abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155533163
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 17:27 schreef Copycat het volgende:

Vreemdgaan is ook niet oké, maar iemand op zo'n manier outen, gaat mij toch stukken verder.
Dat vind ik wel grappig, dat vreemdgaan minder erg is als kenbaar maken dat iemand vreemd gaat.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:36:03 #177
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_155539344
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 18:18 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dat vind ik wel grappig, dat vreemdgaan minder erg is als kenbaar maken dat iemand vreemd gaat.
Zolang het niet in jouw relatie is heb jij er geen moer mee te maken wat een ander doet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_155539390
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 15:16 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Ja, dat klopt.
Dat is de oplossing voor het probleem 'minnares/minnaar' :)

Het probleem 'minnares/minnaar' ontstaat pas, eens je een relatie monogaam afbakent. Doe je dat niet, bestaat ook niet meer het andere. Het één hoort namelijk bij het andere samen.

De vraag stellen: "Waarom een minnares/minnaar" ?
Is meteen ook ergens de vraag stellen: "Waarom dient een relatie monogaam te zijn" ?

Is het niet ?
Dat is niet de oplossing. Een open relatie is met wederzijdse kennis, of een don't ask don't tell-beleid. Eén minnaar of minnares gaat achter de achteloze rug om van degene waar je van pretendeert te houden.
pi_155541931
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 21:36 schreef fathank het volgende:

[..]

Zolang het niet in jouw relatie is heb jij er geen moer mee te maken wat een ander doet.
Waarom niet? Wat is daar op tegen?
  woensdag 26 augustus 2015 @ 08:42:03 #180
157922 fathank
pi_155549826
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 22:37 schreef Deckard het volgende:

[..]

Lijkt me simpel. Het zijn jouw zaken niet. Waar denk jij het recht vandaan te kunnen halen om je in andermans persoonlijk leven te mengen? Omdat iemand anders niet volgens jouw waarden en normen leeft?
  woensdag 26 augustus 2015 @ 09:05:28 #181
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_155550170
quote:
14s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 08:42 schreef fathank het volgende:

[..]

Lijkt me simpel. Het zijn jouw zaken niet. Waar denk jij het recht vandaan te kunnen halen om je in andermans persoonlijk leven te mengen? Omdat iemand anders niet volgens jouw waarden en normen leeft?
Dit dus. Hoe verwerpelijk ik het zelf ook kan vinden, ik heb het recht niet om mijn normen en waarden op te dringen aan een ander.
Ik weet niet wat voor relatie zij hebben, ik weet niet wat er speelt of wat voor afspraken er gemaakt zijn. Dan ga ik ook niet met mijn vingertje wijzen en zeggen wat zij allemaal fout doet.
En al helemaal niet als je zelf ook niet vrij bent van blaam, wat eigenlijk niemand is.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_155550291
quote:
14s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 08:42 schreef fathank het volgende:
Waar denk jij het recht vandaan te kunnen halen om je in andermans persoonlijk leven te mengen?
Dat doet een vreemdganger toch ook?

edit:

quote:
Gedupeerden hebben de gehackte datingsite voor vreemdgangers Ashley Madison aangeklaagd. Volgens de slachtoffers hebben de site en het moederbedrijf, Avid Life Media, onvoldoende gedaan om hun privacy te beschermen. Dat melden Amerikaanse media dinsdag.

© ANP.
Volgens CNN zijn rechtszaken aangespannen in de staten Californië, Texas en Missouri. De anonieme gedupeerden, het zijn er zeker acht, eisen allemaal meer dan vijf miljoen dollar (zo'n 4,4 miljoen euro) schadevergoeding. Om welk bedrag het precies gaat is niet bekend.

Vorige week werd de datingsite voor mensen die willen vreemdgaan gehackt. Daardoor kwamen mailadressen, creditcardgegevens en betaalgegevens van meer dan 33 miljoen leden op straat te liggen. De afgelopen dagen werden in de Amerikaanse media steeds meer prominente leden bekend, onder wie een heel aantal deelnemers aan realityseries.

Bidens zoon
Maandag bracht de conservatieve website Breitbart naar buiten dat de zoon van de Amerikaanse vicepresident zich zou hebben aangemeld bij Ashley Madison. In een verklaring ontkent Hunter Biden dat hij een account op de site heeft.

In Canada is het moederbedrijf van de datingsite door twee advocatenkantoren aangeklaagd. Avid Life Media is daar gevestigd. De kantoren hebben een aanklacht ingediend namens een groep gedupeerden en eisen gezamenlijk 578 miljoen dollar (ruim 500 miljoen euro).
:')

Blijft toch bijzonder vind ik, privacy willen maar je wel aanmelden op zo'n site.
Alsof je een Facebook account neemt terwijl je anoniem wilde blijven. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 09:16:09 #183
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_155550370
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 22:37 schreef Deckard het volgende:

[..]

Huh? Zit je je nou gek te houden? Vanwege privacy natuurlijk.

Als jij nou een fout maakt in je belastingaangifte, dan is het toch ook niet wenselijk dat dat publiekelijk bekend wordt gemaakt?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 09:18:16 #184
157922 fathank
pi_155550398
quote:
12s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 09:11 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

edit:

[..]

:')

Blijft toch bijzonder vind ik, privacy willen maar je wel aanmelden op zo'n site.
Alsof je een Facebook account neemt terwijl je anoniem wilde blijven. :P
Je mag wel verwachten dat een partij zorgvuldig met persoonlijke gegevens omgaat en er voor zorgt dat de beveiliging up-to-date is. Maar goed, je bent idd wel een stomme mongool om herleidbare gegevens te gebruiken :'). De Waarden&Normen-politie ligt altijd op de loer om je met naam en toenaam door het slijk te halen en je hoofd kaal te scheren als een moffenhoer in '45.
pi_155550955
quote:
12s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 09:11 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee, want daar gaat het over twee consenting adults. De bedrogen partner is niet eens in beeld.

Grappig wel dat mensen hun mond vol hebben over privacy, maar als er mensen genaaid worden die toevallig iets doen wat niet in hun denkkader past, dan is het ineens hun eigen schuld. Vooral met twee maten blijven meten :')
pi_155550979
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 09:51 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee, want daar gaat het over twee consenting adults. De bedrogen partner is niet eens in beeld.
Wel want de bedrogen partner is onderdeel van het leven van de vreemdganger.

Daarbij kan een vreemdganger ook nog eens vreemdgaan met iemand anders in een relatie, dan mengt ie zich dus ook nog in het leven van de partner van de ander.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 09:54:33 #187
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155551009
quote:
14s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:

Daarbij kan een vreemdganger ook nog eens vreemdgaan met iemand anders in een relatie, dan mengt ie zich dus ook nog in het leven van de partner van de ander.
En jij als morele klokkenluider maakt geen enkel deel uit van wat dan ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 26 augustus 2015 @ 09:55:21 #188
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_155551025
quote:

[..]

Is dat erger dan? Dat is toch geheel aan de ander?

Zelf heb ik wel altijd de mening gehad dat een vrijgezel niet vreemd kan gaan, klaar. Je bent niet verantwoordelijk voor de relatie van een ander. De bedrogen partner is onderdeel van het leven van de vreemdganger ja, want dat is de partner van de gene die bedrogen wordt. Maar de gene waarmee vreemd gegaan wordt hoeft er niets mee te maken te hebben.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_155551069
quote:
14s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 09:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

En jij als morele klokkenluider maakt geen enkel deel uit van wat dan ook.
Wie zegt dat ik een morele klokkenluider ben? Ik vond die stelling van fathank alleen niet echt overtuigend...

quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 09:55 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Is dat erger dan? Dat is toch geheel aan de ander?
Het ging mij om het ''waar denk jij het recht vandaan te halen om je te bemoeien met het leven van een ander''.... Dat doet een vreemdganger zoals ik net uitlegde in mijn optiek toch ook al? Dus dan vind ik dat niet zo'n sterk argument meer.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 09:55 schreef Frag_adder het volgende:
Zelf heb ik wel altijd de mening gehad dat een vrijgezel niet vreemd kan gaan, klaar. Je bent niet verantwoordelijk voor de relatie van een ander.
Vind ik zelf altijd te makkelijk en getuigen van egoisme.
pi_155551080
quote:

[..]

Vreemdgaan is over het algemeen een overeenkomst tussen twee volwassenen die dat voor zichzelf houden. Dat is dus geen zaak van de bedrogen partner zolang deze nog nergens van weet, en zeker geen zaak van jou of wie dan ook. Een mening mag je natuurlijk hebben, maar de schandpaal laat je maar lekker thuis.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 09:59:48 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155551112
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:

Wie zegt dat ik een morele klokkenluider ben? Ik vond die stelling van fathank alleen niet echt overtuigend...

Het ging mij om het ''waar denk jij het recht vandaan te halen om je te bemoeien met het leven van een ander''.... Dat doet een vreemdganger zoals ik net uitlegde in mijn optiek toch ook al? Dus dan vind ik dat niet zo'n sterk argument meer.
Vind ik wel, want die vreemdganger heeft hoe dan ook banden met degene met wie hij vreemdgaat en degene die hij bedriegt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155551158
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 09:58 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Vreemdgaan is over het algemeen een overeenkomst tussen twee volwassenen die dat voor zichzelf houden. Dat is dus geen zaak van de bedrogen partner zolang deze nog nergens van weet, en zeker geen zaak van jou of wie dan ook. Een mening mag je natuurlijk hebben, maar de schandpaal laat je maar lekker thuis.
Mwhoa, ''volwassenen''....
  woensdag 26 augustus 2015 @ 10:20:29 #193
157922 fathank
pi_155551472
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Vind ik zelf altijd te makkelijk en getuigen van egoisme.
Dus omdat A(in een relatie met B) besluit vreemd te gaan met Z(in een relatie met Y) moet het kunnen dat K zich ermee bemoeit? Dat zijn de zaken van K niet, imho.
pi_155551505
quote:
14s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:20 schreef fathank het volgende:

[..]

Dus omdat A(in een relatie met B) besluit vreemd te gaan met Z(in een relatie met Y) moet het kunnen dat K zich ermee bemoeit? Dat zijn de zaken van K niet, imho.
A en Z bemoeien zich toch ook met de zaken van B en Y?
  woensdag 26 augustus 2015 @ 10:23:58 #195
157922 fathank
pi_155551545
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

A en Z bemoeien zich toch ook met de zaken van B en Y?
K is toch helemaal geen partij in deze?
pi_155551586
quote:
14s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:20 schreef fathank het volgende:

[..]

Maar als B K's zus/broer of beste vriend(in) is, wat zou K dan moeten doen? Nog steeds doen alsof K van niets weet terwijl B wordt bedonderd?
  woensdag 26 augustus 2015 @ 10:32:54 #197
157922 fathank
pi_155551702
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:26 schreef Floxen het volgende:

[..]

Maar als B K's zus/broer of beste vriend(in) is, wat zou K dan moeten doen? Nog steeds doen alsof K van niets weet terwijl B wordt bedonderd?
Ik zou me er niet mee bemoeien. Het zijn mijn zaken niet. Voor je het weet ben jij de grote boze boeman die partnerlief probeert zwart te maken. Nee ik bemoei me niet met dit soort issues. Dat zoeken mensen zelf maar uit.
pi_155551890
quote:
14s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:32 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik zou me er niet mee bemoeien. Het zijn mijn zaken niet. Voor je het weet ben jij de grote boze boeman die partnerlief probeert zwart te maken. Nee ik bemoei me niet met dit soort issues. Dat zoeken mensen zelf maar uit.
Dus jij zou gewoon toekijken hoe jouw zus door je zwager wordt bedonderd.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 10:45:11 #199
157922 fathank
pi_155551942
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:42 schreef Floxen het volgende:

[..]

Dus jij zou gewoon toekijken hoe jouw zus door je zwager wordt bedonderd.
Ik zou eens een babbeltje gaan maken met zwager himself, maar no way dat ik me in de relatie ga mengen. Weet ik veel wat m'n zus voor 'n afspraken heeft gemaakt.

Of bespreek jij lekker met je broer aan een bord tuinbonen dat je een open relatie hebt en jezelf laat afkitten in parenclubs of dat je een furry bent of dat je graag ondergezeken wordt tijdens de seks?
pi_155551963
quote:
14s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik zou eens een babbeltje gaan maken met zwager himself, maar no way dat ik me in de relatie ga mengen. Weet ik veel wat m'n zus voor 'n afspraken heeft gemaakt.
Okay!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')