Nee, die is het niet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Zoveel Nederlandse oscarwinnaars hebben we toch niet gehad? De Jurk?
Oke, naam van zijn vrouw en 1 film met haar erin dan?quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Nou... maar eens naar een foto gezocht van die beste meneer... nog nooit van gehoord en zijn foto zegt me ook niks...
quote:
quote:
Ik mis nog de 3 namen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Terminator genisys en daar ben ik vrij zeker van
Doe mij maar 5 films van Fritz Lang aub
dat zijn er al 6...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:56 schreef ellone het volgende:
You Only Live Once,
Die Nibelungen: Siegfried & Kriemhild's Rache,
The Secret Beyond the Door,
Scarlet Street en
Ministry of Fear
en die waren natuurlijk ook goed geweest...quote:
hmm...quote:
1/3quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:44 schreef dyonvbaal het volgende:
tja dan hebben we nu een probleempjeaangezien ik alleen Arnie weet
Niet volgens IMDB (als je Robert Patrick bedoelt).quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:44 schreef dyonvbaal het volgende:
O en die vloeibare heeft een cameo... Robert nog iets toch?
I do not care about IMDb nu, want ik heb de bewegende beelden ervan al gezienquote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
1/3
[..]
Niet volgens IMDB (als je Robert Patrick bedoelt).
De trivia geven je gelijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I do not care about IMDb nu, want ik heb de bewegende beelden ervan al gezienI know 4 real!
Jazeker. Die anderen zijn Emlia Clarke en Jason Clarke. Geen familie voor zover ik weet.quote:
Allemaal Hitchcocks, maar helaas ook bijna allemaal in de top250.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Zoveel ken ik er niet, en die zullen vast allemaal in de top staan.
Birds, Vertigo, Dial M for murder (of is die niet van hem), Stranger on a train?
Die onderaan is denk ik Rope of Harvey.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:05 schreef ellone het volgende:
Okay. Ook een makkelijke dan.
Doe mij maar 5 Hitchcocks dan die niet in de IMDb Top250 staan. Er stuitert er 1 regelmatig in en uit. Omdat die er nu niet in staat tel ik die gewoon als geldig.
Rope is correct. Harvey is niet van Hitchcock.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die onderaan is denk ik Rope of Harvey.
Verder ken ik nog Rebecca en North by Northwest, staan er beide vast in.
Ofquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:19 schreef picodealion het volgende:
Dan wachten we even af of Sands weer eens een cameo maakt. Die kent er vast nog wel 25.
Jij gaat wat hints gevenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:18 schreef ellone het volgende:
En volgens mij hebben we nu wel ongeveer alles uit de Top250 gehad. Als iemand nog een Hitchcock weet is die vast goed
Allemaal correct.quote:
Eer gered.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:43 schreef picodealion het volgende:
Ik schaam me een beetje dat we deze nog niet hebben beantwoord.
Het zit je niet mee vandaag.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:54 schreef picodealion het volgende:
Leuke vraag, ik weet er alleen niet 1
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 18 juli 2015 08:26 schreef wyccie het volgende:
3 is de moeder van Mariska Hargitay, ook wel Olivia Benson uit Law and Order.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |