bij zo'n fetisj is een bezoekje aan de GGZ geen overbodige luxe denk ikquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:04 schreef Buurpoes het volgende:
Er zijn rare mensen op deze aardbol...
SEX / Fetish: Geld afstaan aan leuke /shopperige meiden en dames
Dus toch?quote:
Morgen in de krant: poes belaagt man in de treinquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]![]()
Ho jongens, ik zit er al bovenop
Dat wil hij helemaal niet.... je gaat gelijk veels te ver joh!!quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]![]()
Jij liever dan ik. Ik zit enkel op knappe, enigszins jonge mannen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]![]()
Wil je de buit met me delen?quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]![]()
quote:
Random mensen lastig vallen "Aahh prrrrrrease gooi wat in mijn schoot"quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Morgen in de krant: poes belaagt man in de trein![]()
Die wilde trouwen met z'n mammiequote:Op woensdag 15 juli 2015 21:14 schreef Molo het volgende:
Die gast gaat gewoon daarna rukken als een malloot joh. Wazig figuur
Wat zou Freud ervan zeggen?
quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat wil hij helemaal niet.... je gaat gelijk veels te ver joh!!
Ik doe het niet voor mezelf heurquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Ik zit enkel op knappe, enigszins jonge mannen.
quote:
Hoiquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ja daarom, ben wel benieuwd naar zijn analyse.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die wilde trouwen met z'n mammieOf iets met seks, Freud was dol op seks
![]()
Geelquote:
De liefdequote:Op woensdag 15 juli 2015 21:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik doe het niet voor mezelf heur
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zou het aan hemzelf vragen, en gelijk zeggen dat je geld nodig hebt voor nieuwe kleren.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
ja daarom, ben wel benieuwd naar zijn analyse.
Van de week eens aan een van de wat idiotere ruimdenkendere psychologen/psychiaters vragen op werk
Ja doen, laat het me dan even weten!quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
ja daarom, ben wel benieuwd naar zijn analyse.
Van de week eens aan een van de wat idiotere ruimdenkendere psychologen/psychiaters vragen op werk
Zij is iets meer dan de helft van jouw leeftijd, dan mag dat he?quote:
Pics en leeftijd in DM gaarne. Ik streef er naar binnen twee weken een uitslag te retourneren. Bij negatieve uitslag ontvangt u geen bericht.quote:
ik wil ook blauwquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Krijg je geel, heb ik blauw voor mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |