abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:56:06 #126
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_154869103
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:46 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dat noem ik zo, ja.
Altijd typisch de reacties van (de meeste) vrouwen.

Ten eerste ben je beide gewoon voor 50% verantwoordelijk dus niemand is volledig schuldig.Ten tweede TS heeft nog een flinke weg te gaan.
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:59:44 #127
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_154869203
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:56 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ten eerste ben je beide gewoon voor 50% verantwoordelijk dus niemand is volledig schuldig.Ten tweede TS heeft nog een flinke weg te gaan.
Die ene reactie pik je eruit om typisch iets voor vrouwen te noemen? Dat is wel een beetje sneu.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:02:19 #128
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_154869260
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:56 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Volgens de meeste vrouwen zijn de mannen altijd verantwoordlijk... voor alles.
Is wel het makkelijkste, ja om jezelf dat te overtuigen. Verder kinderachtig en jammer.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:03:17 #129
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_154869288
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Die ene reactie pik je eruit om typisch iets voor vrouwen te noemen? Dat is wel een beetje sneu.
Nee helemaal niet, al vanaf het begin van het topic. De enige die ik duidelijk zie zeggen waar het op staat en goed verwoord is Scary_Mary zoals ik al eerder zei.

quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:02 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Volgens de meeste vrouwen zijn de mannen altijd verantwoordlijk... voor alles.
Is wel het makkelijkste, ja om jezelf dat te overtuigen. Verder kinderachtig en jammer.
Ik heb geen idee wat het is, misschien daarom ook dat er dit soort miscommunicaties binnen relaties ontstaan zoals bij TS het geval is.

Maar dat zeggen ze toch ook altijd, vrouwen komen van venus en mannen van mars :)
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:05:10 #130
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_154869342
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:03 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nee helemaal niet, al vanaf het begin van het topic. De enige die ik duidelijk zie zeggen waar het op staat en goed verwoord is Scary_Mary zoals ik al eerder zei.

[..]

Ik heb geen idee wat het is, misschien daarom ook dat er dit soort miscommunicaties binnen relaties ontstaan zoals bij TS het geval is.

Maar dat zeggen ze toch ook altijd, vrouwen komen van venus en mannen van mars :)
Ik denk zelf gewoon doordat mannen- en vrouwenlogica ver uit elkaar ligt en men vaak zaken en problemen heel anders aanpakt. En dan uiteraard niet goed communiceert.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:05:55 #131
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_154869366
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:03 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

[..]

Waar wind ik er doekjes om wat ik vind van TS haar gedrag en instelling?
pi_154869485
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Geef zelf eens antwoord op die vraag.
Bij hem:
Een ex ging vreemd. Andere had al een relatie en nam hem als minnaar en vertelde verder niets. Een ex verkoos haar werk boven hem zodra ze weer hersteld was.

Bij mij:
Ik koos ooit uit gebrek aan mensenkennis en zelfvertrouwen voor een asshole en vocht voor hem. Zocht alles bij mezelf. Nadat hij me alsnog dumpte nam ik genoegen met nog meer losers, omdat ik erin geloofde dat ik dat waard was. Uiteindelijk nam ik een jaar rust van relaties en koos ik een fatsoenlijk vent. Met hem heb ik samengewoond, verloofd geweest en best leuk gehad. Hij was alleen veel te saai, zat vaker thuis, ondernam niets, waardoor ik mijn interesse verloor. Na hem weer wat gedate en weer losers gehad. Nu dus hem.

Ik merk dat mijn relatie met mezelf toeneemt wanneer ik langer single ben en daardoor normale mannen kies.

Ik vond deze gast gewoon een uitdaging voor mezelf. Doordat ik nooit bevestiging van hem kreeg en hij niet altijd beschikbaar was, heb ik geleerd om die leegte met andere dingen te vullen. Dus ik asocieer hem met groei. Maar oik met ongemak, want ik moet continu confrontaties aan. Hij is geen makkelijke, is heel rationeel, to the point. Je moet echt sterk in je schoenen staan.

Hoe kom ik erachter of hij gewoon niet juist voor me is? Dat hij NU niet juist is snap ik. Misschien moet dat ook niet boeien, want tegen die tijd kan ik opnieuw oordelen met wie er dan is. Ik heb gewoon wat redenen nodig om de verwerking makkelijker te maken.
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:14:19 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_154869561
Het is uiteindelijk jouw keuze. Wil jij zo'n relatie en het drama dat daar bij komt kijken? Voel je je daar goed bij als je steeds zo'n gevecht aan moet gaan om je goed genoeg te voelen? Wil je dat?

Dan zeg ik verder niks meer.
pi_154869760
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:14 schreef Lienekien het volgende:
Het is uiteindelijk jouw keuze. Wil jij zo'n relatie en het drama dat daar bij komt kijken? Voel je je daar goed bij als je steeds zo'n gevecht aan moet gaan om je goed genoeg te voelen? Wil je dat?

Dan zeg ik verder niks meer.
Nee. Ik vraag me alleen af of dat ophoudt zodra ik okay ben. Hiermee bevestig ik ook dat ik erin geloof dat alles aan mij ligt :')
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:27:13 #135
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_154869855
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:22 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:

[..]

Nee. Ik vraag me alleen af of dat ophoudt zodra ik okay ben. Hiermee bevestig ik ook dat ik erin geloof dat alles aan mij ligt :')
Je zegt het alsof het jouw 'schuld' is, terwijl ik het zie als een stuk onvolwassenheid. Ik laat hem verder buiten beschouwing, want ik vind hem niet relevant. Als jij het besluit, is hij gewoon passé.
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:31:44 #136
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_154869964
Lieverd, ik ken deze angst. Uiteindelijk draait het om een simpele keuze: wil je je hele leven single blijven om ellende te voorkomen, of wil je jezelf (meerdere keren) in het diepe gooien om een leuke vriend te vinden die je wel respecteert?
Ignorance is bliss
pi_154870088
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je zegt het alsof het jouw 'schuld' is, terwijl ik het zie als een stuk onvolwassenheid. Ik laat hem verder buiten beschouwing, want ik vind hem niet relevant. Als jij het besluit, is hij gewoon passé.
True that. De psycholoog - die de intro deed - zei dat iets je schuld niet kan zijn als je erg je best hebt gedaan. Ik kan oprecht zeggen dat ik mijn best heb gedaan.

Ik heb nu het idee dat ik hem nu in de steek heb gelaten. Of is het juist andersom? Of is er geen eens sprake van in de steek laten?
pi_154870231
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:31 schreef duracellkonijntje het volgende:
Lieverd, ik ken deze angst. Uiteindelijk draait het om een simpele keuze: wil je je hele leven single blijven om ellende te voorkomen, of wil je jezelf (meerdere keren) in het diepe gooien om een leuke vriend te vinden die je wel respecteert?
We hebben een slechte start gemaakt en de relatie verliep dramatisch. Ik heb na een jaar ploegen geen kracht meer om voor die 1% te vechten. Ik heb namelijk maar even rust en dan moet ik weer strijden: over 10 dagen afrijden, over 3 weken 3 belangrijke herkansingen maken en daarna starten met afstuderen om vervolgens middels stage mijn diploma te halen. Mijn doel is om binnen het bedrijf te komen en te verhuizen.

Dus het gaat er niet om dat ik niet in de diepte wil gaan. Zeer zeker wel. Alleen nu niet.

Los hiervan wil ik eerst nog door die traject bij PsyQ gaan. Ik heb geen ruimte, kracht en tijd voor een relatie die al niet lekker liep.
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:53:57 #139
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_154870645
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:36 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:

[..]

True that. De psycholoog - die de intro deed - zei dat iets je schuld niet kan zijn als je erg je best hebt gedaan. Ik kan oprecht zeggen dat ik mijn best heb gedaan.

Ik heb nu het idee dat ik hem nu in de steek heb gelaten. Of is het juist andersom? Of is er geen eens sprake van in de steek laten?
Het zou heel gewoon kunnen zijn dat jullie besluiten om het hierbij te laten. Einde verhaal. En dat kan ook jouw beslissing zijn. Eenzijdige opzegging telt ook.

Je bent hem in principe niks verschuldigd, zeker niet het jezelf opnieuw blootstellen aan zijn oordeel als jij dat niet wilt.
pi_154870790
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:40 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:

Ik heb na een jaar ploegen geen kracht meer om voor die 1% te vechten.
In dat geval moet je hem gewoon duidelijk afwijzen en ook aangeven dat je helemaal niet wil dat hij contact blijft zoeken.

Is vermoedelijk ook voor jezelf gewoon zinniger, aangezien je idd een hoop stress lijkt te hebben en dat vermoedelijk verergert word als je nu in een relatie stapt, terwijl je er zelf niet aan toe bent.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_154870824
Ik vind idd niet dat hij mag beslissen dat ik mij ga blootstellen voor de mini kans dat hij misschien nog zou willen proberen met mij en dan moeten dealen met alle verdriet die ik zelf moet verwerken (gezien het geen normale liefdesverdriet zal zijn). Te lange zin sorry.
pi_154870915
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:58 schreef RM-rf het volgende:

[..]

In dat geval moet je hem gewoon duidelijk afwijzen en ook aangeven dat je helemaal niet wil dat hij contact blijft zoeken.

Is vermoedelijk ook voor jezelf gewoon zinniger, aangezien je idd een hoop stress lijkt te hebben en dat vermoedelijk verergert word als je nu in een relatie stapt, terwijl je er zelf niet aan toe bent.
Hij zei ook niet dat hij gelijk in een relatie wil stappen met mij. Hij wil oordelen of hij nog wat voor me voelt en met kleine stapjes kijken of het weer wat kan worden. Vandaar ook die 1%.

Daarvoor moet ik me bloot stellen en vechten.

Ik snap dat ik hier verantwoordelijk voor ben, maar hier heb ik niet alleen voor gekozen. Hij heeft me 78273x overgehaald om het te proberen.

Als ik zo nadenk word ik boos voor de positie waar hij me in heeft gekregen en hij nu de luxe neemt om te kijken of hij het nog wil. Word echt boos en steeds zekerder van mijn besluit.
pi_154870941
Er is een kans dat hij mij belt en ik wil iig dit alles tegen hem zeggen.
  maandag 3 augustus 2015 @ 17:06:10 #144
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_154871013
En mocht hij je suf lullen, gewoon dit herhalen: "Ik heb hier helemaal geen zin in. Ik wil dit niet. Ik doe het niet. Ik hou ermee op."
pi_154871089
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:06 schreef Lienekien het volgende:
En mocht hij je suf lullen, gewoon dit herhalen: "Ik heb hier helemaal geen zin in. Ik wil dit niet. Ik doe het niet. Ik hou ermee op."
Ik wil een keer opsommen waar hij ook fout zit. Daarna zeg ik wel wat je quote.
pi_154871159
'Beschadigde' vrouwen united _O- . Althans, dat vinden jullie natuurlijk. Stomme mannen ook
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 3 augustus 2015 @ 17:11:59 #147
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_154871167
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik denk zelf gewoon doordat mannen- en vrouwenlogica ver uit elkaar ligt en men vaak zaken en problemen heel anders aanpakt. En dan uiteraard niet goed communiceert.
Dat sowieso ook ja.

quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waar wind ik er doekjes om wat ik vind van TS haar gedrag en instelling?
TS haar gedrag prima, maar daar zal ze echt flink aan moeten werken. Maar ik krijg een beetje het idee dat ze te makkelijk opgeeft (om wat voor redenen) en het maar allemaal goed gevonden wordt.

Ik snap die (ex)vriend wel, je ziet iemand kapot gaan die niet geholpen wil worden, weetje hoe frustrerend dat is. Schouders eronder en maak er wat van.
pi_154871226
Waar haal je vandaan dat ik niet geholpen wil worden?! Excuse me?
pi_154871535
TS, ik heb eerlijk gezegd niet alles gelezen, maar deze post viel me wel op:
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:40 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:

[..]

We hebben een slechte start gemaakt en de relatie verliep dramatisch. Ik heb na een jaar ploegen geen kracht meer om voor die 1% te vechten. Ik heb namelijk maar even rust en dan moet ik weer strijden: over 10 dagen afrijden, over 3 weken 3 belangrijke herkansingen maken en daarna starten met afstuderen om vervolgens middels stage mijn diploma te halen. Mijn doel is om binnen het bedrijf te komen en te verhuizen.

Dus het gaat er niet om dat ik niet in de diepte wil gaan. Zeer zeker wel. Alleen nu niet.

Los hiervan wil ik eerst nog door die traject bij PsyQ gaan. Ik heb geen ruimte, kracht en tijd voor een relatie die al niet lekker liep.
Zeker als je bij PsyQ loopt, dan kan hij niet van je verwachten dat hij jou een soort ultimatum stelt?

Blijkbaar ziet hij wel wat in jou (of zag) en waarom zou hij geen gelijk kunnen hebben in dat je potentieel hebt?
Zelf ook meegemaakt dat anderen zichzelf waardeloos vonden terwijl ikzelf wel zag dat er veel potentie in zag. Maar dat komt ook omdat ik mezlef ook waardeloos vond en nu weet dat ik veel meer kan dan toen. Alleen bergijp ikzelf niet hoe hij daar in staat (ik kreeg een beetje de indruk dat die man waar jij het over hebt, alles min of meer aangewaaid heeft gekregen (naast dat ie blijkbaar wel duidelijk over een bepaald intellect moet beschikken wil je zo'n opleiding hebben kunnen afronden)).

En wat zie (of zag) jij in hem?

Als deze vragen al beantwoord zijn dan sorry, ik heb idd niet alles gelezen (mede ook omdat het topic zo lang is en ik op t moment ff veel tegelijk probeer te doen).
pi_154871976
Hij verwachtte niet dat ik gelijk klaar was, maar omdat ik zo behoeftig was voor geruststelling (en hij dat me niet wou geven), ben ik een paar keer onredelijk geweest: verwijten via de App met vee(eeee)l regeltjes :') Ik wou alleen maar dat hij me vertelde dat hij nog gevoelens voor me had. Hij zei: ik heb jou nooit gevraagd over wat je voor me voelde, want ik wist het.
SORRY maar ik ben niet zo zelfverzekerd als hij. Ik had dat wel nnodig. Maar volgens hem waren mijn stalk Appjes niet bevorderlijk voor een nieuwe kans en dat hij het even wil aanzien. Ik pik het niet dat ik dan degene ben die moet vechten voor een situatie waarin hij me deels heeft gestopt, want ik wist dat dit zou gebeuren vanaf het begin.
Waardeloos dit alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')