Ik weet het fijne er niet van maar in de autobranche is een accessoire iets anders dan een optie, het zijn twee verschillende dingen.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel een betere -jawel- optie. Accessoires klinkt voor mij als zaken die je weer weg kunt nemen, opties heeft die bijklank niet.
Accesoires bij een willekeurige Volvoquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet het fijne er niet van maar in de autobranche is een accessoire iets anders dan een optie, het zijn twee verschillende dingen.
natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:13 schreef Beathoven het volgende:
Dat watermeloenen, maiskolven en bananen er net als vele andere soorten fruit en groenten er vroeger heel anders uitzagen.
Merci, dat heb ik me ook altijd afgevraagdquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:49 schreef Treinhomo het volgende:
Even een iets andere insteek;
Iets wat ik na jaaaaaaren nog steeds niet begrijp, maar misschien kan iemand het me uitleggen:
Wat is de logica achter het afkorten van 'waarschijnlijk' d.m.v. 'wss' ?
Ik ook dusquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:47 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Merci, dat heb ik me ook altijd afgevraagd
Eigenlijk huur je dat geld een tijdje.quote:
Je bent niet de enige die zich dat afvraagt. Zie:quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:49 schreef Treinhomo het volgende:
Even een iets andere insteek;
Iets wat ik na jaaaaaaren nog steeds niet begrijp, maar misschien kan iemand het me uitleggen:
Wat is de logica achter het afkorten van 'waarschijnlijk' d.m.v. 'wss' ?
Omdat dat verplicht is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:42 schreef Gwywen het volgende:
Wat ik als econoob dan weer niet snap is dat "geld lenen kost geld" ook gezegd wordt bij 0% financieringen.
En omdat die 0% binnen bepaalde voorwaarden (o.a. tijdsbestek) geldt. Voldoe je niet meer dan moet je alsnog betalen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:55 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Omdat dat verplicht is.
Bovendien denk ik dat je vaak toch altijd iets als administratiekosten moet betalen voor de lening, dus dan kost het wel geld.
Zo'n mooi aardrijkskundig verhaal vertellen en dan Den Haag een stad noemenquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:47 schreef Beathoven het volgende:
Leeuwarden is ontstaan uit twee terpdorpen, die nog altijd die naam dragen als wijken in de stad. Het heeft omliggende dorpen opgeslokt, die nu ook wijken zijn in de stad. Maar dat betekent niet dat een dorp als Huizum altijd al bij Leeuwarden hoorde, ook al viel het vermoedelijk al wel onder de administratie van de overkoepelende gemeente. Zelfde geldt voor Schevingen. Dat was wel deel van de gemeente Den Haag, maar geen deel van de oude stad Den Haag.
aaaah gossie, het heeft geen stadsrechten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zo'n mooi aardrijkskundig verhaal vertellen en dan Den Haag een stad noemen
Das dan weer jammer. Het heeft officieel gezien nooit stadsrechten gekregen, toen dat uitgeven van stadsrechten werd opgeheven had Den Haag nog geen stadsrechten.
Nou kun je wel andere vereisten/kenmerken gaan gebruiken om het als stad te bezien, maar officieel bezien heeft het geen stadsrechten.
Eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:02 schreef pietbier het volgende:
Hoezo?
Eik is de naam van een boom. Of bedoel je er weer iets anders mee?
De gemeente zelf noemt Den Haag een stad. Dat is de beste reden om het een stad te noemen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zo'n mooi aardrijkskundig verhaal vertellen en dan Den Haag een stad noemen
Das dan weer jammer. Het heeft officieel gezien nooit stadsrechten gekregen, toen dat uitgeven van stadsrechten werd opgeheven had Den Haag nog geen stadsrechten.
Nou kun je wel andere vereisten/kenmerken gaan gebruiken om het als stad te bezien, maar officieel bezien heeft het geen stadsrechten.
Dus als ik mezelf een stad noem ben ik ook een stad?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De gemeente zelf noemt Den Haag een stad. Dat is de beste reden om het een stad te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |