Hier heb ik ook veel verkeerde opvattingen over gehadquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:21 schreef Stompzinnig het volgende:
Dat als vrouwen ongesteld zijn ze geen bloed plassen. Kwam ik gisteren achter.
Ik wou dat het wél zo wasquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:21 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik zeg; referendumquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, dan kan je het gewoon ophouden. Gat in de markt
Niet genoeg biologie gestudeerd.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:21 schreef Stompzinnig het volgende:
quote:
Ja halloquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Niet genoeg biologie gestudeerd.
[..]![]()
Het is je eigen lichaam.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja hallo
Ik zit nu aan de prikpil omdat ik menstrueren zo verschrikkelijk vies goor vind
Verkeerd voorbeeldquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:55 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder goor.
Vind jij de sperma wat uit jouw lichaam komt niet vies dan?
Ik slik het zelf niet,wil jij het niet voor me doen?quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:55 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Snot is lekker.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:56 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Verkeerd voorbeeldKots dat is vies en snot.
Liever niet. Maar als ik de keus had tussen dát en m'n klonterige slijmerige menstruatiebloed.. Tja.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik slik het zelf niet,wil jij het niet voor me doen?![]()
Wist je wel dat het bij mannen wel door hetzelfde gaatje gaat, sperma en urine beide door de plasbuis.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:21 schreef Stompzinnig het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Snot is lekker.
[..]
Liever niet. Maar als ik de keus had tussen dát en m'n klonterige slijmerige menstruatiebloed.. Tja.
Joh, gooi nu niet BPN zijn ramen inquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Wist je wel dat het bij mannen wel door hetzelfde gaatje gaat, sperma en urine beide door de plasbuis.
Sorryquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:25 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Joh, gooi nu niet BPN zijn ramen in
*Loopt naar de keuken.*quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Dat er een klein gaatje in het dopje van kleine satéprikkers zit om er per keer eentje doorheen te laten komen.
Mooi man.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:40 schreef BdR het volgende:
Ik ben opgegroeid in Groningen en hoorde laatst pas dat uitspraken zoals "levering is over 2 maand" of "ze is al 16 week zwanger" typisch Gronings zijn (of iig Noord-Nederlands).
Dus in geval van meervoud toch "week" ipv "weken" zeggen. Totaal nooit bij stilgestaan eigenlijk..
Dat kan, maar dan in de vorm van smegmaquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:51 schreef 1marcelfilms het volgende:
Vroeger dacht ik altijd dat sperma zeg maar onder de rand van je eikel kwam en pis uit het gat![]()
Dat 2 maand klinkt mij ook niet onbekend in de oren. Ben zelf in het oosten opgegroeid.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:40 schreef BdR het volgende:
Ik ben opgegroeid in Groningen en hoorde laatst pas dat uitspraken zoals "levering is over 2 maand" of "ze is al 16 week zwanger" typisch Gronings zijn (of iig Noord-Nederlands).
Dus in geval van meervoud toch "week" ipv "weken" zeggen. Totaal nooit bij stilgestaan eigenlijk..
Smegma is geen sperma knulquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:17 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan in de vorm van smegma
716 lurkers hier. Maar ik neem aan dat iedereen die ooit in een deel gepost heeft in dit deel als lurker te boek staat.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:03 schreef µ het volgende:
Je kan je muis over de TT houden op de pagina en dan krijg je statistieken over het aantal volgers et cetera.
leuke film hè ik vond hem geweldigquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
leuke film hè ik vond hem geweldig
het ligt een beetje aan de locatie... poep in een mens is niet vies erbuiten wel.. mijn snot in mijn neus is niet vies, mijn snot in jouw neus is extreem vies.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:55 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:03 schreef µ het volgende:
Je kan je muis over de TT houden op de pagina en dan krijg je statistieken over het aantal volgers et cetera.
Altijd meervoud gebruiken, behalve bij 1.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:40 schreef BdR het volgende:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:40 schreef BdR het volgende:
Maand en week hier in 't Oosten ook. En hier geen stoetje maar stoetequote:Op donderdag 30 juli 2015 10:56 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Mooi man.
En een stoetje is een nederlands broodje
En een gronings broodje is een nederlandse boterham.
Is dat zo?quote:
Ah! Heb ook zitten Googlen en het blijkt dus ondersteuning te zijn voor zwaardere oorbellen. Moet zeggen dat ik ze ook wel eens gehad heb bij oorbellen, maar die waren echt niet zwaar! Ze zitten zelfs beter zonder dat ding. Vandaar dat ik mij wel herkende in het plaatje. Maar blijkbaar hebben ze toch nutquote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik heb even gegoogeld en hier worden ze gewoon verkocht als 'plastic en metaal achterkantje'. http://www.cooksongold.co(...)Holes=0/&prdsearch=y
Ik ken volgens mij alleen die 'vlindertjes'. Heb al heel lang geen knopjes meer gehad.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah! Heb ook zitten Googlen en het blijkt dus ondersteuning te zijn voor zwaardere oorbellen. Moet zeggen dat ik ze ook wel eens gehad heb bij oorbellen, maar die waren echt niet zwaar! Ze zitten zelfs beter zonder dat ding. Vandaar dat ik mij wel herkende in het plaatje. Maar blijkbaar hebben ze toch nut
Dan moet parachute ook niet zo heel moeilijk meer zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:20 schreef Nielsch het volgende:
Dat paraplu en parasol letterlijk Franse woorden zijn voor tegen-regen en tegen-zon.
En Paratroepers? Houden die niet van rotzooi?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan moet parachute ook niet zo heel moeilijk meer zijn.
is dat niet maatschappij afhankelijk of wellicht gewoon ingehaald door de techniek?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:33 schreef -0- het volgende:
Ik dacht altijd dat in bussen de chauffeur de bestemming ergens moest intoetsen of selecteren uit een lijst met bestemmingen om die op het buitendisplay te krijgen. Stond ik gisteren voor een bus te wachten waar nog geen chauffeur aanwezig was en 999 buiten dienst op stond. Veranderde de bestemming en het lijnnummer ineens. Wordt dus blijkbaar centraal aangestuurd.
In het computersysteem van de bus zit het rittenschema welke die dag door die bus gereden moet worden. Ongeveer 5 minuten voor de geplande vertrektijd springt het systeem automatisch over naar de rit die gereden gaat worden. De chauffeur kan dit overigens ook zelf enigszins aanpassen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:33 schreef -0- het volgende:
Ik dacht altijd dat in bussen de chauffeur de bestemming ergens moest intoetsen of selecteren uit een lijst met bestemmingen om die op het buitendisplay te krijgen. Stond ik gisteren voor een bus te wachten waar nog geen chauffeur aanwezig was en 999 buiten dienst op stond. Veranderde de bestemming en het lijnnummer ineens. Wordt dus blijkbaar centraal aangestuurd.
Ik moest meteen hieraan denken. Donald Glover, zoon van Danny Glover.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:22 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit gerealiseerd! Zouden zijn ouders echt zo'n gevoel voor humor hebben gehad?
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:38 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Ik moest meteen hieraan denken. Donald Glover, zoon van Danny Glover..
[ afbeelding ]
Grappig!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:38 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Ik moest meteen hieraan denken. Donald Glover, zoon van Danny Glover..
[ afbeelding ]
Joh! Daar kom ik dan nu pas (na jaaaaren) achter.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Grappig!
Het is alleen niet de zoon van Danny Glover.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:52 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Joh! Daar kom ik dan nu pas (na jaaaaren) achter..
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:33 schreef -0- het volgende:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:32 schreef quickstepster het volgende:
Ik hoor het net pas: Het gat in een spaghetti opscheplepel (hoe heten die dingen eigenlijk?) is om de droge spaghetti af te meten. Gat een keer vullen = een portie pasta. Nooit gewetenWel handig!
bestaat dat serieus?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:32 schreef quickstepster het volgende:
Ik hoor het net pas: Het gat in een spaghetti opscheplepel (hoe heten die dingen eigenlijk?) is om de droge spaghetti af te meten. Gat een keer vullen = een portie pasta. Nooit gewetenWel handig!
Ja zo'n ding heb ik nu ook, na mijn eerste keer koken voor 2 personen denken dat ik een vol pak spaghetti nodig heb want tjah, het zag er niet uit als veelquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:46 schreef µ het volgende:
[..]
[ [url=https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.fabios.co.za%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F10%2Fpasta-measure.jpg&f=1]afbeelding[/url] ]
Zo'n ding wil ik nog een keer.
juist..quote:
Nou dát heb ik dus nooit geweten dat dat bestondquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:46 schreef µ het volgende:
[..]
[ [url=https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.fabios.co.za%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F10%2Fpasta-measure.jpg&f=1]afbeelding[/url] ]
wel lastig met vers geslingerde pasta.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:14 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou trouwens niet bij elke spaghettiopscheplepel ervan uitgaan dat het gat één portie meet. Het gat zit er natuurlijk ook omdat er anders water in blijft staan.
Even gekeken: met het gat in mijn lepel meet je hooguit 30 gram spaghetti.![]()
Wat van wat ik noem is lastig met versgeslingerde pasta?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:17 schreef fotostarter het volgende:
[..]
wel lastig met vers geslingerde pasta.
Ik zie de toegevoegde waarde niet zo. Op de verpakking staat hoeveel erin zit, dus weet je welk gedeelte daarvan je moet hebben voor een portie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:46 schreef µ het volgende:
[..]
Moet je alsnog wel een idee hebben van hoeveel gram droge pasta je p.p. rekent. Zie de reactie van de user die een heel pak wel geschikt leek voor twee personen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zie de toegevoegde waarde niet zo. Op de verpakking staat hoeveel erin zit, dus weet je welk gedeelte daarvan je moet hebben voor een portie.
Zelfs dat staat op de verpakking en anders weet je het na 1 keer wel. Het hangt ook een beetje van de personen af, maar een half pak pp is niet per se teveel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moet je alsnog wel een idee hebben van hoeveel gram droge pasta je p.p. rekent. Zie de reactie van de user die een heel pak wel geschikt leek voor twee personen.
Nee, als je goed aan het trainen bent als wielrenner niet, nee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zelfs dat staat op de verpakking en anders weet je het na 1 keer wel. Het hangt ook een beetje van de personen af, maar een half pak pp is niet per se teveel.
Zo extreem is het niet, als je als sportieve man op de 90 kilo wil blijven is een half pak een prima basis voor een avondmaaltijd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, als je goed aan het trainen bent als wielrenner niet, nee.
Oh sorry, we zijn allemaal sportieve mannen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zo extreem is het niet, als je als sportieve man op de 90 kilo wil blijven is een half pak een prima basis voor een avondmaaltijd.
Daarom, je moet het toch zelf inschatten afhankelijk van je behoefte en dat van je gezelschap.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh sorry, we zijn allemaal sportieve mannen.
Dus jij bent niet sportief?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh sorry, we zijn allemaal sportieve mannen.
We dwalen zo wel erg af, hè.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daarom, je moet het toch zelf inschatten afhankelijk van je behoefte en dat van je gezelschap.
Die lepel met een gat erinquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat van wat ik noem is lastig met versgeslingerde pasta?
Die lepel van mij waarvan ik al aangaf dat die geen gat heeft om je droge pasta mee te meten?quote:
Ja, die gebruik ik ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:07 schreef Aventura het volgende:
Wat is er mis met een keukenweegsxhaal?? Ik hou altijd 150 gram droge pasta aan, is voor ons tweetjes genoeg.
nee nee, ik quote een bericht waar je het het wel had over een lepel met gatquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die lepel van mij waarvan ik al aangaf dat die geen gat heeft om je droge pasta mee te meten?
Ja, niet geschikt om pasta mee te meten. Lees. Dan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:12 schreef fotostarter het volgende:
[..]
nee nee, ik quote een bericht waar je het het wel had over een lepel met gat
Snauw nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, niet geschikt om pasta mee te meten. Lees. Dan.
Deze is ook wel handig voor als je echte, échte honger hebtquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:46 schreef µ het volgende:
[..]
OMGquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:10 schreef Dingest het volgende:
[..]
Deze is ook wel handig voor als je echte, échte honger hebt![]()
[ afbeelding ]
Ook leverbaar met T-Rex![]()
Vergeet dat dan maar gelijk want dat slaat dus nergens op.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat een notenbalk eigenlijk een verticale representatie van de toetsen van een piano is.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:01 schreef MissLuna het volgende:
Dat de deksel van een bakje champignons zó is ontworpen dat je hem om moet draaien en weer op het bakje kan zetten voor een perfecte afsluiting.
Dus niet weggooien omdat ik hem toch nooit meer dicht kreeg..
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:01 schreef MissLuna het volgende:
Dat de deksel van een bakje champignons zó is ontworpen dat je hem om moet draaien en weer op het bakje kan zetten voor een perfecte afsluiting.
Kan je dat visualiseren, ik snap hem nog niet helemaalquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:01 schreef MissLuna het volgende:
Ik heb nu geen champignons in huis, dus even zo. Dat bovenkantje moet je dus omdraaien om het bakje weer te sluiten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:16 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Kan je dat visualiseren, ik snap hem nog niet helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |