Taking lives, Gena Rowland en Angelina Jolie zijn al geraden.quote:
quote:
5/4quote:
Tussenstand FMT juli 2015:quote:
Yep.quote:
Helaas, ik zocht RocknRollaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:13 schreef Burnett het volgende:
Snatch
Lock stock and two smoking barrels
Revolver
En dat zijn ze alquote:
Susanne Bier it is.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:47 schreef ellone het volgende:
Iets van Susanne Bier dan? Mijn eerste gedachte was ook Festen, en ik kan me zo geen Von Trier film bedenken met Mads Mikkelsen.
Verbazingwekkend genoeg zijn die er ook niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:47 schreef ellone het volgende:
en ik kan me zo geen Von Trier film bedenken met Mads Mikkelsen.
Ik ben eerlijk gezegd benieuwd of iemand hier dit weet. Film uit de jaren 70 met minder dan 10k stemmen, zullen niet veel hier hebben gezien. Van al mijn iCheckMovies vrienden heeft ook alleen de allergrootste film-buff 'm gezien.quote:
Daar heb je gelijk in. Het is ook geen verwijt hoor, zolang je maar wat hints geeft om het topic actief te houdenquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:51 schreef ellone het volgende:
Bovendien is het maar lastig inschatten wie wat moet kennen als nieuweling hier
Susanne Bier films lukt blijkbaar wel, en Boys from brazil, 2 jaar nieuwer en niet belachelijk veel meer stemmen ook..
Bear with me
Boys from Brazilië heb ik toevallig vorige week nog gezien vanwege TV / [Tournament]Beste film van 1978 - Voorronde, net zoals een paar andere films uit 1978.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:51 schreef ellone het volgende:
Bovendien is het maar lastig inschatten wie wat moet kennen als nieuweling hier
Susanne Bier films lukt blijkbaar wel, en Boys from brazil, 2 jaar nieuwer en niet belachelijk veel meer stemmen ook..
Bear with me
Uiteraard.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:47 schreef sasquatsch het volgende:
Ricardo Montalban als Kahn in Star Trek The Wrath of Kahn.![]()
3de foto (die ik niet zie) zal wel Benedict Cumberbatch zijn in Star Trek Into Darkness![]()
quote:Animated fable about a cliché hunchbacked evil scientist's assistant who aspires to become a scientist himself, much to the displeasure of the rest of the evil science community
Film is The Best Offer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:44 schreef wyccie het volgende:
Geoffrey Rush, Sylvia Hoeks
, Mr. Turner?
![]()
Nee, die is het niet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Zoveel Nederlandse oscarwinnaars hebben we toch niet gehad? De Jurk?
Oke, naam van zijn vrouw en 1 film met haar erin dan?quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Nou... maar eens naar een foto gezocht van die beste meneer... nog nooit van gehoord en zijn foto zegt me ook niks...
quote:
quote:
Ik mis nog de 3 namen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Terminator genisys en daar ben ik vrij zeker van
Doe mij maar 5 films van Fritz Lang aub
dat zijn er al 6...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:56 schreef ellone het volgende:
You Only Live Once,
Die Nibelungen: Siegfried & Kriemhild's Rache,
The Secret Beyond the Door,
Scarlet Street en
Ministry of Fear
en die waren natuurlijk ook goed geweest...quote:
hmm...quote:
1/3quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:44 schreef dyonvbaal het volgende:
tja dan hebben we nu een probleempjeaangezien ik alleen Arnie weet
Niet volgens IMDB (als je Robert Patrick bedoelt).quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:44 schreef dyonvbaal het volgende:
O en die vloeibare heeft een cameo... Robert nog iets toch?
I do not care about IMDb nu, want ik heb de bewegende beelden ervan al gezienquote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
1/3
[..]
Niet volgens IMDB (als je Robert Patrick bedoelt).
De trivia geven je gelijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I do not care about IMDb nu, want ik heb de bewegende beelden ervan al gezienI know 4 real!
Jazeker. Die anderen zijn Emlia Clarke en Jason Clarke. Geen familie voor zover ik weet.quote:
Allemaal Hitchcocks, maar helaas ook bijna allemaal in de top250.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Zoveel ken ik er niet, en die zullen vast allemaal in de top staan.
Birds, Vertigo, Dial M for murder (of is die niet van hem), Stranger on a train?
Die onderaan is denk ik Rope of Harvey.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:05 schreef ellone het volgende:
Okay. Ook een makkelijke dan.
Doe mij maar 5 Hitchcocks dan die niet in de IMDb Top250 staan. Er stuitert er 1 regelmatig in en uit. Omdat die er nu niet in staat tel ik die gewoon als geldig.
Rope is correct. Harvey is niet van Hitchcock.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die onderaan is denk ik Rope of Harvey.
Verder ken ik nog Rebecca en North by Northwest, staan er beide vast in.
Ofquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:19 schreef picodealion het volgende:
Dan wachten we even af of Sands weer eens een cameo maakt. Die kent er vast nog wel 25.
Jij gaat wat hints gevenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:18 schreef ellone het volgende:
En volgens mij hebben we nu wel ongeveer alles uit de Top250 gehad. Als iemand nog een Hitchcock weet is die vast goed
Allemaal correct.quote:
Eer gered.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:43 schreef picodealion het volgende:
Ik schaam me een beetje dat we deze nog niet hebben beantwoord.
Het zit je niet mee vandaag.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:54 schreef picodealion het volgende:
Leuke vraag, ik weet er alleen niet 1
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 18 juli 2015 08:26 schreef wyccie het volgende:
3 is de moeder van Mariska Hargitay, ook wel Olivia Benson uit Law and Order.
En dikke tetten.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:55 schreef picodealion het volgende:
Geen idee, ik weet alleen dat ze blond is.
Welke vervolgvraag?quote:
DragonFodder +1quote:Op zondag 19 juli 2015 16:10 schreef DragonFodder het volgende:
Rita Hayworth, als in: de poster? (En de film die de gevangenen kijken)
Zie het kan wel quoten op je mobielquote:
Mits geen troll... ;-)quote:
Hier ook hoor. De volgende vraag dient, net als de vorige, een connectie met films te hebben.quote:Op zondag 19 juli 2015 16:43 schreef Burnett het volgende:
[..]
Mits geen troll... ;-)
Bij Muziek Trivia stellen we vaak een vraag waarbij het antwoord een connectie heeft met het vorige antwoord... :-)
Dat komt hier ook regelmatig voor, maar dat is dan puur en alleen omdat er geen inspiratie is voor een originele vraagquote:Op zondag 19 juli 2015 16:43 schreef Burnett het volgende:
[..]
Mits geen troll... ;-)
Bij Muziek Trivia stellen we vaak een vraag waarbij het antwoord een connectie heeft met het vorige antwoord... :-)
Zo, jij was vroeg wakker vandaag is het nietquote:Op zondag 19 juli 2015 16:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hier ook hoor. De volgende vraag dient, net als de vorige, een connectie met films te hebben.
quote:Op zondag 19 juli 2015 18:04 schreef dyonvbaal het volgende:
4 a league of their own. 2 ken ik ook, maar kom niet op de titel van de film... nog niet tenminste
Wel degelijk, kameraad!quote:Op zondag 19 juli 2015 18:06 schreef dyonvbaal het volgende:
jewel of the nile? Das vast geen film...
geen idee, MTV speelt geen muziek meer afquote:
Je bedoelt dat ik eerst moet lezen of er niet al iets genoemd is?quote:Op zondag 19 juli 2015 23:01 schreef wyccie het volgende:
En nu nog de films die nog niet genoemd zijn?
Ja, beide waren al genoemd en goedgekeurd. Of stond de rest op een andere pagina bij jou?quote:Op maandag 20 juli 2015 00:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik eerst moet lezen of er niet al iets genoemd is?
4/6quote:Op zondag 19 juli 2015 18:32 schreef JayHovah het volgende:
Take My Breath Away komt natuurlijk uit Top Gun stelletje cultuurbarbaren!
En Show Me Heaven is van Tom's andere classic Days of Thunder
nope. Denk meer sci-fi horror.quote:
nope. Een van de eerste first person shooters.quote:
jep, pak het punt! Buster was ook goed trouwens.quote:
Dus heeft Sas het punt toch?quote:Op maandag 20 juli 2015 12:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
jep, pak het punt! Buster was ook goed trouwens.
Nee, DF deed een Sasje.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 07:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nope. Een van de eerste first person shooters.
Degene die één van de overgebleven twee films raadt krijgt het punt.
Ow daar ook al overheen gelezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Snel, of Ingmar Bergman fan?quote:Op maandag 20 juli 2015 12:58 schreef picodealion het volgende:
Det Sjunde Inseglet
Max von Sydow
Ingmar Bergman
Ben alleen de naam van de dood vergeten. Wel een bekende naam.
Wel lastig om screens te vinden die de film niet direct weggeven hè?quote:Op maandag 20 juli 2015 15:06 schreef picodealion het volgende:
Kom maar met wat namen. Schrijver, DoP, soundtrack telt ook allemaal.
moviescreenshots.blogspot.com/2006/07/2001-space-odyssey-1968-2001-space.html heeft er zat, maar inderdaad alsnog zoekenquote:Op maandag 20 juli 2015 15:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wel lastig om screens te vinden die de film niet direct weggeven hè?
Tussenstand FMT juli 2015:quote:Op maandag 20 juli 2015 15:07 schreef sasquatsch het volgende:
Vandaar dat die me al bekend voorkwam.
Stanley Kubrick
Arthur C. Clarke
Johann Strauss
Ja.quote:
Proceed!quote:
1/7quote:
2/7quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:28 schreef picodealion het volgende:
Oh dan bedoel ik The Pacifier denk ik
Die is er inderdaad, maar zonder Vinquote:
6/7quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:19 schreef sasquatsch het volgende:
Pitch Black
Chronicles of Riddick
Riddick
Guardians of the Galaxy
Burnett +1quote:
quote:• Er mag slechts 1 antwoord per post gegeven worden (Behalve als de vraag meerdere subvragen heeft)
quote:Many elements of the film closely parallel a classic Western. Goro is the mysterious stranger who rides into town; he saves the pretty girl from harassing bad men, and even has a brawl with another man at the edge of town.
quote:The publicity for the film calls it the first "ramen western", a play on the term Spaghetti Western (films about the American Old West made by Italian production studios).
Oh whoops sorry. Helemaal vergeten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:10 schreef Burnett het volgende:
Het is Invasion Of The Body Snatchers..., 3 antwoorden in 1 post...
[..]
quote:The exhausted woman who is married to the running man is suffering from "karoshi", which means, "worked to death". Many people suffer from overwork in Japan, and many more die from it.
quote:The noodle cook in the train station is quite realistic. Japanese train stations are filled with small noodle-shops, diners, and lunch-stands, especially since many trains do not offer food for sale on board.
Ramen Girl met Brittany Murphy is er losjes op gebaseerdquote:Plot:
A truck driver stops at a small family-run noodle shop and decides to help its fledgling business. The story is intertwined with various vignettes about the relationship of love and food.
Nee.quote:
dyon +1quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Fast 7
Doe mij nog maar 7 films met Vin Diesel (fast en furious films uitgesloten)
Dat is goed.quote:
kan alleen de serie vinden...quote:
quote:
Dat zijn 3&4quote:
+1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoel dat niemand wil toegeven dat ze hem hebben gezienquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:49 schreef Burnett het volgende:
Ik gok dat niemand hier deze film gezien heeft...
Guilty as charged. In de bios.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:49 schreef Burnett het volgende:
Ik gok dat niemand hier deze film gezien heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |