SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te stelen en verkopen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA Online helicopter/vliegtuig spawn locaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CheatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers van het spel worden weggehaald en resulteert in een ban
Vergeet niet je cash op je bankrekening te zetten via smartphone>internet>money & services!
Voor mensen die de voorkeur geven aan Teamspeak heeft ClapClapYourHands een server draaien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:ALLE CREW LEDEN OPGELET!
![]()
Kijk even naar DIT lijstje ( staat ook in de OP ), en let op de volgende dingen:
- Staat je fok naam en social club naam erin ?
- Sta je als actief vermeldt ?
Je hebt tot 23 juli 23:59 de kans om je hier te melden. Iedereen die niet als actief in het lijstje staat, krijgt een kick.
Dit om het wat overzichtelijker te houden, bedankt voor uw medewerking[/b]
[ Bericht 4% gewijzigd door Blaadjes op 16-07-2015 00:15:31 ]oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Doen we een roadtrip vanavond? Of gaan we pas beslissen in de crew-sessie zelf
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Tijd genoeg voor roadtrip EN heist toch?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:56 schreef Divje het volgende:
Doen we een roadtrip vanavond? Of gaan we pas beslissen in de crew-sessie zelf![]()
Wat mij betreft wel jaquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:56 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Tijd genoeg voor roadtrip EN heist toch?Ben er wel rond 19.00
Dat laatste vind ik. we kunnen sowieso wel iets doen zodat tornado ook mee kan doen. Denk niet dat er nog 3 bijkomen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:56 schreef Divje het volgende:
Doen we een roadtrip vanavond? Of gaan we pas beslissen in de crew-sessie zelfIch hock in meinem Bonker![]()
Truequote:Op woensdag 15 juli 2015 13:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik. we kunnen sowieso wel iets doen zodat tornado ook mee kan doen. Denk niet dat er nog 3 bijkomen.
Mss Hork nog? ZEG JOLLY WAT DOE JIJ DANoh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Godver, ben niet doof!quote:![]()
Wat is je plan, meneer de man?My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?![]()
Vanavond ook aanwezig?quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:02 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Godver, ben niet doof!![]()
Wat is je plan, meneer de man?
Als ik nodig ben.quote:
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Beetje lol hebben enzo, racen, roadtrip weetikwatquote:
Net ook, zo'n ventje zat continu te zeiken tijdens een race, 'huuuhuuu traffic' 'PUT CATCHUP STRIP STEAM ON' 'u wanker can't drive str8 u gay or sumtin' enz enz
Maar zelf continu beuken, en maar opscheppen dat ie zoveel races had gewonnen. Maar waren echt van die criminal records statistieken
is goed hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Beetje lol hebben enzo, racen, roadtrip weetikwat
Net ook, zo'n ventje zat continu te zeiken tijdens een race, 'huuuhuuu traffic' 'PUT CATCHUP STRIP STEAM ON' 'u wanker can't drive str8 u gay or sumtin' enz enz
Maar zelf continu beuken, en maar opscheppen dat ie zoveel races had gewonnen. Maar waren echt van die criminal records statistiekenHoe laat?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Errr. weet niet hoe laat anderen aanwezig zijn? ben er om 19.00 wel ongquote:
Roger, Roger.
Ik wou dat je pa dat eens per ongeluk mee las.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:07 schreef d4v1d het volgende:
even m'n pa onder de reet trappen of die op kan schieten met koken dan
ik vind het wel heel chill hoor, daar niet van.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:26 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik wou dat je pa dat eens per ongeluk mee las.![]()
Die zat te schijten op t toilet. Ik zei t nogquote:
Wou nu gaan spectaten maar sta al 5 min op game options being set.![]()
6quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:36 schreef d4v1d het volgende:
hoeveel members van de crew zijn er nu eigenlijk echt actief.
Van de 51![]()
![]()
Van de 44 Muscle's heb ik er 10 ooit IG gezien.
Kan ook aan mij liggen maar volgensmij zijn er echt teveel gewoon niet actief in de crew![]()
Ik ga morgen even de hele crew af en dan update ik het lijstje weer en iedereen die binnen 7 dagen niet in dit topic reageert krijgt kick![]()
![]()
I'm in.quote:
Ik kan vrijdagavond vanaf een uur of 9/10 (maar liever niet) of zaterdag/zondagavond
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2015 23:45:20 ]![]()
![]()
ALLE CREW LEDEN OPGELET!
![]()
Kijk even naar DIT lijstje ( staat ook in de OP ), en let op de volgende dingen:
Je hebt tot 23 juli 23:59 de kans om je hier te melden. Iedereen die niet als actief in het lijstje staat, krijgt een kick.
Dit om het wat overzichtelijker te houden, bedankt voor uw medewerking![]()
![]()
*meldt*quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:08 schreef dolf1010 het volgende:
ALLE CREW LEDEN OPGELET!
![]()
Dit om het wat overzichtelijker te houden, bedankt voor uw medewerkingMy friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
yey ik ben actief![]()
(diehardiet en aartbakkebaard posten hier vgm nooit, maar ik zie ze wel regelmatig online)![]()
ik zou wel een beetje dm'en hoor. Dat diegene wel iets kunnen onderbouwen ofc.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:08 schreef dolf1010 het volgende:
ALLE CREW LEDEN OPGELET!
![]()
De vaste leden die er niet zijn krijgen ook gewoon een dm'tje om te vragen of ze nog gta spelen hoor, maar er zijn ook mensen zoals "JohanSigaar" die ik nog nooit gezien heb, die krijgen gewoon een kick na 7 dagen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik zou wel een beetje dm'en hoor. Dat diegene wel iets kunnen onderbouwen ofc.![]()
Ja komt door laatste update, rockstar is er van op de hoogtequote:Op donderdag 16 juli 2015 00:44 schreef DiceMan het volgende:
Performance issues ook bij jullie aanwezig? Framedrops lage framerates etc noem maar op![]()
Klopt, ben pas begonnen met GTA Online, dus ben wel actief.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:15 schreef lesleyyb het volgende:
yey ik ben actief![]()
(diehardiet en aartbakkebaard posten hier vgm nooit, maar ik zie ze wel regelmatig online)He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".![]()
Ik ben al een hele tijd geleden uit de Crew gestaptquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:08 schreef dolf1010 het volgende:
ALLE CREW LEDEN OPGELET!
![]()
Dit om het wat overzichtelijker te houden, bedankt voor uw medewerking
Gewoon normaal doen ja.![]()
AFHAKERTquote:Op donderdag 16 juli 2015 09:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik ben al een hele tijd geleden uit de Crew gestapt
quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:23 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]maar speel wel veel hoor, dat terzijde
Waarom stap je uit de crew dan
Nouja zeg. Vrouwenquote:![]()
![]()
Free-roam met die tanks gister was wel baas trouwens![]()
Snap ik, ben je wel van plan om wat meer met de crew te doen?quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:53 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Klopt, ben pas begonnen met GTA Online, dus ben wel actief.
Owh jammerquote:Op donderdag 16 juli 2015 09:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik ben al een hele tijd geleden uit de Crew gestaptJepquote:Op donderdag 16 juli 2015 09:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Nouja zeg. Vrouwen![]()
![]()
Fok crew leger
![]()
Is wel de bedoeling ja.quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:47 schreef dolf1010 het volgende:
Snap ik, ben je wel van plan om wat meer met de crew te doen?
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".![]()
Jullie hebben mij niet gemist want niemand heeft het überhaupt gemerktquote:Op donderdag 16 juli 2015 09:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Nouja zeg. Vrouwen![]()
![]()
Gewoon normaal doen ja.![]()
Ging ook lekker soepel bij die ingang. Stonden 3 tanks voor d4v1d maar ja erbij komen bleek erg moeilijk.quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Nouja zeg. Vrouwen![]()
![]()
![]()
Dat tunneltje achter die ingang. Als je je loop draaiden glitchte je alle kanten op met je tank. Behalve de goeie.![]()
Vanavond weer uurtje of 8?Ich hock in meinem Bonker![]()
Ik heb de afgelopen 2 maanden uberhaupt niks gemerktquote:Op donderdag 16 juli 2015 10:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Jullie hebben mij niet gemist want niemand heeft het überhaupt gemerkt
Deal!quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ging ook lekker soepel bij die ingang. Stonden 3 tanks voor d4v1d maar ja erbij komen bleek erg moeilijk.![]()
Dat tunneltje achter die ingang. Als je je loop draaiden glitchte je alle kanten op met je tank. Behalve de goeie.![]()
Vanavond weer uurtje of 8?![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:08 schreef dolf1010 het volgende:
ALLE CREW LEDEN OPGELET!
![]()
Dit om het wat overzichtelijker te houden, bedankt voor uw medewerkingquote:quote:quote:quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:38 schreef redboyke het volgende:
[..]
zo lang je maar niet met divje in de shower gaat ben je saveMELDEN BEI DIE FUHRER!!!quote:![]()
![]()
Chaosquote:Op donderdag 16 juli 2015 10:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ging ook lekker soepel bij die ingang. Stonden 3 tanks voor d4v1d maar ja erbij komen bleek erg moeilijk.![]()
Vanavond weer uurtje of 8?
Pro-tip: nooit achter een tank langs lopen
Represent!
Sorry guys.. momenteel wat drukker op het werk, bezig met een huis kopen en nog meer van dat soort smoesjesKom niet veel aan spelen toe excuus
![]()
![]()
Actief in je eentje of ook hier in het topic en met de crewsessies?quote:In gta kan je ook een huis kopen he, veel leuker!quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:50 schreef Thrilled het volgende:
Represent!
Sorry guys.. momenteel wat drukker op het werk, bezig met een huis kopen en nog meer van dat soort smoesjesKom niet veel aan spelen toe excuus
Ik zal je als actief zetten, hopelijk ben je er snel weer![]()
![]()
Volgensmij ben ik echt iets van 5/6 keer dood gegaan daarquote:Op donderdag 16 juli 2015 10:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vanavond weer uurtje of 8?![]()
![]()
En de hele tijd maar om tanks vragen terwijl ik er al 2 voor je neus had gespawnedquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Volgensmij ben ik echt iets van 5/6 keer dood gegaan daar
Oke, want anders heeft het ook niet veel nut om in een crew te zitten als je nooit samen speelt toch?quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:10 schreef aiemkoel het volgende:
Meer in m'n eentje...dat komt meer door de tijden waarop ik online ben.
Ben je van plan om binnenkort meer samen met de crew te doen? Bijvoorbeeld vanavond of morgen avond?![]()
En vervolgens jou uit je tank trekkenquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:15 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
En de hele tijd maar om tanks vragen terwijl ik er al 2 voor je neus had gespawned![]()
hahaha hoe kon je nou weer niet zien dat ik erin zat? Ik zwaaide nog fanatiek rond met mijn loop en schoot op alles wat bewoog en jij denkt: he die tank is vast leeg!quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En vervolgens jou uit je tank trekken![]()
![]()
![]()
Er stond echt geen naam bijquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:19 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
hahaha hoe kon je nou weer niet zien dat ik erin zat? Ik zwaaide nog fanatiek rond met mijn loop en schoot op alles wat bewoog en jij denkt: he die tank is vast leeg!![]()
![]()
![]()
Vanavond niet, morgenavond misschien. Dat bedoel ik...zit meestal online 's morgens tussen 5 en 6:30u en in het weekend wel wat meer maar kortere periodes achter elkaar.quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:15 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
En de hele tijd maar om tanks vragen terwijl ik er al 2 voor je neus had gespawned
[..]
Oke, want anders heeft het ook niet veel nut om in een crew te zitten als je nooit samen speelt toch?
Ben je van plan om binnenkort meer samen met de crew te doen? Bijvoorbeeld vanavond of morgen avond?![]()
Dat zou kunnen maar ik spreek geen russisch en over het algemeen zijn er weinig 'goeie' tussen...
Heb liever een Nederlandse crew, het is gewoon jammer dat ik niet zo vaak online kan zijn op de momenten dat er iets met de crew geregeld wordt.![]()
Gister uitgevonden dat je op de trein kan klimmen en de popo je dan amper kan pakken
Check ook m'n kekke outiftje.![]()
Tjah.. om half 6 's ochtends slaap ik nog. We hebben eigenlijk alleen maar 's avonds crew sessies omdat dat voor 9/10 mensen hier beter uitkomt.quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:42 schreef aiemkoel het volgende:
Dat zou kunnen maar ik spreek geen russisch en over het algemeen zijn er weinig 'goeie' tussen...
Heb liever een Nederlandse crew, het is gewoon jammer dat ik niet zo vaak online kan zijn op de momenten dat er iets met de crew geregeld wordt.
Wil je nog wel in de crew blijven?![]()
Vandaar dat het spel bij mij voor geen reet liep. Ik zat op sommige momenten dias te bekijken.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:53 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ja komt door laatste update, rockstar is er van op de hoogte
Nou ja, ik ben in ieder geval blij dat m'n pc niet aan het frituren was.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Ja, wil wel in de crew blijven...over een tijdje heb ik ook vakantie en zal dan zeker meer online zijnquote:Op donderdag 16 juli 2015 12:08 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Tjah.. om half 6 's ochtends slaap ik nog. We hebben eigenlijk alleen maar 's avonds crew sessies omdat dat voor 9/10 mensen hier beter uitkomt.
Wil je nog wel in de crew blijven?![]()
hail herr dolfquote:Op donderdag 16 juli 2015 10:17 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
MELDEN BEI DIE FUHRER!!!
heb andere dingen aan mijn hoofd en geen tijd voor gta
ook moet ik dan iedere keer via mobiel internet spelen en da's een kostelijke zaak dat ik op dit moment niet kan betalen. dank voor u begrip
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2015 14:32:25 ]![]()
Had al zo'n vermoeden.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:32 schreef redboyke het volgende:
[..]
ook moet ik dan iedere keer via mobiel internet spelen en da's een kostelijke zaak dat ik op dit moment niet kan betalen. dank voor u begrip![]()
Is er geen mogelijkheid voor een vaste lijn?My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
zit in een instelling en internet hier is zo traag als iets. wss voor heel het domein zelfde internet.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:49 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden.![]()
Is er geen mogelijkheid voor een vaste lijn?
ben aan zoeken voor appartement zodat ik kan alleen wonen maar alles is te duur dus zit ik hier vast tot ik iets betaalbaar heb gevonden of ze me eerder buitengooien.![]()
Bedankt voor de informatiequote:Op donderdag 16 juli 2015 00:53 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ja komt door laatste update, rockstar is er van op de hoogte
Heeft een van jullie enig idee waar ik online een trailer danwel vrachtwagen die boomstammen vervoert kan vinden?![]()
Het leven van een FOK! mod is hardquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:07 schreef Blaadjes het volgende:
Ben er pas 10. Voortaan elke dag flink overwerken.....![]()
![]()
Nou ja, ik zal voor je duimen dan.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:02 schreef redboyke het volgende:
[..]
zit in een instelling en internet hier is zo traag als iets. wss voor heel het domein zelfde internet.
ben aan zoeken voor appartement zodat ik kan alleen wonen maar alles is te duur dus zit ik hier vast tot ik iets betaalbaar heb gevonden of ze me eerder buitengooien.Kan me niet herinneren dat ik ooit een npc in een vrachtwagen met trailer in multiplayer heb zien rondrijden.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:05 schreef DiceMan het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie
Heeft een van jullie enig idee waar ik online een trailer danwel vrachtwagen die boomstammen vervoert kan vinden?
Edit: Maar als je alleen een vrachtwagen zoekt, er rijden er genoeg bij de havens.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
awh jammer ditquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:02 schreef redboyke het volgende:
[..]
zit in een instelling en internet hier is zo traag als iets. wss voor heel het domein zelfde internet.
ben aan zoeken voor appartement zodat ik kan alleen wonen maar alles is te duur dus zit ik hier vast tot ik iets betaalbaar heb gevonden of ze me eerder buitengooien.
In singleplayer staat er voor de houtzagerij meestal eentje, misschien in MP ookquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:05 schreef DiceMan het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie
Heeft een van jullie enig idee waar ik online een trailer danwel vrachtwagen die boomstammen vervoert kan vinden?![]()
Er rijden wel Cluckin' Bell rond die je los kan koppelen. En héél af en toe 1 met zo'n tankertrailer. Voor de rest rijden ze er gewoon niet, en kan je ook bijna geen enkele trailer oppikkenquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:39 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik ooit een npc in een vrachtwagen met trailer in multiplayer heb zien rondrijden.
Edit: Maar als je alleen een vrachtwagen zoekt, er rijden er genoeg bij de havens.In de haven barst het van die dingen idd.
Nopequote:Op donderdag 16 juli 2015 16:39 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
In singleplayer staat er voor de houtzagerij meestal eentje, misschien in MP ook
Ik sta al op actief, maar ik meld me toch ff. Gewoon. Omdat Hork.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Vanavond 19:30 Prison Breakquote:Op donderdag 16 juli 2015 16:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Er rijden wel Cluckin' Bell rond die je los kan koppelen. En héél af en toe 1 met zo'n tankertrailer. Voor de rest rijden ze er gewoon niet, en kan je ook bijna geen enkele trailer oppikkenIn de haven barst het van die dingen idd.
[..]
Nope
Ik sta al op actief, maar ik meld me toch ff. Gewoon. Omdat Hork.
groep 1:
- dolf1010
- lesleyyb
- divje
- ?
groep 2:
-
-
-
-
We zullen vast ook nog wel gaan kutten met tanks enzo aangezien we het geld van heist nou ook weer niet zo hard nodig hebben![]()
Wat mij betreft wordt het iig weer een gezellig crew avondje![]()
19:30? zal het proberenquote:Op donderdag 16 juli 2015 16:49 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Vanavond 19:30 Prison Break
groep 1:
- dolf1010
- lesleyyb
- divje
- ?
groep 2:
-
-
-
-
We zullen vast ook nog wel gaan kutten met tanks enzo aangezien we het geld van heist nou ook weer niet zo hard nodig hebben![]()
Wat mij betreft wordt het iig weer een gezellig crew avondje![]()
Als 't niet gaat lukken even op tijd laten weten zodat we nog iemand anders kunnen regelenquote:
quote:![]()
![]()
Top idee dit!quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:55 schreef Divje het volgende:
Zeg, er moet eens een groepsfoto in de OP komen#swagyolobier
Gaat alleen wel lastig worden om iedereen online te krijgen![]()
Ja, dat zou wel goed overlegd moeten worden om een dag/tijd te plannen dat iig het merendeel online is/kan komenquote:Op donderdag 16 juli 2015 16:57 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Top idee dit!
Gaat alleen wel lastig worden om iedereen online te krijgen
Dit is de enige groepsfoto die ik heb
troostpic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Divje op 16-07-2015 17:05:14 ]oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel goed overlegd moeten worden om een dag/tijd te plannen dat iig het merendeel online is/kan komen
Dit is de enige groepsfoto die ik heb
[ afbeelding ]
troostpic:Hey, we zouden die keiharde douche porno toch geheim houden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, die heb ik toen de volgende dag hier al gepostquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:09 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Hey, we zouden die keiharde douche porno toch geheim houden?
Ik weet.quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Hey, die heb ik toen de volgende dag hier al gepost
Maar is verder niks geheims aan toch dat paringsritueel van wasberen?quote:oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Kan zijn dat ik wat later ben dan afgesprokenkomt even iets tussen.
Inderdaad. Wasbeer mannetje maakt een date met een wasbeer vrouwtje, gaan uit eten in de vuilnisbak van de buren en komen door je kattenluik naar binnen om lekker te vozen in je wasmand.quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar is verder niks geheims aan toch dat paringsritueel van wasberen?
Zoiets, toch?My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:22 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Inderdaad. Wasbeer mannetje maakt een date met een wasbeer vrouwtje, gaan uit eten in de vuilnisbak van de buren en komen door je kattenluik naar binnen om lekker te vozen in je wasmand.
Zoiets, toch?![]()
De uitkomst is vaak héél veel overlast
Ja, ben 100% later, of iemand neemt mn plekje in voor de heist, of we heisten pas om 22.00
Hmm aangezien lesley ook al niet zeker wist of hij t ging halen moeten we maar ff kijken of we zo genoeg mensen voor een heist hebben, ik ben er iig tot een uurtje of 12 dus ik wil ook best om 10 uur nog een heist doenquote:Op donderdag 16 juli 2015 18:51 schreef Divje het volgende:
Ja, ben 100% later, of iemand neemt mn plekje in voor de heist, of we heisten pas om 22.00![]()
![]()
ik ben er om 19:30 (eigenlijk ben ik nu al online)
voor de mensen die niet mee doen maar het wel willen volgen, ik ga de complete heist op twitch streamen
http://www.twitch.tv/therealltornado![]()
Nog steeds iemand nodig?
Niet? Ga ik eerst ff eten
[ Bericht 35% gewijzigd door Divje op 16-07-2015 20:49:19 ]oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
jaquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:38 schreef Divje het volgende:
Nog steeds iemand nodig?
Niet? Ga ik eerst ff eten![]()
Spel of n*****?quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:49 schreef dolf1010 het volgende:
Ja we hebben je nodig divje!
Ik ben trouwens gecrasht, start mn spel nu weer op
Vergat nog te vertellen. Met washed aan kun je geen bulletproof tires kopen. Gaat wel 25k af als je het probeert.
Ich hock in meinem Bonker![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:59 schreef LompeHork het volgende:
We hebben een mooi busje voor je d4v1d!![]()
![]()
![]()
jullie nog online? services lagen er net uit en nu geeft hij aan dat jullie allemaal offline zijn.Ich hock in meinem Bonker![]()
Watquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:59 schreef LompeHork het volgende:
We hebben een mooi busje voor je d4v1d!![]()
Services weer unavailable na een crash
Ga wel even series kijken en morgen weer verder
Blaadjes denk ik nog.. Maar die was roken en komt terug in een lege lobbyquote:sorry B
Waaat, hoe kom je daar aan? En belangrijker nog, hoe kom ik er aan?quote:
Onze crewbaas heeft dat geregeldquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:24 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Waaat, hoe kom je daar aan? En belangrijker nog, hoe kom ik er aan?![]()
![]()
Geeft niet kwam er niet meer op.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Blaadjes denk ik nog.. Maar die was roken en komt terug in een lege lobbysorry B
Services steeds offline. Rockstar weer bezig. Ik vermoed vandaag nog of morgen ban wave.Ich hock in meinem Bonker![]()
Nou, op hoop van zegen dan maar morgenquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geeft niet kwam er niet meer op.
Services steeds offline. Rockstar weer bezig. Ik vermoed vandaag nog of morgen ban wave.
Morgen 19:30 Prison Break & crew sessie.
- dolf10
- Lesleyyb
-
-
hopelijk nu wel genoeg mensen
[ Bericht 3% gewijzigd door dolf1010 op 17-07-2015 00:18:31 ]![]()
Mwa, ik pas. Krijg ik een keer een ban aan m'n broek omdat ik in een anders niet te krijgen voertuig rond scheur.quote:
Klop... Actief.quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:17 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
MELDEN BEI DIE FUHRER!!!Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
Hoe kan ik controleren of ik wel of niet in de "cheater pool" zit?
Ik zou wel eens een tijdje terug een smak verboden geld geaccepteerd kunnen hebben![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:46 schreef dolf1010 het volgende:
- dolf10
-
-
-
hopelijk nu wel genoeg mensen![]()
![]()
Dat hebben we allemaal heus niet gedaanquote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:02 schreef DiceMan het volgende:
Ik zou wel eens een tijdje terug een smak verboden geld geaccepteerd kunnen hebben
Zou toch wat zijn als ze met die banhamer gaan rondmeppen en de halve crew 2 weken op vakantie kan
ik had me toch al aangemeld?quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:46 schreef dolf1010 het volgende:
- dolf10
- Lesleyyb
-
-
hopelijk nu wel genoeg mensen![]()
![]()
Dit dusquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:43 schreef Divje het volgende:
Echt ook de meest kutte heist doen he. Maar wel actueelquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
I'm in.
Ik kan vrijdagavond vanaf een uur of 9/10 (maar liever niet) of zaterdag/zondagavondquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:45 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
levert 1 mil op on hard difficulty, hell yeah ik doe meequote:![]()
dunce cap....heb je die niet op zit je niet in cheaters pool.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:02 schreef DiceMan het volgende:
Ik zou wel eens een tijdje terug een smak verboden geld geaccepteerd kunnen hebbenIch hock in meinem Bonker![]()
haha Rockstar weet weer een lach op mijn gezicht te brengen met dit conceptquote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
dunce cap....heb je die niet op zit je niet in cheaters pool.
Ik heb hem niet op de een of andere (onterechte) manier
Heb je een VOG nodig om te solliciteren voor FOK! Crew?![]()
zoveel mensen die hem niet hebben. hoor er ook weinig meer over tegenwoordig. Maar veel geld ontvangen maakt jou niet de cheaterquote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:40 schreef DiceMan het volgende:
[..]
haha Rockstar weet weer een lach op mijn gezicht te brengen met dit concept
Heb je een VOG nodig om te solliciteren voor FOK! Crew?
Hoe dan ook. R* cheat systeem is pas na versie 1.24 ingebracht. Een ban hoef je nu niet meer te verwachten. Mocht die wel komen kan je gewoon niet online...niks cheater pool.
Hoezo is een VOG een probleem?Ich hock in meinem Bonker![]()
Ja maar je zegt toch "vanaf een uur of 9/10 maar liever niet", en deze is om 19:30. dus wil je daarbij mee doen?quote:Nee, sterker nog: een strafblad is een vereiste hierquote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:40 schreef DiceMan het volgende:
[..]
haha Rockstar weet weer een lach op mijn gezicht te brengen met dit concept
Heb je een VOG nodig om te solliciteren voor FOK! Crew?![]()
En dat ik dan gewoon door mag. Dan kom ik niet bij.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal heus niet gedaan
Zou toch wat zijn als ze met die banhamer gaan rondmeppen en de halve crew 2 weken op vakantie kan
maar is dit dan een hele andere? want ik wil van het weekend best meedoen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:46 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ja maar je zegt toch "vanaf een uur of 9/10 maar liever niet", en deze is om 19:30. dus wil je daarbij mee doen?
[..]
Nee, sterker nog: een strafblad is een vereiste hier![]()
![]()
Ja dit is voor morgen (vrijdag, dus eigenlijk vandaagquote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
maar is dit dan een hele andere? want ik wil van het weekend best meedoen.)
![]()
Jawel maar de plicht roept. Vanavond ben ik er ook niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 06:43 schreef dolf1010 het volgende:
verdomme ik ben alweer wakker... iemand zin in gta?Ich hock in meinem Bonker![]()
jammerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 07:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jawel maar de plicht roept. Vanavond ben ik er ook niet.![]()
hier studentenleven jwz![]()
![]()
lekker hoorquote:
Zie trouwens her en der ban reports. Kleine test wees uit dat ik nog online kan.
Spawnde wel steeds onder de map...zou rockstar aan het trollen zijn.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
lekker hoor
Zie trouwens her en der ban reports. Kleine test wees uit dat ik nog online kan.
Spawnde wel steeds onder de map...zou rockstar aan het trollen zijn.nou.. zo maar even kijken of ik nog online kan komen dan.
![]()
En nog meer reports. Duidelijk een wave geweest.
Damn ik was close.
Beetje jammer dat ik vanavond laat pas weer kam testen. De spanning
Ook maar ff checken
Kan nog steeds online, direct ff die mini-hotrod getuned
[ Bericht 41% gewijzigd door Divje op 17-07-2015 10:57:14 ]oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:19 schreef dolf1010 het volgende:
[..]![]()
LompeHork gepromoveerd van Muscle naar Representative.mijn dank.
Vanavond ben ik er waarschijnlijk ook weer eventjes
Tevens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2015 11:35:59 ]![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 06:43 schreef dolf1010 het volgende:
verdomme ik ben alweer wakker... iemand zin in gta?![]()
![]()
je mag mijn 4k porno niet meekijkenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:34 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Betekent dit wat ik denk dat het betekent?![]()
Maar hork weet hoe het hiervoor was met mijn wifi![]()
![]()
haha ik zat ook onder de map inderdaad, misschien een stille waarschuwing? Heb iig geen ban, maar had dat ook niet verwacht.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:41 schreef Blaadjes het volgende:
En nog meer reports. Duidelijk een wave geweest.
Damn ik was close.
Beetje jammer dat ik vanavond laat pas weer kam testen. De spanning![]()
Dit is beter inderdaad, serieusquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar hork weet hoe het hiervoor was met mijn wifi
Verder ook maar even kijken straks of ik nog bij m'n account kan![]()
![]()
Als ik en blaadjes geen ban hebben lijkt het me sterk dat jullie er wel eentje hebbenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is beter inderdaad, serieus
Verder ook maar even kijken straks of ik nog bij m'n account kan![]()
![]()
Je weet het nooit bij Rockstarquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:46 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Als ik en blaadjes geen ban hebben lijkt het me sterk dat jullie er wel eentje hebben![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:46 schreef dolf1010 het volgende:
VANAVOND VRIJDAG 17 JULI 19:30 Prison Break & crew sessie.
- dolf10
- Lesleyyb
- d4v1d
- LompeHork
hopelijk nu wel genoeg mensen
[ Bericht 0% gewijzigd door dolf1010 op 17-07-2015 18:46:38 ]![]()
Kan ik meedoen vanavond? Oh nee, kut, ik kan helemaal niet
Ik doe graag binnenkort keer mee!!
[ Bericht 86% gewijzigd door Vinno op 17-07-2015 16:55:53 ]![]()
Leuk!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:50 schreef Vinno het volgende:
Kan ik meedoen vanavond? Oh nee, kut, ik kan helemaal niet
Ik doe graag binnenkort keer mee!!Je bent altijd welkom natuurlijk, ik verwijs je nog wel even naar mijn eerdere post:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:08 schreef dolf1010 het volgende:
ALLE CREW LEDEN OPGELET!
![]()
Ik doe mee Dolfquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:07 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Leuk!Je bent altijd welkom natuurlijk, ik verwijs je nog wel even naar mijn eerdere post:
[..]![]()
![]()
Zit nu wel ff ingame maar volgensmij doet het spel super raar.LS Customs flipt ook helemaal en shit
![]()
ooooh david prutser, nog even en je verdient dat clowns busje echtquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:12 schreef d4v1d het volgende:
shit ik moet nog eten. Ik ga 1930 niet redden![]()
![]()
heuj geen ban voor mij
en net zoals gisteren de bedoeling was, zal ik de heist streamen op mn twitch kanaal, link staat in de vorige pagina. en totdat we beginnen kun je me zien falen op rocket league![]()
![]()
quote:quote:8 uur doen dan maar? ik start iig alvast mn spel op, kunnen we misschien nog ff wat kloten met hoertjes ofzoquote:![]()
![]()
Yup, is prima, ik ben er over 15 minuten ofzo.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:28 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
[..]
[..]
8 uur doen dan maar? ik start iig alvast mn spel op, kunnen we misschien nog ff wat kloten met hoertjes ofzo![]()
Oke, kan het kloppen dat ik deze lijst niet zelf kan aanpassen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:07 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Leuk!Je bent altijd welkom natuurlijk, ik verwijs je nog wel even naar mijn eerdere post:
[..]![]()
Helaas, de heist is voor maximaal vier manquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:58 schreef Vinno het volgende:
Ik ben er (toch) wel, kan ik met iets meedoen?we zitten vol. Na de heist gaan we nog wel rondklooien, dan kan je natuurlijk meedoen
![]()
![]()
Ahhh het bekende hotfix gevolg is deze keer erger dan ooit bij rockstar?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:23 schreef LompeHork het volgende:
Shit is volgens mij keihard bugged ofzo.Ich hock in meinem Bonker![]()
Na drie keer lukte het. Valt nog mee dusquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ahhh het bekende hotfix gevolg is deze keer erger dan ooit bij rockstar?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:46 schreef dolf1010 het volgende:
Ik hoorde je nog NEE zeggen en toen was je weg haha
Ik kreeg één of andere dll faal en toen was het klaar![]()
![]()
doe eens normaalquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:20 schreef prefix1 het volgende:
godverdomme ZUSSSSSSSSSSSTERRRRRRRRRRRRRRRRraar ditquote:![]()
Dat is niet mogelijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:23 schreef d4v1d het volgende:
Hork crasht meer dan dat ik tegen bomen aan rijdt![]()
Allemachtig, is dat mogelijk?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:23 schreef d4v1d het volgende:
Hork crasht meer dan dat ik tegen bomen aan rijdtAh, zie je wel! Ik vond het al raar.quote:My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
soms post ik wel... al is het de laatste tijd wat magertjesquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:15 schreef lesleyyb het volgende:
yey ik ben actief![]()
(diehardiet en aartbakkebaard posten hier vgm nooit, maar ik zie ze wel regelmatig online)
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
30 Brento666 is wel actief maar ook op vakantie.quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:17 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
MELDEN BEI DIE FUHRER!!!
9 van de 10 speelt hij oa met mij
Ik invite geregeld crew members maar er zijn er maar weinig die joinenquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:15 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
En de hele tijd maar om tanks vragen terwijl ik er al 2 voor je neus had gespawned
[..]
Oke, want anders heeft het ook niet veel nut om in een crew te zitten als je nooit samen speelt toch?
Ben je van plan om binnenkort meer samen met de crew te doen? Bijvoorbeeld vanavond of morgen avond?
Probeer ook oproep te doen in dit topic. Dat helpt echt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:10 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
Ik invite geregeld crew members maar er zijn er maar weinig die joinenIch hock in meinem Bonker![]()
QFT. Dit werkt vaak echt prima.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Probeer ook oproep te doen in dit topic. Dat helpt echt.![]()
Yep en geeft de crew ook een boost.quote:
Vond het zo lullig als er heist was afgesproken en team 2 had maar 3 man terwijl er potentie is voor 4 teams.
Dus nogmaals crew members gebruik dit topic. Je hoeft natuurlijk niet constant te posten maar als je gta wil spelen en je geeft het hier aan dan krijg je echt wel respons.Ich hock in meinem Bonker![]()
Progen T20!
[ Bericht 34% gewijzigd door Mr.Noodle op 18-07-2015 12:46:29 ]How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
omg ik kijk daar gwn té sneakyquote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:41 schreef dolf1010 het volgende:
[ afbeelding ]
Een wasbeer achter het stuur van een enorm vliegtuig... niet slim
[ afbeelding ]
Was weer gezellig gisteravond![]()
Geen idee ik moet nog thuiskomen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:41 schreef Vieze_Freddy het volgende:
Dus....wordt er nog geheist vanavond?Ich hock in meinem Bonker![]()
Wat een kut excuus.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:54 schreef lesleyyb het volgende:
ik ben vanaf morgen een weekje op vakantie, dus ik ben nergens voor beschikbaar
Moedigen we eerst mensen aan hier post te droppen. Gelijk niemand thuis.
Ik word er gwn uitgereden door een lvl 11
Zag pas dat Hork meekeek toen hij freemode stemde
Werd meteen gedisconnected en GTA blijft nu crashen, ik ga maar eens opnieuw installeren, gisteravond ook al genoeg gecrash gehadquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:12 schreef Divje het volgende:
Ik word er gwn uitgereden door een lvl 11
Zag pas dat Hork meekeek toen hij freemode stemde
Ergo: ik ben laterquote:
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2015 21:15:48 ]![]()
Tsja, ik dacht doe eens gek en laat ik me eens melden....quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
....
Moedigen we eerst mensen aan hier post te droppen. Gelijk niemand thuis.
Midden in een race uit je auto gegooid worden, opeens 100den meters de lucht in schieten, respawnen bij de start, explosies everywhere.
Hacks tijdens races
Het was geen leuke race, ragequit richting desktop was het gevolg. Daarom ben ik iig niet online
Ofcourse is die puber gereportheb die chat daar ff toe aangespoord
stonden we bijna allemaal stil en gepauzeerd.
gesaved als outfit
Lester ook. benieuwd of dat blijft en jullie het ook zien.
jij durftquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:57 schreef Vieze_Freddy het volgende:
ben aan het heisten met vreemden #no_fear![]()
Join ik net je sessie, zie ik je offline gaanquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:05 schreef Blaadjes het volgende:
ik ga slapen. ben kapot. 1 biertje en m'n ogen vallen dicht.
Slaap lekker
En toen was er niemand meer online, dan ga ik ook maar offline
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2015 23:07:10 ]![]()
Haha ja sorry. Had nog wel zin maar morgen weer lange dag. Vandaag 12 uur en morgen weer zoiets.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Join ik net je sessie, zie ik je offline gaan
Slaap lekker
En toen was er niemand meer online, dan ga ik ook maar offlineIch hock in meinem Bonker![]()
Nee begrijpelijk, dat zijn inderdaad lange dagenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha ja sorry. Had nog wel zin maar morgen weer lange dag. Vandaag 12 uur en morgen weer zoiets.![]()
![]()
ben nog steeds online hoor...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En toen was er niemand meer online, dan ga ik ook maar offlineStaat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
Maar jij was aan het heistenquote:(en je staat niet in m'n social club lijst, dat helpt ook niet zo). Ben nu al offline, morgen weer een dag. Misschien even een heist doen met vier crewmembers ofzo?
![]()
![]()
prima!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar jij was aan het heisten(en je staat niet in m'n social club lijst, dat helpt ook niet zo). Ben nu al offline, morgen weer een dag. Misschien even een heist doen met vier crewmembers ofzo?
Ik meld me iig alvast voor de heist van morgen. (zondag 19 juli )
Zullen we weer 19:30 doen?
- dolf10
- d4v1d
- vieze_freddy (20:30)
- lompehork
[ Bericht 9% gewijzigd door dolf1010 op 19-07-2015 18:48:43 ]![]()
Ik ben er om 1930 (ja dit keer echt.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:30 schreef dolf1010 het volgende:
Ik meld me iig alvast voor de heist van morgen. (zondag 19 juli )
Zullen we weer 19:30 doen?
- dolf10
- ?
- ?
- ?)
![]()
Oh shitquote:Op zondag 19 juli 2015 18:49 schreef dolf1010 het volgende:
[..]top
Ik denk alleen dat we pas vanaf 20:30 kunnen heisten aangezien vieze_freddy dan pas komt.nouja, ook prima, een heist duurt geen eeuwigheid. Ik ben er in ieder geval rond 19:30
![]()
![]()
Hopelijk niet weer constant crashes en falende servers...quote:Op zondag 19 juli 2015 18:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh shitnouja, ook prima, een heist duurt geen eeuwigheid. Ik ben er in ieder geval rond 19:30
Gaan we weer prison break doen of een andere?![]()
Nee inderdaad, dat was zwaar irritant.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:52 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Hopelijk niet weer constant crashes en falende servers...
Gaan we weer prison break doen of een andere?
Wat mij betreft prima, een andere vind ik ook goed, ik heb alles toch al een aantal keer gedaan. Prison break is wel een van de makkelijkere, anders zou ik gaan voor Humane Raid.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: