Ik weet niet of het met twee anders is, maar ik denk niet dat je ze al per se 'vanzelf' hoeft te voelen. Had ik zelf bij 23 weken ook nog niet volgens mij. In principe hoef je ze bij 23 sowieso nog niet per se te voelen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:07 schreef Daui het volgende:
Ik voel de babies voornamelijk als ik mijn handen op mijn buik leg of als ik op mijn rechterzijde ga liggen. Wanneer moet je ze nou uit zichzelf gaan voelen?
Mooi is dat een of andere gestoorde bejaarde gooit zichzelf met fiets en al voor de bus. Ik schrik me kapot en die twee meneren blijkbaar.
Hier 23 weken en volgende week groeiecho. Benieuwd of ze nog boven de p95 zitten
Ach, het voelt nu ie aan het groeispurten is wel erg krap en gespannen (volgens verloskundige was het onderin "leeg", maar de rest was all baby) Maar het is op een ander vlak juist erg comfortabel: omdat ik helemaal niet vaker hoef te plassen!quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:30 schreef LuDann het volgende:
Sara ook een sticker en een dwars kind (dat klinkt oncomfortabel)
Is het niet iets waarvoor je naar de fysio kan?quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:44 schreef Daui het volgende:
Even zeuren.
Ik word gek van het mechanisch defect. Misschien dat ik maar mijn bureau op de hoogste stand ga zetten en dan staand ga werken.
Onze kinderen zitten ook in zo'n klein clubje en het is echt ideaal. Ze hebben het er enorm naar hun zin en zijn er veel vrijer dan in een grote groep (daar hebben we ook ervaring mee). En de rust. <3 Interactie met andere kinderen is er in mijn ogen genoeg, ze kunnen zich toch nog maar op 1 of 2 kindjes tegelijk richten.quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:06 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Even vanuit een andere invalshoek.
Mijn middelste heeft een tijd op een kinderdagverblijf gezeten waar op de drukste dag maar 5 kindjes waren in een verticale groep. Er waren wel meerdere groepen en na een half jaar zijn die samengevat maar ik vond het ideaal zo'n klein groepje.
Door het verschil in leeftijd waren de oudere meisjes heel zorgzaam voor ons ventje. Je krijgt meer de dynamiek van een gezin met leeftijdsverschil. Kwamen ze hem speelgoed brengen enz.
E. was een moeilijke slaper maar er was dus wel de tijd en ruimte om met hem rond te lopen. Mede omdat de andere kinderen al wat beter zelfstandig konden spelen.
HIj maakt met vijf maanden ook al hele verfwerken en dronk daar uit een open beker omdat de tijd er was om dit met hem te doen als de andere kindjes in de middag sliepen.
Ja, de zorg wordt dan overgedragen aan de gynaecoloog. En je moet volgens mij wat langer blijven omdat ze de baby na de geboorte willen observeren, maar het hangt volgens mij af van het protocol van het ziekenhuis hoe lang.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:57 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Mag je trouwens vlot weer naar huis als de reden om naar het ziekenhuis te gaan is dat de baby in het vruchtwater heeft gepoept? En ben je dan bij de gyneacoloog of is het meer uit voorzorg en gewoon bij de VK?
*disclaimer: alles is hier nog heel en rustig*
Dat is dan wel weer fijn om te lezen. Ik denk dat het voor onze wup ook het kleine clubje wordt.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:46 schreef Cantare het volgende:
[..]
Onze kinderen zitten ook in zo'n klein clubje en het is echt ideaal. Ze hebben het er enorm naar hun zin en zijn er veel vrijer dan in een grote groep (daar hebben we ook ervaring mee). En de rust. <3 Interactie met andere kinderen is er in mijn ogen genoeg, ze kunnen zich toch nog maar op 1 of 2 kindjes tegelijk richten.
Gefeliciteerd kazy!
En nu snel weer weg hier
Oh bahquote:Op donderdag 16 juli 2015 18:01 schreef LuDann het volgende:
Blegh, zit in het ziekenhuis. Ctg gehad (wegens minder beweging voelen) en die was gelukkig prima. Kind is de afgelopen 12 uur harstikke lui geweest maar aan die Ctg banden heeft ie kennelijk een hekel want die moeten geschopt.
Met mij gaat het wat minder, ik moet wachten op de cardioloog vanwege aanvalsgewijze benauwdheid met zweetaanvallen en hartkloppingen. Voel me vrij beroerd en vind het vervelend dat ik hier in mijn uppie ben. Vind alles maar stom allemaal op het moment!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |