Dit!quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:23 schreef silliegirl het volgende:
Stoel: ik hoop dat de rust jou en je babytje goed doet! Lekker van proberen te genieten hoor!
In mijn dorp verwacht ik die uitbreiding niet 123, eigenlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:28 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dat kan heeeel snel uitbreiden naar meer kindjes hoor, Sillie.
Heb zelf zo gewerkt. Binnen een mum v tijd was het drukker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even vanuit een andere invalshoek.quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:59 schreef silliegirl het volgende:
[..]
In mijn dorp verwacht ik die uitbreiding niet 123, eigenlijk.
Iedereen is nogal "honkvast" en kiest voor het bekende. Naast de grootste, gereformeerde, opvang (die valt af) zijn er dus 2 en een gastouder. Degene die ik op het oog heb grenst aan de school waar de kleine tzt heen zal gaan en komt qua aanpak 't meest in de buurt wat ik wil.
De andere opvang zit aan de andere kant van t dorp en brengt de kinderen met een busje naar de school. Kan ook natuurlijk. Die is een stuk drukker, maar het spreekt me gewoon niet aan. Bovendien heb ik, toen ik er ging kijken, de hele tijd met kippevel gestaan omdat er een babytje enorm lag te huilen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lastig om opvang te zoeken hoor, in de 1e instantie zat deze vol. We hadden wel wat anders maar k had daar echt een minder gevoel over. Veel kleinere ruimte en net iets andere idealen. Je laat er toch je kind achter voor een heel groot deel van de dag en dat moet wel goed voelen. Maar ja, lastig als je beperkt bent in je keuzes...
Ik ben wel aardig zen vandaag, na die regenachtige dagen deze week en een betere nacht vannacht. Geen voorwerk meer te bekennen, eerdere voorwerk was toch van het verder indalen. Voor mijn gevoel drukt het hoofdje nu ook nog net niet tegen m'n stoel aan, zeg maar.Ik had al een voorgevoel dat ik zeker tot 41 weken moet wachten, dus het is goed zo.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
Jawel, maar dat is organisatorisch bijna niet te doen. Als we opvang op t dorp regelen is dat voor de dagen dat vriend thuis werkt. Hij kan dan makkelijk halen en brengen en mocht kindje ziek worden, dan is hij altijd in de buurt en zo thuis..quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:01 schreef Skoap het volgende:
En in de buurt van je werk Sillie, zit daar niet iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie nog opvang zoekt aan de rand van Den Haag, ze heeft momenteel weer plek voor een kindje.:)
quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:07 schreef Mariposas het volgende:
Ik ben zo blij dat wij een plekje hebben bij het kdv wat ik altijd al wilde.Kleinschalig, duurzaam, veel naar buiten met de kindjes, buitenbedjes... Het is ook echt belachelijk mooi en ruim.
Wauw alleen voor het ontwerp zou je je kind er al heenbrengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lastig om opvang te zoeken hoor, in de 1e instantie zat deze vol. We hadden wel wat anders maar k had daar echt een minder gevoel over. Veel kleinere ruimte en net iets andere idealen. Je laat er toch je kind achter voor een heel groot deel van de dag en dat moet wel goed voelen. Maar ja, lastig als je beperkt bent in je keuzes...
Ik ben wel aardig zen vandaag, na die regenachtige dagen deze week en een betere nacht vannacht. Geen voorwerk meer te bekennen, eerdere voorwerk was toch van het verder indalen. Voor mijn gevoel drukt het hoofdje nu ook nog net niet tegen m'n stoel aan, zeg maar.Ik had al een voorgevoel dat ik zeker tot 41 weken moet wachten, dus het is goed zo.
![]()
:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er prachtig uit Mariposa maar ik haal mijn kinderen dan toch liever op als zwarte bootwerkersen ik weet niet of dat daar zie gebeuren.
ti amo pių di ieri ma meno di domani
Haha, dat gebeurt daar ook wel hoor, ze zijn daar ook nogal hippieachtig. Is ook een antroposofische kdv en ze verbouwen ook groenten en hebben kippen en konijnen. Gaan vaak naar het strand met goed weer. Maar dit is een interieurplaatje van hun Facebook, en ik denk dat de kindjes wel uitgeklopt worden voor ze naar binnen gaan.quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:35 schreef Estrys het volgende:
Ziet er prachtig uit Mariposa maar ik haal mijn kinderen dan toch liever op als zwarte bootwerkersen ik weet niet of dat daar zie gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste dag voor de vakantie. Ik heb een hele slechte dag merk ik, heel emo. En dat heeft niks te maken met dat ik mijn werk ga missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aaaaaaaaaaaaadem in, aaaaaaaaaaaaaaadem uit
[ Bericht 3% gewijzigd door Estrys op 16-07-2015 10:09:40 ]ti amo pių di ieri ma meno di domani
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de tip, cola helpt wel iets inderdaad.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:36 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Misschien dat cola en vanille vla je iets helpen? Gaf mij veel verlichting, wellicht het proberen waard.
Misselijkheid sucks
(gaat verder met lurken)
Ik zie dat ik je nog helemaal niet gefeliciteerd heb, bij deze.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:01 schreef Mapiya het volgende:
Dank allemaal!
Verloskundige, wanneer bel je die ook alweer?
Ik hoop dat je het nu wat rustiger aan kunt doen en de kleine een groeispurt krijgt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:41 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ego post.. Lees later bij.
Bij vk geweest en advies te stoppen met werken. Groeiecho gehad en alle metingen blijven laag en t hoofdje t meest.
Ook vanwege harde buiken en bekkenpijn.
Vandaag dus met 31w2d mijn laatste werkdag gehad.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:29 schreef kazy het volgende:
Niet bijgelezen, want meld met baby uit de buik!
Vanmorgen om half zeven is onze dochter geboren. Alles ging goed. Behalve dan dat ik op het laatste moment besloot thuis te bevallen, omdat het ineens heel snel ging en onze uk vervolgens had bedacht dat poepen in het vruchtwater wel een goed idee was. Ik mocht dus uiteindelijk met persweeën en volledige ontsluiting alsnog naar het ziekenhuis(Korte versie is dat de vk het niet helemaal meer vertrouwde.) Uiteindelijk ben ik wel blij dat het in het zkh was. Daar ging het ook ineens heel snel!
Oh, wat leuk, een verse baby!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van harte gefeliciteerd met jullie dochter kazy!
Ik had ook echt in mijn hoofd dat het een meisje was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |