De Carbagerun ken ik welquote:Op maandag 13 juli 2015 23:17 schreef Miniem het volgende:
[..]
Verschillende items. Nog een groene ptt brievenbus, een vat/ton, 2 kratten, zwaailampen/verlichting, dingen die herrie maken. En andrre toffe dingen.
Hier fotos ter inspiratie, beide brommer edities.
http://www.carbagerun.nl/media/fotos/
quote:
Ah die! Mja, ken hem niet, maar heb nu wel de film in mijn hoofdquote:Op maandag 13 juli 2015 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De Carbagerun ken ik welCool hoor
[..]Dan gaan we die echt eens kijken
Is echt briljant namelijk
Een arrogante keizer wordt omgetoverd naar een lama
Hij doet een dansje en die is me altijd bijgeblevenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah die! Mja, ken hem niet, maar heb nu wel de film in mijn hoofd
Garbagerun wil ik volgend jaar ook aan mee doenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De Carbagerun ken ik welCool hoor
[..]Dan gaan we die echt eens kijken
Is echt briljant namelijk
Een arrogante keizer wordt omgetoverd naar een lama
quote:Op maandag 13 juli 2015 23:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Garbagerun wil ik volgend jaar ook aan mee doen
Wilde dit jaar al vanwege UK trip.... maar was te laat met inschrijven
Helpt dat als je streepjes zet?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Even de streepjes boven mijn bed tellen....
Van mij welquote:Op maandag 13 juli 2015 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mag ik mee
Ik kan navigeren ofzo
Mja, excel sheet vond ik iets te overdrevenquote:
Joah, je tokkie wagenquote:
Met wie wil je gaan?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Garbagerun wil ik volgend jaar ook aan mee doen
Wilde dit jaar al vanwege UK trip.... maar was te laat met inschrijven
Geen idee...quote:
quote:
*proest*quote:Op maandag 13 juli 2015 23:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, excel sheet vond ik iets te overdreven
Al kan daar wel meer info in over de dame, standjes, etc.
Zat nog te denken om het in de FokStats pagina te laten verwerken... Maar ja, oog op privacy, dit dat... enzoquote:
Dames in een excel sheet?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, excel sheet vond ik iets te overdreven
Al kan daar wel meer info in over de dame, standjes, etc.
Hoor ik een lama schijten, of is het keizer Kuzko?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zat nog te denken om het in de FokStats pagina te laten verwerken... Maar ja, oog op privacy, dit dat... enzo
Nooit geweten dat dat er zo uit ziet.quote:
Daar hou jij je heren in bij?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe mij deze maar
[ afbeelding ]
Lama's leven in haremverband....quote:Op maandag 13 juli 2015 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoor ik een lama schijten, of is het keizer Kuzko?
Die gebruik ik ookquote:Op maandag 13 juli 2015 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe mij deze maar
[ afbeelding ]
quote:
Nee, minimaal 2.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen idee...
Iemand die meewilt en waar er uiteraard een gezellige klik mee is.
Marijke bood zich net al aan. Maar team van 4 max ofzo toch?
quote:
Ja hoor dat mag.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, wel m'n uitgaven, mag dat ook?
Ah, mja, meeste auto's zijn wel gebouwd voor 4 mensen.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, minimaal 2.
Max het aantal dat in de auto past.
Ik wil volgend jaar ook meedoen.
Plannen liggen er al lang.
Zelfs nog met wat mensen van hier geprobeerd.
Ach bepaalde dames laten zich in hokjes plaatsen. Daar is Excel bij uitstek geschikt voor.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 23:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach bepaalde dames laten zich in hokjes plaatsen. Daar is Excel bij uitstek geschikt voor.
Alleen de domme dozenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach bepaalde dames laten zich in hokjes plaatsen. Daar is Excel bij uitstek geschikt voor.
Das op zich wel een goede ja. Uitgaven bijhouden wat ik aan die dames gespendeerd heb en met welk resultaat....quote:Op maandag 13 juli 2015 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, wel m'n uitgaven, mag dat ook?
quote:Op maandag 13 juli 2015 23:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Van dat soort grafieken dit dat wordt je niet blij denk ikquote:Op maandag 13 juli 2015 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das op zich wel een goede ja. Uitgaven bijhouden wat ik aan die dames gespendeerd heb en met welk resultaat....
Draaitabel dit dat.... Grafiek...
Geen idee...quote:Op maandag 13 juli 2015 23:42 schreef fietsie het volgende:
Zou het verstandig zijn om te gaan slapen?
Sleep is overratedquote:Op maandag 13 juli 2015 23:42 schreef fietsie het volgende:
Mja of je daar nu blij van wordt als manquote:Op maandag 13 juli 2015 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das op zich wel een goede ja. Uitgaven bijhouden wat ik aan die dames gespendeerd heb en met welk resultaat....
Draaitabel dit dat.... Grafiek...
* Spezza19 heeft hier wel verhuisdozen staan op dit moment....quote:
Dat hangt van het resultaat af he?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja of je daar nu blij van wordt als man![]()
Ja.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:42 schreef fietsie het volgende:
Of zoals het een goede jurist betaamt: dat hangt af van de omstandigheden van het geval in kwestiequote:
Euh.... maakt dat nog heel veel uit dan?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja.
morgen ogentest, dus moet wel wakker zijn
Als ze zich laten kisten zijn het domme dozenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 heeft hier wel verhuisdozen staan op dit moment....
Geen idee of ze dom zijn....
Wel doofstom, want ze zeggen niks terug
Van "het geval" ook echtquote:Op maandag 13 juli 2015 23:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Of zoals het een goede jurist betaamt: dat hangt af van de omstandigheden van het geval in kwestie
Men moet IN mijn ogen kijken. Vrij lastig als ze dan steeds dichtvallen.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euh.... maakt dat nog heel veel uit dan?
True.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Men moet IN mijn ogen kijken. Vrij lastig als ze dan steeds dichtvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |