van die site krijg je der wel gratis virussen derbijquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:15 schreef ratatat het volgende:
[..]
procyclinglive.com
Beeld kwaliteit misschien iets minder, maar iig niet die 2 clowns.
hola of unblockusquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sporza stream doet het bij mij nooit
[..]
Je moet daar gewoon het terrein gebruiken als interval. Daar zit vanzelf al genoeg variatie in intensiteit in. Bovendien vakantie. Fuck die blokjes en gewoon rammen waar nodigquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:30 schreef Tommeke het volgende:
Vanochtend ff 50 km gefietst. Met zowat 900 hoogtemeters. Lekker rustig aan gedaan, alleen stuurde die Mio me ff over een muur zeg, steil pokkeding! Dat was serieus ff harken, werd daar ook nog ff aangevallen door een hont
Morgen weer een wat langer rondje. De camping waar we zitten ligt aan de voet van een erg mooi klimmetje van zo'n 4 km ofzo. Niet te steil, tussen de 7 en 9 procent steeds.
Gister ben ik daar twee keer omhoog gefietst om de 100 vol te maken. Denk dat ik daar de komende dagen vaker omhoog ga fietsen. Iemand tips voor blokjestraining bergop?
Gooi m op een lekker zwaar verzet, 53-13 ofzo, en laat je uitrollen tot je bijna stilstaat.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:30 schreef Tommeke het volgende:
Iemand tips voor blokjestraining bergop?
wat bedoel je het Knut de IJsbeercriterium? Je link werkt niet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:45 schreef dop het volgende:
mannen met baarden , je weet toch. (Paolini XL)
vandaag klein rondje door de stad gedaan , ondanks dat het de hele tijd miezerde vond ik het toch best lekker fietsweer.
ook nog ff het beroemde strava segment gereden uitgetekend door monsieur Fromage
https://www.strava.com/segments/8431174
jep die als ik er op klik diet hij te welquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wat bedoel je het Knut de IJsbeercriterium? Je link werkt niet.
Ik zie m niet bij je ritje ookquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:49 schreef dop het volgende:
[..]
jep die als ik er op klik diet hij te wel
Oh maar dat is niet het Knut de IJsbeercriterium. Je bedoelt mijn rondje bruggen zonder stoplichtenquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:52 schreef dop het volgende:
vreemd ff kijken of hij niet per ongelijk private is
kijk nog eens nu moet hij het wel doen
https://www.strava.com/se(...)er-stoplicht-8431174
wat is het knut de ijsbeer ding dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh maar dat is niet het Knut de IJsbeercriterium. Je bedoelt mijn rondje bruggen zonder stoplichten
Vond het weer een beetje tegenvallen, alles zit onder de bagger. Ben ik niet echt fan van.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:45 schreef dop het volgende:
mannen met baarden , je weet toch. (Paolini XL)
vandaag klein rondje door de stad gedaan , ondanks dat het de hele tijd miezerde vond ik het toch best lekker fietsweer.
ook nog ff het beroemde strava segment gereden uitgetekend door monsieur Fromage
https://www.strava.com/segments/8431174
temperatuurtje was ok , en veel zuurstof in de lucht, wel bagger inderdaadquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:21 schreef ratatat het volgende:
[..]
Vond het weer een beetje tegenvallen, alles zit onder de bagger. Ben ik niet echt fan van.
Hehehee ouwe viespeukquote:Op woensdag 15 juli 2015 15:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Op welke camping zit het kutje eigelijk? Welk gedeelte van Luxemburg?
edit: en dan bedoel ik dus niet Frau T. Ik zou zulke opmerkingen nooit over een vrouw maken, ben geen barbaar!
Maak maar mooie route voor de 24e. Dan kunnen we wat KOMmetjes aanvallen!quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:30 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hehehee ouwe viespeuk
Zit bij Esch Sur Sure.
@Grip: ik kan bergop toch nooit 53x14 rijden man
Ga wel minuutje snel, minuutje langzaam doen.
Of gewoon lekker genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |