Joyce, wat fijn dat alles goed was deze keer zeg. Kan me voorstellen dat je daar een erg blij gevoel van kreeg, ik werd zelf helemaal happy toen ik het las.
Sara ook een sticker en een dwars kind (dat klinkt oncomfortabel!).
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 18:36 schreef Twinkle20 het volgende:[..]
Misschien dat cola en vanille vla je iets helpen? Gaf mij veel verlichting, wellicht het proberen waard.
Misselijkheid sucks
(gaat verder met lurken)
Bedankt voor de tip, cola helpt wel iets inderdaad.

quote:
Ik zie dat ik je nog helemaal niet gefeliciteerd heb, bij deze.

Het is je derde kindje?
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 21:41 schreef gestreeptestoel het volgende:Ego post.. Lees later bij.
Bij vk geweest en advies te stoppen met werken. Groeiecho gehad en alle metingen blijven laag en t hoofdje t meest.
Ook vanwege harde buiken en bekkenpijn.
Vandaag dus met 31w2d mijn laatste werkdag gehad.
Ik hoop dat je het nu wat rustiger aan kunt doen en de kleine een groeispurt krijgt.
Onomatapee, wat leuk, gefeliciteerd!
Sillie, wat een verhaal over die gastouder zeg.

Acht katten... ik ben dol op katten, maar in mijn tijd als paraveterinair heb ik vaker wel dan niet onhygiënische omstandigheden gezien bij mensen met zoveel katten. Daar moet je echt continue bovenop zitten wil je dat schoon en gezond houden allemaal en ik kan me niet voorstellen dat dat lukt met de zorg voor een aantal kleintjes.
Wat hebben jullie alleen een leuke opvang zeg! Hier is helaas niets in de buurt (wat een vereiste is want ik heb geen rijbewijs) waar ze echt lekker buiten kunnen stampen in de modder. Het ene verblijf waar ze in ieder geval wel met de bolderkar naar de supermarkt gaan heeft een lange wachtlijst en ook daar is ''buiten'' een betonnen vlakte. Dus ja... in mijn achterhoofd zit dat dit 13 in een dozijn dagverblijf alleen voor het eerste jaar is, daarna hoop ik wat anders te kunnen verzinnen.