quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:23 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]maar speel wel veel hoor, dat terzijde
Nouja zeg. Vrouwenquote:
Snap ik, ben je wel van plan om wat meer met de crew te doen?quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:53 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Klopt, ben pas begonnen met GTA Online, dus ben wel actief.
Owh jammerquote:Op donderdag 16 juli 2015 09:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik ben al een hele tijd geleden uit de Crew gestapt
Jepquote:Op donderdag 16 juli 2015 09:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Nouja zeg. Vrouwen![]()
![]()
Free-roam met die tanks gister was wel baas trouwens![]()
Is wel de bedoeling ja.quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:47 schreef dolf1010 het volgende:
Snap ik, ben je wel van plan om wat meer met de crew te doen?
Jullie hebben mij niet gemist want niemand heeft het überhaupt gemerktquote:Op donderdag 16 juli 2015 09:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Nouja zeg. Vrouwen![]()
![]()
Ging ook lekker soepel bij die ingang. Stonden 3 tanks voor d4v1d maar ja erbij komen bleek erg moeilijk.quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Nouja zeg. Vrouwen![]()
![]()
Ik heb de afgelopen 2 maanden uberhaupt niks gemerktquote:Op donderdag 16 juli 2015 10:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Jullie hebben mij niet gemist want niemand heeft het überhaupt gemerkt
Deal!quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ging ook lekker soepel bij die ingang. Stonden 3 tanks voor d4v1d maar ja erbij komen bleek erg moeilijk.![]()
Dat tunneltje achter die ingang. Als je je loop draaiden glitchte je alle kanten op met je tank. Behalve de goeie.![]()
Vanavond weer uurtje of 8?
quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:08 schreef dolf1010 het volgende:
ALLE CREW LEDEN OPGELET!
![]()
Kijk even naar DIT lijstje ( staat ook in de OP ), en let op de volgende dingen:
- Staat je fok naam en social club naam erin ?
- Sta je als actief vermeldt ?
Je hebt tot 23 juli 23:59 de kans om je hier te melden. Iedereen die niet als actief in het lijstje staat, krijgt een kick.
Dit om het wat overzichtelijker te houden, bedankt voor uw medewerking
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:38 schreef redboyke het volgende:
[..]
zo lang je maar niet met divje in de shower gaat ben je save
MELDEN BEI DIE FUHRER!!!quote:
Chaosquote:Op donderdag 16 juli 2015 10:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ging ook lekker soepel bij die ingang. Stonden 3 tanks voor d4v1d maar ja erbij komen bleek erg moeilijk.![]()
Dat tunneltje achter die ingang. Als je je loop draaiden glitchte je alle kanten op met je tank. Behalve de goeie.![]()
Actief in je eentje of ook hier in het topic en met de crewsessies?quote:
In gta kan je ook een huis kopen he, veel leuker!quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:50 schreef Thrilled het volgende:
Represent!
Sorry guys.. momenteel wat drukker op het werk, bezig met een huis kopen en nog meer van dat soort smoesjesKom niet veel aan spelen toe excuus
Volgensmij ben ik echt iets van 5/6 keer dood gegaan daarquote:Op donderdag 16 juli 2015 10:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En de hele tijd maar om tanks vragen terwijl ik er al 2 voor je neus had gespawnedquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Volgensmij ben ik echt iets van 5/6 keer dood gegaan daar
Oke, want anders heeft het ook niet veel nut om in een crew te zitten als je nooit samen speelt toch?quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:10 schreef aiemkoel het volgende:
Meer in m'n eentje...dat komt meer door de tijden waarop ik online ben.
En vervolgens jou uit je tank trekkenquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:15 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
En de hele tijd maar om tanks vragen terwijl ik er al 2 voor je neus had gespawned
hahaha hoe kon je nou weer niet zien dat ik erin zat? Ik zwaaide nog fanatiek rond met mijn loop en schoot op alles wat bewoog en jij denkt: he die tank is vast leeg!quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En vervolgens jou uit je tank trekken
Er stond echt geen naam bijquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:19 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
hahaha hoe kon je nou weer niet zien dat ik erin zat? Ik zwaaide nog fanatiek rond met mijn loop en schoot op alles wat bewoog en jij denkt: he die tank is vast leeg!![]()
Vanavond niet, morgenavond misschien. Dat bedoel ik...zit meestal online 's morgens tussen 5 en 6:30u en in het weekend wel wat meer maar kortere periodes achter elkaar.quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:15 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
En de hele tijd maar om tanks vragen terwijl ik er al 2 voor je neus had gespawned
[..]
Oke, want anders heeft het ook niet veel nut om in een crew te zitten als je nooit samen speelt toch?
Ben je van plan om binnenkort meer samen met de crew te doen? Bijvoorbeeld vanavond of morgen avond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |