Nee, eigenlijk nietquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:39 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Stel je het helemaal uit? Ook geen shortlist?
Ik vind de gedachte wel mooi, maar als ik zie hoe lang we er nog over gedaan hebben zou ik ook wel een beetje nerveus worden als het wat minder vanzelfsprekend blijkt te zijn en je wel binnen een paar dagen aangifte moet doen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:47 schreef Bloesem. het volgende:
Estrys een sticker!!
En ik schreef dit:
[..]
Nee, eigenlijk nietIk schrijf wel eens een naam die in m'n hoofd schiet op, zodat ik de betekenis kan opzoeken, maar verder eigenlijk geen lijstje. Het klinkt misschien een beetje hippiedippie, maar ik wil er ergens op vertrouwen dat zij zich voorstelt. Niet letterlijk natuurlijk, maar dat wij, als wij haar zien, weten hoe ze zal heten
Ik vind dat een hele mooie gedachte!quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:47 schreef Bloesem. het volgende:
Estrys een sticker!!
En ik schreef dit:
[..]
Nee, eigenlijk nietIk schrijf wel eens een naam die in m'n hoofd schiet op, zodat ik de betekenis kan opzoeken, maar verder eigenlijk geen lijstje. Het klinkt misschien een beetje hippiedippie, maar ik wil er ergens op vertrouwen dat zij zich voorstelt. Niet letterlijk natuurlijk, maar dat wij, als wij haar zien, weten hoe ze zal heten
Ja, dat heb ik ook. Ik vind het wel mooi om die insteek te hebben! Alleen zou ik zelf wel een shortlist van twee of drie namen willen hebben waaruit De Naam zich dan kan 'openbaren'.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:53 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik vind de gedachte wel mooi, maar als ik zie hoe lang we er nog over gedaan hebben zou ik ook wel een beetje nerveus worden als het wat minder vanzelfsprekend blijkt te zijn en je wel binnen een paar dagen aangifte moet doen.
Ik voel zelf die nervositeit niet zo, omdat ik vertrouw op ehh ja waar zij mee komt, zeg maarquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:53 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik vind de gedachte wel mooi, maar als ik zie hoe lang we er nog over gedaan hebben zou ik ook wel een beetje nerveus worden als het wat minder vanzelfsprekend blijkt te zijn en je wel binnen een paar dagen aangifte moet doen.
Ik ben daar ook te nuchter voor hoor, ik geloof daar ook niet in. Maar goed, dat geldt voor mezelf, voor een ander hoeft dat niet zo te zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:56 schreef Estrys het volgende:
Je hebt natuurlijk altijd wel namen in je hoofd toch? Het is niet zo dat je een dag na de geboorte zegt laten we nu het namenboek er eens bij pakken?
Ik geloof daar niet zo in, dat je kind zichzelf voor zal stellen. Ik denk als wij zoon Willem hadden genoemd was hij nu een Willem geweest. Het is ook niet zo dat ik dacht na de geboorte: ja het is echt een...
Dat beeld is me iets te romantisch![]()
ja, hier ook. Ik geloof ook dat een naam vanzelf bij een kind gaat passen...quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:22 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik ben daar ook te nuchter voor hoor, ik geloof daar ook niet in. Maar goed, dat geldt voor mezelf, voor een ander hoeft dat niet zo te zijn.
En elk kind heeft toch een eigen persoonlijkheid, in of uit je buik?
Ja dat denk ik ook! Bedoelde in mijn zin dat ik nu al zoveel van haar hoor, dat ik niet bang ben dat het tzt onduidelijk is haha!quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:22 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik ben daar ook te nuchter voor hoor, ik geloof daar ook niet in. Maar goed, dat geldt voor mezelf, voor een ander hoeft dat niet zo te zijn.
En elk kind heeft toch een eigen persoonlijkheid, in of uit je buik?
Gefeliciteerd!!quote:
Gefeliciteerd! Wanneer kom je uit de kast?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |