abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154384681
Gefeliciteerd Kazy! En een hele mooie naam ook 😍.

Hier aan de rand van 't dorp kan onze mini gewoon naar de 'kinderopvangboerderij' gelukkig was er nog een dagje vrij op de door ons gewenste dag! Geiten, konijnen, kippen, modder... En aan de doorgaande weg zodat t lekker makkelijk is om te brengen en voor de pappa om te halen S avonds.

We hebben ook nog een KDV tegenover ons huis, 150 meter max. maar daar kwamen we allebei met een 'naar' gevoel naar buiten. Kindjes werden niet bij naam genoemd, gepraat werd alleen over 'de groep' en er werd gesproken van verschoontijden. Toen ik daarop vroeg wat er dan gebeurde als een kleintje 10 minuten na 'verschoontijd' een vuile luier had werd er om mijn vraag heen gepraat... Verkeerde antwoord!
pi_154385391
Gefeliciteerd met je dochter Kazy! *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_154385714
Mineola ik loop inderdaad al even op fok rond onder een andere naam. ;) nu voorlopig zo. Bij wat meer zekerheid en ingelichte lurkers kom ik uit de kast.
pi_154385946
Gefeliciteerd kazy! Mooie naam! O+

Nu sta ik in de top 10 *O* waar blijft de tijd!
pi_154385985
Gaat snel he cocci?
Ik ben aan de beurt! Even doorgeven aan de baby ;)
pi_154386259
Kazy gefeliciteerd *O*
pi_154386450
Hier gaan de twee meneren ook naar een antroposofisch kinderdagverblijf op een boerderij. Heel goed gevoel bij.
Alleen geen dieren volgens mij.

Wachtrijen voor vrije school zijn hier volgens mij ook maar volgens mij mag je je kind in onze gemeente pas aanmelden na 3 jaar
pi_154386510
Even zeuren.
Ik word gek van het mechanisch defect. Misschien dat ik maar mijn bureau op de hoogste stand ga zetten en dan staand ga werken.
pi_154387055
Ik voel de babies voornamelijk als ik mijn handen op mijn buik leg of als ik op mijn rechterzijde ga liggen. Wanneer moet je ze nou uit zichzelf gaan voelen?

Mooi is dat een of andere gestoorde bejaarde gooit zichzelf met fiets en al voor de bus. Ik schrik me kapot en die twee meneren blijkbaar.

Hier 23 weken en volgende week groeiecho. Benieuwd of ze nog boven de p95 zitten

[ Bericht 43% gewijzigd door Daui op 16-07-2015 14:14:04 ]
  donderdag 16 juli 2015 @ 14:48:37 #110
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154387846
Kazy gefeliciteerd met je dochter!! *O* Mooie naam O+
  donderdag 16 juli 2015 @ 14:50:32 #111
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154387885
Oh en scheisse misselijkheid... ik was de vorige keer tot 16wk misselijk en ik kan er wel een beetje tegenop zien dat dat nu ook nog 10 weken kan gaan duren :@ :X
pi_154388042
Geniet van de rust Stoel! Op je werk lossen ze het wel op en je baby is belangrijker.

Welkom mapiya! Ik dacht heel even dat je Mapima was :')

Gefeliciteerd met je dochter Kazy! *O* wanneer waren je weeën begonnen?

Hier een sticker van de vk! Ze verwacht dat het een lange baby gaat worden en vroeg of ik een lange partner had, maar die is net zo groot als ik ben dus het zit iig niet in de familie, als het daadwerkelijk een lange baby wordt. Maar voor de gemoedsrust toch maar ook een maat 56 eerste pakje inpakken :')
pi_154388496
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:07 schreef Daui het volgende:
Ik voel de babies voornamelijk als ik mijn handen op mijn buik leg of als ik op mijn rechterzijde ga liggen. Wanneer moet je ze nou uit zichzelf gaan voelen?

Mooi is dat een of andere gestoorde bejaarde gooit zichzelf met fiets en al voor de bus. Ik schrik me kapot en die twee meneren blijkbaar.

Hier 23 weken en volgende week groeiecho. Benieuwd of ze nog boven de p95 zitten
Ik weet niet of het met twee anders is, maar ik denk niet dat je ze al per se 'vanzelf' hoeft te voelen. Had ik zelf bij 23 weken ook nog niet volgens mij. In principe hoef je ze bij 23 sowieso nog niet per se te voelen.
pi_154389484
Gefeliciteerd Kazy! Leuke naam!

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 10:30 schreef LuDann het volgende:

Sara ook een sticker en een dwars kind (dat klinkt oncomfortabel)
Ach, het voelt nu ie aan het groeispurten is wel erg krap en gespannen (volgens verloskundige was het onderin "leeg", maar de rest was all baby) Maar het is op een ander vlak juist erg comfortabel: omdat ik helemaal niet vaker hoef te plassen! ^O^
  donderdag 16 juli 2015 @ 16:08:15 #115
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154389642
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 13:44 schreef Daui het volgende:
Even zeuren.
Ik word gek van het mechanisch defect. Misschien dat ik maar mijn bureau op de hoogste stand ga zetten en dan staand ga werken.
Is het niet iets waarvoor je naar de fysio kan?

Met 23 weken voelde ik voornamelijk bewegingen als ik rustig in bed lag met m'n hand op m'n buik of als ik op werk achter m'n bureau zat.

Zo gek, we krijgen een uitnodiging voor een bruiloft eind maart 2016 in Turkije. Dan is mijn baby al 9 maanden. :o
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_154390983
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 09:06 schreef Roosje84 het volgende:

[..]

Even vanuit een andere invalshoek.
Mijn middelste heeft een tijd op een kinderdagverblijf gezeten waar op de drukste dag maar 5 kindjes waren in een verticale groep. Er waren wel meerdere groepen en na een half jaar zijn die samengevat maar ik vond het ideaal zo'n klein groepje.
Door het verschil in leeftijd waren de oudere meisjes heel zorgzaam voor ons ventje. Je krijgt meer de dynamiek van een gezin met leeftijdsverschil. Kwamen ze hem speelgoed brengen enz.
E. was een moeilijke slaper maar er was dus wel de tijd en ruimte om met hem rond te lopen. Mede omdat de andere kinderen al wat beter zelfstandig konden spelen.
HIj maakt met vijf maanden ook al hele verfwerken en dronk daar uit een open beker omdat de tijd er was om dit met hem te doen als de andere kindjes in de middag sliepen.
Onze kinderen zitten ook in zo'n klein clubje en het is echt ideaal. Ze hebben het er enorm naar hun zin en zijn er veel vrijer dan in een grote groep (daar hebben we ook ervaring mee). En de rust. <3 Interactie met andere kinderen is er in mijn ogen genoeg, ze kunnen zich toch nog maar op 1 of 2 kindjes tegelijk richten.

Gefeliciteerd kazy!

En nu snel weer weg hier :+
pi_154391074
Kazy *O* gefeliciteerd!!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_154391203
Gefeliciteerd Kazy *O*
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_154391415
Mag je trouwens vlot weer naar huis als de reden om naar het ziekenhuis te gaan is dat de baby in het vruchtwater heeft gepoept? En ben je dan bij de gyneacoloog of is het meer uit voorzorg en gewoon bij de VK?

*disclaimer: alles is hier nog heel en rustig*
  donderdag 16 juli 2015 @ 17:16:10 #120
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_154391957
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 16:57 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Mag je trouwens vlot weer naar huis als de reden om naar het ziekenhuis te gaan is dat de baby in het vruchtwater heeft gepoept? En ben je dan bij de gyneacoloog of is het meer uit voorzorg en gewoon bij de VK?

*disclaimer: alles is hier nog heel en rustig*
Ja, de zorg wordt dan overgedragen aan de gynaecoloog. En je moet volgens mij wat langer blijven omdat ze de baby na de geboorte willen observeren, maar het hangt volgens mij af van het protocol van het ziekenhuis hoe lang.

Toevoeging: http://nvog-documenten.nl(...)php&richtlijn_id=880

[ Bericht 10% gewijzigd door Mariposas op 16-07-2015 17:51:24 (Toevoeging) ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_154392457
Kazy gefeliciteerd!! O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_154392583
Gefeliciteerd kazy! *O*
pi_154392724
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 16:46 schreef Cantare het volgende:

[..]

Onze kinderen zitten ook in zo'n klein clubje en het is echt ideaal. Ze hebben het er enorm naar hun zin en zijn er veel vrijer dan in een grote groep (daar hebben we ook ervaring mee). En de rust. <3 Interactie met andere kinderen is er in mijn ogen genoeg, ze kunnen zich toch nog maar op 1 of 2 kindjes tegelijk richten.

Gefeliciteerd kazy!

En nu snel weer weg hier :+
Dat is dan wel weer fijn om te lezen. Ik denk dat het voor onze wup ook het kleine clubje wordt.

En ik ben verliefd O+, op buikbaby, maar ook op vriend. Ik lag in mijn bikini op mijn zonnebedje en de baby was mijn buik aan het verbouwen en ik zag elke keer bobbeltjes ontstaan in mijn buik O+ . Ik heb wel een paar keer eerder schoppen tegen mn handen gevoeld, maar gezien had ik het nog niet zo!
Vriend lag naast me, dus ik tik hem aan en zeg "moet je is naar mn buik kijken". Hop, vrijwel meteen weer een schop (met bult), schiet vriend helemaal vol en heeft vervolgens heel lang met beide handen op mijn buik zitten kijken en voelen O+ . Om het af te maken noemde hij baby ook ineens bij een naam die we nog helemaal niet genoemd hadden, met de mededeling "zo moet 'ie gaan heten, dat is de naam van onze zoon".
En toen moest ik huilen. Maar juist om die naam, want die klopt gewoon O+ .
  donderdag 16 juli 2015 @ 18:01:15 #124
409579 LuDann
All the way
pi_154392744
Blegh, zit in het ziekenhuis. Ctg gehad (wegens minder beweging voelen) en die was gelukkig prima. Kind is de afgelopen 12 uur harstikke lui geweest maar aan die Ctg banden heeft ie kennelijk een hekel want die moeten geschopt. :P

Met mij gaat het wat minder, ik moet wachten op de cardioloog vanwege aanvalsgewijze benauwdheid met zweetaanvallen en hartkloppingen. Voel me vrij beroerd en vind het vervelend dat ik hier in mijn uppie ben. Vind alles maar stom allemaal op het moment!
pi_154392872
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 18:01 schreef LuDann het volgende:
Blegh, zit in het ziekenhuis. Ctg gehad (wegens minder beweging voelen) en die was gelukkig prima. Kind is de afgelopen 12 uur harstikke lui geweest maar aan die Ctg banden heeft ie kennelijk een hekel want die moeten geschopt. :P

Met mij gaat het wat minder, ik moet wachten op de cardioloog vanwege aanvalsgewijze benauwdheid met zweetaanvallen en hartkloppingen. Voel me vrij beroerd en vind het vervelend dat ik hier in mijn uppie ben. Vind alles maar stom allemaal op het moment!
Oh bah :( is je man niet in de buurt? Hopelijk kunnen ze je snel helpen? :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')