Ik dacht dat je hoi wou zeggen.quote:
Trust nobody.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hoi wou zeggen.
heftig man. wil je er over praten?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:53 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb al 2 dagen geen koffie meer gedronken
Keurigquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:53 schreef Amoeba het volgende:
Zomgquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:53 schreef Amoeba het volgende:
Je bent er gewoon afhankelijk van op het moment. Is normaal, cafeïne werkt net als cocaïne. Je hebt steeds meer nodig om het gewenste effect te krijgen, en op een gegeven moment kan je niet meer zonder.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik dronk zoveel koffie dat ik gewoon inzak zonder, denk ik.
Of ik heb Pfeiffer ofzo.
Ja ik ga het nu eens helemaal zonder proberen. Hopelijk zondag duiken.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je bent er gewoon afhankelijk van op het moment. Is normaal, cafeïne werkt net als cocaïne. Je hebt steeds meer nodig om het gewenste effect te krijgen, en op een gegeven moment kan je niet meer zonder.
Langzaam afbouwen of helemaal stoppen. Probeer je energie te krijgen uit positieve gezonde dingen (begin met kauwgom als je in dreigt te kakken), sport etc etc
Waar ergens?quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja ik ga het nu eens helemaal zonder proberen. Hopelijk zondag duiken.
Aight. Hopelijk vind je m.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kempervennen, op zoek naar die grote meerval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |