Nee, eigenlijk nietquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:39 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Stel je het helemaal uit? Ook geen shortlist?
Ik vind de gedachte wel mooi, maar als ik zie hoe lang we er nog over gedaan hebben zou ik ook wel een beetje nerveus worden als het wat minder vanzelfsprekend blijkt te zijn en je wel binnen een paar dagen aangifte moet doen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:47 schreef Bloesem. het volgende:
Estrys een sticker!!
En ik schreef dit:
[..]
Nee, eigenlijk nietIk schrijf wel eens een naam die in m'n hoofd schiet op, zodat ik de betekenis kan opzoeken, maar verder eigenlijk geen lijstje. Het klinkt misschien een beetje hippiedippie, maar ik wil er ergens op vertrouwen dat zij zich voorstelt. Niet letterlijk natuurlijk, maar dat wij, als wij haar zien, weten hoe ze zal heten
Ik vind dat een hele mooie gedachte!quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:47 schreef Bloesem. het volgende:
Estrys een sticker!!
En ik schreef dit:
[..]
Nee, eigenlijk nietIk schrijf wel eens een naam die in m'n hoofd schiet op, zodat ik de betekenis kan opzoeken, maar verder eigenlijk geen lijstje. Het klinkt misschien een beetje hippiedippie, maar ik wil er ergens op vertrouwen dat zij zich voorstelt. Niet letterlijk natuurlijk, maar dat wij, als wij haar zien, weten hoe ze zal heten
Ja, dat heb ik ook. Ik vind het wel mooi om die insteek te hebben! Alleen zou ik zelf wel een shortlist van twee of drie namen willen hebben waaruit De Naam zich dan kan 'openbaren'.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:53 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik vind de gedachte wel mooi, maar als ik zie hoe lang we er nog over gedaan hebben zou ik ook wel een beetje nerveus worden als het wat minder vanzelfsprekend blijkt te zijn en je wel binnen een paar dagen aangifte moet doen.
Ik voel zelf die nervositeit niet zo, omdat ik vertrouw op ehh ja waar zij mee komt, zeg maarquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:53 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik vind de gedachte wel mooi, maar als ik zie hoe lang we er nog over gedaan hebben zou ik ook wel een beetje nerveus worden als het wat minder vanzelfsprekend blijkt te zijn en je wel binnen een paar dagen aangifte moet doen.
Ik ben daar ook te nuchter voor hoor, ik geloof daar ook niet in. Maar goed, dat geldt voor mezelf, voor een ander hoeft dat niet zo te zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:56 schreef Estrys het volgende:
Je hebt natuurlijk altijd wel namen in je hoofd toch? Het is niet zo dat je een dag na de geboorte zegt laten we nu het namenboek er eens bij pakken?
Ik geloof daar niet zo in, dat je kind zichzelf voor zal stellen. Ik denk als wij zoon Willem hadden genoemd was hij nu een Willem geweest. Het is ook niet zo dat ik dacht na de geboorte: ja het is echt een...
Dat beeld is me iets te romantisch![]()
ja, hier ook. Ik geloof ook dat een naam vanzelf bij een kind gaat passen...quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:22 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik ben daar ook te nuchter voor hoor, ik geloof daar ook niet in. Maar goed, dat geldt voor mezelf, voor een ander hoeft dat niet zo te zijn.
En elk kind heeft toch een eigen persoonlijkheid, in of uit je buik?
Ja dat denk ik ook! Bedoelde in mijn zin dat ik nu al zoveel van haar hoor, dat ik niet bang ben dat het tzt onduidelijk is haha!quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:22 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik ben daar ook te nuchter voor hoor, ik geloof daar ook niet in. Maar goed, dat geldt voor mezelf, voor een ander hoeft dat niet zo te zijn.
En elk kind heeft toch een eigen persoonlijkheid, in of uit je buik?
Gefeliciteerd!!quote:
Gefeliciteerd! Wanneer kom je uit de kast?quote:
Ik ben benieuwdquote:
Ah, dank je wel voor je reactie.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:43 schreef mignonne het volgende:
Nee LuDann bibi = bewegelijk in bekkeningang. Ligadvies is voor hoogstaand hoofd of bbbi (bewegelijk boven bekkeningang).
En qua naam mja wij liggen gewoon uiteen. Wat ik heel tof vind, vindt hij mwoah en vice versa. Komt wel goed maar ik denk wel dat het nog een week of 10 gaat duren
Misschien dat cola en vanille vla je iets helpen? Gaf mij veel verlichting, wellicht het proberen waard.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:27 schreef LuDann het volgende:
Ben al een tijd weer zo freakin' misselijk trouwens. Hoort bij deze termijn geloof ik?
Heb je een praktijk gekozen? Staat vaak wel op de site, hier was het vanaf 5 weken.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:01 schreef Mapiya het volgende:
Dank allemaal!
Verloskundige, wanneer bel je die ook alweer?
Die van mij lag met 12 en 20 weken met zijn kont in m'n bekken, voeten naar links en hoofd naar rechts; ook overdwars dus.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:08 schreef Sara82 het volgende:
Hoppa, nationale stickerdag! Ook vandaag weer door de keuring geweest. Geslaagd voor de suiker-ijzer-buikmeet-bloeddruk-tussentoets!
![]()
Kind ligt elke keer overdwars in mijn buik. Op de 12 en 20 weken-echo, en voor zover ze kon voelen, ook bij de 22 en 27 weken. (Onderin zit niks, zeg maar)
Nu al een dwarsliggertje.
Tot ze vibi zijn, in principe. Maar dat is idd heel laat!quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:31 schreef silliegirl het volgende:
Tot wanneer kunnen ze eigenlijk zo draaien? Op den duur wordt dat toch te krap lijkt me?
He, dat is geen leuk advies..quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:41 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ego post.. Lees later bij.
Bij vk geweest en advies te stoppen met werken. Groeiecho gehad en alle metingen blijven laag en t hoofdje t meest.
Ook vanwege harde buiken en bekkenpijn.
Vandaag dus met 31w2d mijn laatste werkdag gehad.
*High five!*quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:15 schreef Sara82 het volgende:
Gestreeptestoel, hoop dat je nu wat meer rust hebt, ook in je hoofd. Hoe voel je je eronder?
En een sticker-high-five voor Joycie! Superfijn joh!
succesquote:Op donderdag 16 juli 2015 05:35 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
*High five!*
Heel de middag met een smile rondgelopen gisteren. Gewoon omdat het eindelijk eens gewoon goed was. En ik was stiekem vooraf best bang dat de groei wat minder zou zijn. En om te zien dat ons meisje gewoon lekker haar eigen lijntje heeft was mooi. En dan dat hartje horen elke keer. *smelt*
De gyn moest wel lachen, want ik zei nog dat ze wat rustiger leek. Echokop erop en ja hoor vette kick. Ik heb een lekker eigenwijs dametje in de buik en sind gisteren beweegt ze me toch een partij..
Oh ja, nu ga ik weer verliefd doorslapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |