abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154381727
Welkom Ono :W Nee bij ons KDV is meteen plek. Heel veel mensen gaan andere manieren van opvang zoeken merk ik. gastouder is gewoon ook een stuk goedkoper bij ons en een stuk flexibeler.

Als jullie bloemen plukken, ziet het er dan ook zo uit? O+ Bij mij zelf nooit ;) Maar dat krijg ik dan voor mijn verjaardag van de kinderen, zelf geplukt O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste dag voor de vakantie. Ik heb een hele slechte dag merk ik, heel emo. En dat heeft niks te maken met dat ik mijn werk ga missen :6
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aaaaaaaaaaaaadem in, aaaaaaaaaaaaaaadem uit

[ Bericht 3% gewijzigd door Estrys op 16-07-2015 10:09:40 ]
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_154382173
Niet bijgelezen, want meld met baby uit de buik! O+

Vanmorgen om half zeven is onze dochter geboren. Alles ging goed. Behalve dan dat ik op het laatste moment besloot thuis te bevallen, omdat het ineens heel snel ging en onze uk vervolgens had bedacht dat poepen in het vruchtwater wel een goed idee was. Ik mocht dus uiteindelijk met persweeën en volledige ontsluiting alsnog naar het ziekenhuis :') (Korte versie is dat de vk het niet helemaal meer vertrouwde.) Uiteindelijk ben ik wel blij dat het in het zkh was. Daar ging het ook ineens heel snel!

SPOILER
  donderdag 16 juli 2015 @ 10:30:07 #78
409579 LuDann
All the way
pi_154382176
Joyce, wat fijn dat alles goed was deze keer zeg. Kan me voorstellen dat je daar een erg blij gevoel van kreeg, ik werd zelf helemaal happy toen ik het las.

Sara ook een sticker en een dwars kind (dat klinkt oncomfortabel!).
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:36 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Misschien dat cola en vanille vla je iets helpen? Gaf mij veel verlichting, wellicht het proberen waard.
Misselijkheid sucks

(gaat verder met lurken)
Bedankt voor de tip, cola helpt wel iets inderdaad. :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:01 schreef Mapiya het volgende:
Dank allemaal!
Verloskundige, wanneer bel je die ook alweer?
Ik zie dat ik je nog helemaal niet gefeliciteerd heb, bij deze. *O* Het is je derde kindje?
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:41 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ego post.. Lees later bij.

Bij vk geweest en advies te stoppen met werken. Groeiecho gehad en alle metingen blijven laag en t hoofdje t meest.
Ook vanwege harde buiken en bekkenpijn.

Vandaag dus met 31w2d mijn laatste werkdag gehad.
Ik hoop dat je het nu wat rustiger aan kunt doen en de kleine een groeispurt krijgt.

Onomatapee, wat leuk, gefeliciteerd! *O*

Sillie, wat een verhaal over die gastouder zeg. :X Acht katten... ik ben dol op katten, maar in mijn tijd als paraveterinair heb ik vaker wel dan niet onhygiënische omstandigheden gezien bij mensen met zoveel katten. Daar moet je echt continue bovenop zitten wil je dat schoon en gezond houden allemaal en ik kan me niet voorstellen dat dat lukt met de zorg voor een aantal kleintjes.

Wat hebben jullie alleen een leuke opvang zeg! Hier is helaas niets in de buurt (wat een vereiste is want ik heb geen rijbewijs) waar ze echt lekker buiten kunnen stampen in de modder. Het ene verblijf waar ze in ieder geval wel met de bolderkar naar de supermarkt gaan heeft een lange wachtlijst en ook daar is ''buiten'' een betonnen vlakte. Dus ja... in mijn achterhoofd zit dat dit 13 in een dozijn dagverblijf alleen voor het eerste jaar is, daarna hoop ik wat anders te kunnen verzinnen.
pi_154382193
Gefeliciteerd, Kazy! *O* *O*
  donderdag 16 juli 2015 @ 10:31:21 #80
409579 LuDann
All the way
pi_154382201
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 10:29 schreef kazy het volgende:
Niet bijgelezen, want meld met baby uit de buik! O+

Vanmorgen om half zeven is onze dochter geboren. Alles ging goed. Behalve dan dat ik op het laatste moment besloot thuis te bevallen, omdat het ineens heel snel ging en onze uk vervolgens had bedacht dat poepen in het vruchtwater wel een goed idee was. Ik mocht dus uiteindelijk met persweeën en volledige ontsluiting alsnog naar het ziekenhuis :') (Korte versie is dat de vk het niet helemaal meer vertrouwde.) Uiteindelijk ben ik wel blij dat het in het zkh was. Daar ging het ook ineens heel snel!

SPOILER
Oh, wat leuk, een verse baby! O+ Van harte gefeliciteerd met jullie dochter kazy! *O* Ik had ook echt in mijn hoofd dat het een meisje was.
pi_154382205
Kazy: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! *O*
pi_154382212
Gefeliciteerd kazy! *O* Mooie naam O+
pi_154382230
Gefeliciteerd kazy! *O*
:)
pi_154382263
Gefeliciteerd Kazy!! *O*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154382293
Gefeliciteerd kazy *O* *O* *O* *O* *O*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_154382349
Gefeliciteerd Kazy! Mooie naam hebben jullie voor jullie meisje gekozen! *O* *O* *O*
pi_154382365
Gefeliciteerd!! Wat een mooie naam!
pi_154382402
LuDann dank je! Nee 2de :)
  donderdag 16 juli 2015 @ 10:42:33 #89
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154382408
Kazy daar is ze dan! Gefeliciteerd!! *O* *O*
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_154382410
Kazy van harte met je dochter! *O* Het klinkt heel soepel eigenlijk, ondanks wat onverwachte wendingen met wel of niet naar het ziekenhuis. Leuke naam ook!

Fijne kraamtijd gewenst!
pi_154382455
Kazy van harte!! *O* Leuke naam! O+
pi_154382457
Jaaa! Gefeliciteerd kazy!! *O* Fijn dat alles ondanks de snelle move goed is verlopen!
  donderdag 16 juli 2015 @ 10:45:10 #93
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_154382465
Gefeliciteerd Kazy *O* leuke naam. Die heeft hier een hele tijd op de lijst gestaan!
pi_154382466
Mapiya en ono welkom en gefeliciteerd!! O+
pi_154382770
Mapiya en Onomatopee, welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Mapiya, kennen we je hier al onder een andere naam? :P

Wat betreft opvang: onze oude opvang heeft nog wel wachtlijsten, maar niet meer van een jaar zoals toen we de oudste destijds aanmeldden. Toen hoorde ik pas ruim na de geboorte dat er een plekje was ongeveer. We hebben sinds kort een nieuwe (wegens verhuizing) en daar kon de oudste meteen terecht. De baby kan daar ook meteen heen weet ik, maar ik heb hem of haar nog niet aangemeld.
De oude opvang was op zich prima, maar had wat minpuntjes, zoals de beperkte buitenruimte (midden in de stad, tja). In dat opzicht was het niet heel erg dat we moesten overstappen.

De nieuwe heeft een fantastische buitenruimte, een complete speeltuin om het gebouw heen, een moestuin en nog net geen konijnen O+. Ik vind het echt een hele fijne plek met lieve leidsters.

Mariposas, jullie opvang ziet er mooi uit zeg! Lijkt me heel fijn voor baby's. En voor oudere kindjes zo'n avontuurlijke plek als bij Estrys of Mignonne O+
  donderdag 16 juli 2015 @ 11:13:40 #96
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_154383127
Gefeliciteerd kazy! *O* Mooie naam :) Fijne kraamtijd!
pi_154383303
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje, Kazy! *O*
pi_154383397
Kazy!! *O*

HOERA!! daar is ze dan!
gefeliciteerd :*
Schudden voor gebruik
pi_154383420
Gelezen over vervroegd verlof. Ik kan mij voorstellen dat het overwachts heftig confronterend zijn, maar fijn dat je pas op de plaats kunt maken.

:*
Schudden voor gebruik
pi_154384311
Kazy, gefeliciteerd met jullie dochter. Lieve naam *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')