Jazz Side Story van Toots Thielemans.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand nog een leuk album om te luisteren?
Boards of Canada - Tomorrows Harvestquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand nog een leuk album om te luisteren?
Ik zal het proberen.quote:
Ik heb ooit een keer Geogaddi geluisterd met de FOK! luistersessie, als ik het me goed herinner kon ik er niet veel mee.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Boards of Canada - Tomorrows Harvest
Ah jammer. Toffe muziek enz.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zal het proberen.
[..]
Ik heb ooit een keer Geogaddi geluisterd met de FOK! luistersessie, als ik het me goed herinner kon ik er niet veel mee.
Goede user gespot.quote:
Ik heb je gemistquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:48 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik ben hier al een paar maanden niet meer geweest.
quote:
neukenquote:
Dat is toch van die pauper reclames op TV 's avonds?quote:
Zeker weten! Net buiten de ring. Chill appartementje, jwz.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
A wild Mono appeared. Woon je nog steeds in Grunn?
Guild Wars oid?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is toch van die pauper reclames op TV 's avonds?
"Bouw je rijk, zorg voor je onderdanen en pas op voor je vijanden". Zo slecht geanimeerde pauperzooi
Kwart over 11?quote:
Nice. Ook nog steeds met Moira? En hadden jullie niet een kat of zo?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeker weten! Net buiten de ring. Chill appartementje, jwz.
Klopt, klopt! Je bent nog niet bedorven qua geest. Dat is een fraai iets. #trotsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nice. Ook nog steeds met Moira? En hadden jullie niet een kat of zo?
Lang leve mijn geheugen.
Bby, je vergeet een punt.quote:
Nog niet nee. Maar dank je.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt, klopt! Je bent nog niet bedorven qua geest. Dat is een fraai iets. #trots
Guild Wars is iets anders dan dat van die kutreclame hoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denk het. Ik zap altijd weg bij die reclame. Vind ik mega irritant. Sowieso, reclame_!
Heb je Moira niet op Facebook?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nog niet nee. Maar dank je.
Was er ook niet iets met een kat die buiten liep of zo? Dat jullie die misschien naar binnen wilde halen. Ik kan me zoiets herinneren in ieder geval.
KOM DAN.quote:
Bitterlemon is anoniem op FOK!quote:
Pussy.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
JA KOM ZELF.
Anders moet ik opstaan en daar heb ik geen zin in.
quote:
Beste les ooit.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wist ik niet, ik heb vandaag wat geleerd
quote:
1800quote:
/ik 5quote:
Ik tel er nog 5quote:
hoiquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:26 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik wil hoi zeggen, maar door alle plaatjes twijfel ik.
quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:26 schreef Lt.Surge het volgende:
Dit is een 1440 he?quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:26 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik dacht dat je hoi wou zeggen.quote:
Trust nobody.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hoi wou zeggen.
heftig man. wil je er over praten?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:53 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb al 2 dagen geen koffie meer gedronken
Keurigquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:53 schreef Amoeba het volgende:
Zomgquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:53 schreef Amoeba het volgende:
Je bent er gewoon afhankelijk van op het moment. Is normaal, cafeïne werkt net als cocaïne. Je hebt steeds meer nodig om het gewenste effect te krijgen, en op een gegeven moment kan je niet meer zonder.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik dronk zoveel koffie dat ik gewoon inzak zonder, denk ik.
Of ik heb Pfeiffer ofzo.
Ja ik ga het nu eens helemaal zonder proberen. Hopelijk zondag duiken.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je bent er gewoon afhankelijk van op het moment. Is normaal, cafeïne werkt net als cocaïne. Je hebt steeds meer nodig om het gewenste effect te krijgen, en op een gegeven moment kan je niet meer zonder.
Langzaam afbouwen of helemaal stoppen. Probeer je energie te krijgen uit positieve gezonde dingen (begin met kauwgom als je in dreigt te kakken), sport etc etc
Waar ergens?quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja ik ga het nu eens helemaal zonder proberen. Hopelijk zondag duiken.
Aight. Hopelijk vind je m.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kempervennen, op zoek naar die grote meerval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |