Matte + pearlescent, Metals + pearlescent. het wil allemaalquote:
Ja ik crashtequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Matte + pearlescent, Metals + pearlescent. het wil allemaal
dolf, crashte jij net? ik crashte redelijk snel nadat jij 'left'
quote:
Oke, was leuk iig! kom je later op de avond nog?quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:38 schreef d4v1d het volgende:
oke, ik zat even weer die livestream van die rotonde te bekijken. Reddit heeft hem nu ook ondekt![]()
[ afbeelding ]
Zie het, ik maak wel even een crew only sessie aan.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:48 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ik wel hoor, voeg maar toe: dolf10
Als t goed is komen er zo meer online.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met het spel te spelen. Tot nu toe ben ik aangenaam verrast. De graphics zijn schitterend als je grafische kaart het aankan, helaas heb ik maar 2 gig RAM op mijn graka dus moet ik het doen met de normale textures maar voor de rest ziet het er schitterend uit. Het rijgedrag bevalt me goed: goed moeten afremmen voor een bocht als je met een zware jeep rijdt, de controle verliezen bij een sportieve auto als je stuurt net voordat je gelanceerd wordt...
De NPC's zijn meer gevariëerd dan dat we gewend zijn van GTA, als je over sneeuw loopt dan loop je veel trager, als je over gras of door zand rijdt dan ga je veel trager...
Er zijn wel nog een paar klassieke foutjes zoals de paaltjes die knakken alsof het luciferhoutjes zijn en de auto die op een wonderbaarlijke wijze bijna altijd weer recht komt te staan, ik hoop dat ze die er voor het volgende deel ook uit halen.
Goed verhaal. Lekker kort.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met het spel te spelen. Tot nu toe ben ik aangenaam verrast. De graphics zijn schitterend als je grafische kaart het aankan, helaas heb ik maar 2 gig RAM op mijn graka dus moet ik het doen met de normale textures maar voor de rest ziet het er schitterend uit. Het rijgedrag bevalt me goed: goed moeten afremmen voor een bocht als je met een zware jeep rijdt, de controle verliezen bij een sportieve auto als je stuurt net voordat je gelanceerd wordt...
De NPC's zijn meer gevariëerd dan dat we gewend zijn van GTA, als je over sneeuw loopt dan loop je veel trager, als je over gras of door zand rijdt dan ga je veel trager...
Er zijn wel nog een paar klassieke foutjes zoals de paaltjes die knakken alsof het luciferhoutjes zijn en de auto die op een wonderbaarlijke wijze bijna altijd weer recht komt te staan, ik hoop dat ze die er voor het volgende deel ook uit halen.
Door op M te drukken en dan je helm te veranderen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:44 schreef bjanaan het volgende:
Wie kan mij helpen? Hoe kom ik van dit vreselijke ding op mijn hoofd af.. hij doet het automatisch op als ik op mijn Akuma stap. Hoort gewoon standaard naar een motorhelm gaan toch?
[ afbeelding ]
Dat rechttrekken van een auto wanneer deze ondersteboven ligt is compleet tegen de natuurwetten in, maar ik vind het fantastisch. Niets is irritanter dan om de minuut weer een auto te moeten kapen omdat je er weer 1 op z'n dak hebt geparkeerd.quote:
Ach, karma komt hem wel achterna. Een level van 8000 moet zelfs R* wel opvallen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:10 schreef Divje het volgende:
Nog wat zitten racen vannacht.. Iemand gezien met lvl 8000en beuken dat ie deed. Wat n triest figuur.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:44 schreef bjanaan het volgende:
Wie kan mij helpen? Hoe kom ik van dit vreselijke ding op mijn hoofd af.. hij doet het automatisch op als ik op mijn Akuma stap. Hoort gewoon standaard naar een motorhelm gaan toch?
[ afbeelding ]
Wat is er mis dan? Staat je toch goed?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:44 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |