder context was dat een prima post.
Win-win voor jou en die lulquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die lul, die moet namelijk gigantisch zijn aangezien iedereen er zo op staat.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alabastine tubes hebben een spuitmondje op de tube (niet te ver afsnijden). En koop dan wel de snelplamuur en niet de "schuurvrije" (is ie namelijk niet)
Ik heb nieuwe schoenenquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 @ 23:34:32 schreef LTKVDhet volgende:
Alabastine tubes hebben een spuitmondje op de tube (niet te ver afsnijden). En koop dan wel de snelplamuur en niet de "schuurvrije" (is ie namelijk niet)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan doe je oude schoenen aan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe schoenendie ga ik niet beschadigen.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
K&W / Hoe muuranker te monterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
K&W / Hoe muuranker te monterenIk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat duurt even, want hij moet omlopen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Hij is gewoon even zijn kraan aaien.
Nee, juist niet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dat duurt even, want hij moet omlopen.
Met deze kunnen wij veel lol hebbenquote:Op zondag 1 december 2013 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, in elke maat te krijgen in de bouwmarkt!
Welnee, dat is seventies, man!quote:
Die van jou was natuurlijk weer tldr, die heeft natuurlijk niemand gelezen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn god... was dat z'n eerste post?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het nemen van maatregel 1 is niet eerlijk zolang maatregel 4 nog geen feit is. Gezinnen hebben tegenwoordig torenhoge woonlasten (hoger dan in buurlanden) en daarom moeten beide partners wel werken. Een auto is daarvoor meestal een must, omdat openbaar vervoer (sowieso een verouderde manier van mensen vervoeren) geen reëel alternatief is voor de meeste mensen.
Werktijdspreiding KAN de pijn verlichten, maar alleen daarmee kom je er ook niet. Ik denk dat er nog veel winst valt te behalen met de onsluiting van steden. Onnodige, of slecht afgestelde verkeerslichten moeten worden aangepakt. Te vaak is afremming van auto's het credo, terwijl de doorstroming juist moet verbeteren.
De achterstand qua wegennet moet inderdaad worden ingehaald. Laten we vooral voor slimme oplossingen kiezen, door wegen voor doorgaand verkeer beter OM steden te leiden, in plaats van er doorheen. Verder pleit ik ook voor betere spreiding van werkgelegenheid. In de Randstad en rondom andere grote steden staat alles vast. Er zijn genoeg plekken in Nederland waar geen grote problemen zijn. Stimuleer bedrijven om hun vestiging te verplaatsen. Ga Nederland beschouwen als één grootstedelijk gebied.
Echt hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die van jou was natuurlijk weer tldr, die heeft natuurlijk niemand gelezen.
[..]
Nog steeds even actueel en accuraat.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die van jou was natuurlijk weer tldr, die heeft natuurlijk niemand gelezen.
[..]
okquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog steeds even actueel en accuraat.![]()
Het is trouwens niet m'n eerste account hoor. Mijn eerste post stamt uit juni 2004 en ging over muziek uit Scandinavië.
Ik moest ook enorm lachen om die "Bij de EO werkt Klaas van Kruistem" met die heliumstemmetjes.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:37 schreef YokiKater het volgende:
Haha, deze oude LuckyTV blijft toch wel goud.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:37 schreef YokiKater het volgende:
Die heb ik net gezien, ik moest ook wel lachen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moest ook enorm lachen om die "Bij de EO werkt Klaas van Kruistem" met die heliumstemmetjes.
1:08quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:37 schreef YokiKater het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |