Ah je hebt dat leuke stukje langs het beekje al gedaanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jaja. Eerste 5km zit erop
http://connect.garmin.com/activity/833118775
Ik vind het ook ontzettendquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah je hebt dat leuke stukje langs het beekje al gedaanzo mooi he met al die varens daar..
werkcoach is ook akkoord met mijn werkervaringsplek
Jahquote:
Ja echt hequote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:49 schreef Isabeau het volgende:
Maar je hebt kansen en kansen en deze klinkt gewoon tof
Ik zat nog te denken: is het voor jou niet ook een idee zo iets te proberen te vinden?? Zodat je CV een beetje up to date blijft.. En je gewoon een beetje in je vakgebied bekend blijft.. 'Nee' heb je..quote:
Zekerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken: is het voor jou niet ook een idee zo iets te proberen te vinden?? Zodat je CV een beetje up to date blijft.. En je gewoon een beetje in je vakgebied bekend blijft.. 'Nee' heb je..
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:11 schreef Lonaa het volgende:
Sun!
Hier ook baannieuws. Ik werd gebeld door het uitzendbureau, morgen even UWV bellen om te vragen of het gekke kinken in de kabels geeft, anders ga ik het traject in voor de technische helpdesk bij een groot telecom bedrijf.
quote:
Mooi stukje jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah je hebt dat leuke stukje langs het beekje al gedaanzo mooi he met al die varens daar.. stukje klimmen over de boomwortels
![]()
werkcoach is ook akkoord met mijn werkervaringsplek
Volgens mij heb ik daar een ijsvogel voorbij zien schieten.. er zitten sowieso veel gekraagde roodstaarten in het hele gebied.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mooi stukje jaMorgen ff terug met camera
Ze zijn altijd zo lekker op tijd hè, ziekenhuizen en rekeningenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:25 schreef Bluezz het volgende:
Brrrr eigen risico rekening over mijn dermatoloogbezoeken incl medicatie van okt vorig jaar ontvangen
Niet..quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze zijn altijd zo lekker op tijd hè, ziekenhuizen en rekeningen(en ik vraag me nog steeds af hoe mensen in de bijstand of met een superlaag inkomen in godsnaam dat soort bedragen kunnen ophoesten)
Het is ook door g's chronische ziekte een flinke kostenpost bij ons. Gelukkig hebben we WAO en een baan!!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:43 schreef Isabeau het volgende:
Ze zijn altijd zo lekker op tijd hè, ziekenhuizen en rekeningen(en ik vraag me nog steeds af hoe mensen in de bijstand of met een superlaag inkomen in godsnaam dat soort bedragen kunnen ophoesten)
Het is voor heel veel Nederlanders denk ik een waanzinnige kostenpost. Vooral als je met z'n tweeën in de medische molen zit.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:01 schreef Bluezz het volgende:
Het is ook door g's chronische ziekte een flinke kostenpost bij ons. Gelukkig hebben we WAO en een baan!!
Heb alleen een compactje bij me. Gaat geen succes worden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar een ijsvogel voorbij zien schieten.. er zitten sowieso veel gekraagde roodstaarten in het hele gebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |