Ja, daar ging de planning van het weekendquote:Op maandag 28 september 2015 07:43 schreef Tink89 het volgende:
Wow, goed bezig! Mooie kleur stof ook. Balen van je kit
Zo strak dat het niet meer lekt. Als de buis beschadigd is kan dat best wel eens heeeeel strak zijn.quote:Op maandag 28 september 2015 22:27 schreef Chicolade het volgende:
We dachten 'even' het fonteintje in het toilet op te hangen en aan te sluiten. Typisch maandagavondklusje. Dus nu zitten we zonder stromend water omdat we die #$&R% knelkoppeling van de kraan niet lekdicht krijgen en ik vrees dat morgen anders het toilet blank staat. Dit was uiteraard nadat we erachter kwamen dat er toch geen stuk hout achter het wandje zit bij 1 van de bevestigingspunten, nadat we erachter kwamen dat de afvoer te dicht bij de muur zit en na anderhalf uur schelden op dat ding voordat het fonteintje hing.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En moet je de wartel zo strak mogelijk aandraaien of juist niet?
Hij wordt 'as we speak' strakker gedraaidquote:Op maandag 28 september 2015 22:38 schreef bbtb77 het volgende:
[..]
Zo strak dat het niet meer lekt. Als de buis beschadigd is kan dat best wel eens heeeeel strak zijn.
Los gaat een stuk makkelijker. Yihaa!quote:Op maandag 28 september 2015 22:52 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Hij wordt 'as we speak' strakker gedraaid. Hij lekt nu bijna niet meer
. Die krijgen we nooit meer los
.
Edit: het lijkt erop dat het gewerkt heeft. Al meer dan een minuut geen nieuwe druppel te zien.
Het duurt een paar maanden, maar hij is nu toch bijna afquote:Op dinsdag 29 september 2015 07:50 schreef laziness het volgende:
Ik vind de wc prachtig gewordrn chico!
Je kan er klein kastje onder maken wat het fonteintje ondersteund. Gewoon vierkant bakkie net een paar mm kleiner met een klein deurtje er voor. Kun je nog een of twee rollen in kwijt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:05 schreef Chicolade het volgende:
En eventuele gasten instrueren dat ze niet op het fonteintje moeten gaan hangen, ik heb mijn twijfels over de stevigheid van het bevestigingspunt links, daar zit een houtfret in een gipsplaat, want de gipsplaatplug brak.
Dat zou een heel goed idee zijn als er iets meer ruimte zat tussen de pot en het fonteintje: in de huidige situatie zou het betekenen dat je schuin op de pot moet gaan zitten omdat je anders je knieën niet kwijt kanquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:30 schreef jpajs het volgende:
[..]
Je kan er klein kastje onder maken wat het fonteintje ondersteund. Gewoon vierkant bakkie net een paar mm kleiner met een klein deurtje er voor. Kun je nog een of twee rollen in kwijt.
Het grote voordeel is dat je je geen zorgen hoeft te maken dat de boel afbreekt net asl je twee weken in Hoenloenoe ligt te bakken.
Wat is dat ding in het plafond van het toilet eigenlijk ?quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:41 schreef Chicolade het volgende:
Af!
[ afbeelding ]
Totdat je naar boven kijkt natuurlijk.
[ afbeelding ]
En gang in de definitieve kleur geverfd, op 1 stuk na waar de acrylaatkit steeds scheurt.
[ afbeelding ]
En op het to-do lijstje voor vanavond: de afvoer van de CV uitbaggeren, want we hebben nu al een paar weken dat de CV-ketel na precies een halve douchebeurt een error geeft (afwisselend error 4/error 5), uiteraard op het moment dat ik net met shampoo in mijn haar sta.
Linksboven: riolering toilet van de bovenburen, rechts met isolatiemateriaal: rookgasafvoerpijp van de CV van de onderburen, rechts zonder isolatiemateriaal: onze eigen rookgasafvoerpijp van de CV. Gat in het midden: centrale afzuiging.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:46 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Wat is dat ding in het plafond van het toilet eigenlijk ?
Lomp = goed, dat ben ik ookquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:56 schreef Saisai het volgende:
Die Kenwood heb ik ook, fantastisch ding! Ondanks de enige lompheid nog nooit spijt van gehad
Op een openbaar forum, in een topic met >18k views? Nahquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:55 schreef Andromache het volgende:
Kun je een indicatie geven van je verbouwkosten tot nu toe?
Komt er dan ook een klustopic?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:20 schreef _Dizzy_ het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd, we gaan binnenkort tegen een soortgelijk project aankijken. Ik PM je even!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |