Woah, dat is nogal een aanbod! Mooi hoor!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Allerlei onderwijsgerelateerde cursussen uiteraard, maar ook bijv. Cambridge Engels![]()
Hier staat de hele lijst: https://saxionacademy.sax(...)8D30C1257BA600432F72
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga zo een medewerker van Hollands Nieuwe door zijn twitterschermpje trekken
Nog stééds niet geregeld?!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga zo een medewerker van Hollands Nieuwe door zijn twitterschermpje trekken
Haha ja er zitten ook wel voor mij vrij nutteloze dingen tussenquote:
Ze schrijven abbo kosten af terwijl ik (door fouten van Zikko) al vanaf 13/6 niet meer kan bellen, mijn nr niet meer bekend is bij ze en niet kan inloggen.quote:
Aaargh, dat meen je niet! Vreselijk, dat soort 'gesprekken' waarbij er gewoon -niet- geluisterd wordt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze schrijven abbo kosten af terwijl ik (door fouten van Zikko) al vanaf 13/6 niet meer kan bellen, mijn nr niet meer bekend is bij ze en niet kan inloggen.
Komt ie met een verkooppraatje dat het komt omdat mijn telefoon is afbetaald, ik wel een nieuw toestel kan bestellen en verlenging van het abbo kan kopen. Nu mét voordeel!
Le-zen is blijkbaar heel moeilijk als ik het hele verhaal al tig keer heb uitgelegd.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:28 schreef minilot het volgende:
Ah ja, met amandelmelk lukt het ook!![]()
[ afbeelding ]
Vegan mayo: links wasabi, rechts sriracha.
Goed, nu staat mijn koelkast dus vol met zes verschillende soorten maionese de leite..
Sjiggoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan er zo sjaggo en boos van worden, bah!
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:17 schreef Sunnythesun het volgende:
25 augustus eerste dag meelopen op het HBO
ben echt zo enthousiast hier over!
En dan een jaar wachten op de eerste beeldenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:51 schreef minilot het volgende:
Sentimenteel, maar toch ook wel tof dat de as van Pluto-ontdekker Clyde Tombaugh in/op de ruimtesonde New Horizons zit.![]()
[ afbeelding ]
(Inscriptie: "Interned herein are remains of American Clyde W. Tombaugh, discoverer of Pluto and the solar system’s ‘third zone’ Adelle and Muron’s boy, Patricia’s husband, Annette and Alden’s father, astronomer, teacher, punster, and friend: Clyde W. Tombaugh (1906-1997)")
Nog maar een paar uur!![]()
Nee, eerste beelden morgenochtend (onze tijd) al.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan een jaar wachten op de eerste beelden
LIgt eraan hoe snel je dat gedaan hebt en hoe lang je buiten adem bentquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:32 schreef PdeHoog het volgende:
En mijn conditie is belabberdNet van huisje naar receptie en terug. Heuveltje af. Heuveltje op. Tikkie buiten adem
Smartboard en Preziquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Allerlei onderwijsgerelateerde cursussen uiteraard, maar ook bijv. Cambridge Engels![]()
Hier staat de hele lijst: https://saxionacademy.sax(...)8D30C1257BA600432F72
Niet snel en niet langquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
LIgt eraan hoe snel je dat gedaan hebt en hoe lang je buiten adem bent![]()
Ah, matige conditie dusquote:
Het is ook wel een beste bergquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:32 schreef PdeHoog het volgende:
En mijn conditie is belabberdNet van huisje naar receptie en terug. Heuveltje af. Heuveltje op. Tikkie buiten adem
Smartboardcursus is wel heel nuttig voor de oude garde die niet met veelvuldig computergebruik is opgegroeid of de docenten die uit het bedrijfsleven komen en nog nooit zo'n ding gezien hebbenquote:
Ik heb dat een tikkie onderschat jaquote:
Welnee, is goed voor jequote:
Vinden 'we' Pluto tegenwoordig weer gewoon een planeet, met een naam?quote:
Ah, ik dacht dat toen ze Pluto ineens geen planeet meer vonden, de naam officieel ook was vervangen met een code.quote:
Het eerste klopt, maar het tweede zegt niet niets.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat toen ze Pluto ineens geen planeet meer vonden, de naam officieel ook was vervangen met een code.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gewoon elke dag doen, dan huppel je aan het eind van de week zo naar boven
Volgens mij was dat de laatste status ja. Pluto is een dwerg planeet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vinden 'we' Pluto tegenwoordig weer gewoon een planeet, met een naam?
Nee hoor, gewoon op de bank!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Ga jij eens aan je conditie werken P! Wandelen met die hap in de mooie heuvels!
IMA!! waar ben je?? Nog steeds geen klein nieuw schepseltje?
Spanneeeeeeeeeeend!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:21 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon op de bank!
Jaja. Eerste 5km zit eropquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Ga jij eens aan je conditie werken P! Wandelen met die hap in de mooie heuvels!
Beetje laat maar West-Kruiskade is Chinatown.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Markthal was leuk!! Gelukkig nu droog. Alleen we lopen nu ergens bij Pathe. Waar is leuk om te lopen? Hebben geen idee. En Chinatown weten we ook niet waar dat is (als t bestaat). Help haha.
Ah je hebt dat leuke stukje langs het beekje al gedaanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jaja. Eerste 5km zit erop
http://connect.garmin.com/activity/833118775
Ik vind het ook ontzettendquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah je hebt dat leuke stukje langs het beekje al gedaanzo mooi he met al die varens daar..
werkcoach is ook akkoord met mijn werkervaringsplek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |