Smartboardcursus is wel heel nuttig voor de oude garde die niet met veelvuldig computergebruik is opgegroeid of de docenten die uit het bedrijfsleven komen en nog nooit zo'n ding gezien hebbenquote:
Ik heb dat een tikkie onderschat jaquote:
Welnee, is goed voor jequote:
Vinden 'we' Pluto tegenwoordig weer gewoon een planeet, met een naam?quote:
Ah, ik dacht dat toen ze Pluto ineens geen planeet meer vonden, de naam officieel ook was vervangen met een code.quote:
Het eerste klopt, maar het tweede zegt niet niets.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat toen ze Pluto ineens geen planeet meer vonden, de naam officieel ook was vervangen met een code.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gewoon elke dag doen, dan huppel je aan het eind van de week zo naar boven
Volgens mij was dat de laatste status ja. Pluto is een dwerg planeet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vinden 'we' Pluto tegenwoordig weer gewoon een planeet, met een naam?
Nee hoor, gewoon op de bank!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Ga jij eens aan je conditie werken P! Wandelen met die hap in de mooie heuvels!
IMA!! waar ben je?? Nog steeds geen klein nieuw schepseltje?
Spanneeeeeeeeeeend!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:21 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon op de bank!
Jaja. Eerste 5km zit eropquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Ga jij eens aan je conditie werken P! Wandelen met die hap in de mooie heuvels!
Beetje laat maar West-Kruiskade is Chinatown.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Markthal was leuk!! Gelukkig nu droog. Alleen we lopen nu ergens bij Pathe. Waar is leuk om te lopen? Hebben geen idee. En Chinatown weten we ook niet waar dat is (als t bestaat). Help haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |