De trivia geven je gelijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I do not care about IMDb nu, want ik heb de bewegende beelden ervan al gezienI know 4 real!
Jazeker. Die anderen zijn Emlia Clarke en Jason Clarke. Geen familie voor zover ik weet.quote:
Allemaal Hitchcocks, maar helaas ook bijna allemaal in de top250.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Zoveel ken ik er niet, en die zullen vast allemaal in de top staan.
Birds, Vertigo, Dial M for murder (of is die niet van hem), Stranger on a train?
Die onderaan is denk ik Rope of Harvey.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:05 schreef ellone het volgende:
Okay. Ook een makkelijke dan.
Doe mij maar 5 Hitchcocks dan die niet in de IMDb Top250 staan. Er stuitert er 1 regelmatig in en uit. Omdat die er nu niet in staat tel ik die gewoon als geldig.
Rope is correct. Harvey is niet van Hitchcock.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die onderaan is denk ik Rope of Harvey.
Verder ken ik nog Rebecca en North by Northwest, staan er beide vast in.
Ofquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:19 schreef picodealion het volgende:
Dan wachten we even af of Sands weer eens een cameo maakt. Die kent er vast nog wel 25.
Jij gaat wat hints gevenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:18 schreef ellone het volgende:
En volgens mij hebben we nu wel ongeveer alles uit de Top250 gehad. Als iemand nog een Hitchcock weet is die vast goed
Allemaal correct.quote:
Eer gered.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:43 schreef picodealion het volgende:
Ik schaam me een beetje dat we deze nog niet hebben beantwoord.
Het zit je niet mee vandaag.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:54 schreef picodealion het volgende:
Leuke vraag, ik weet er alleen niet 1
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 18 juli 2015 08:26 schreef wyccie het volgende:
3 is de moeder van Mariska Hargitay, ook wel Olivia Benson uit Law and Order.
En dikke tetten.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:55 schreef picodealion het volgende:
Geen idee, ik weet alleen dat ze blond is.
Welke vervolgvraag?quote:
DragonFodder +1quote:Op zondag 19 juli 2015 16:10 schreef DragonFodder het volgende:
Rita Hayworth, als in: de poster? (En de film die de gevangenen kijken)
Zie het kan wel quoten op je mobielquote:
Mits geen troll... ;-)quote:
Hier ook hoor. De volgende vraag dient, net als de vorige, een connectie met films te hebben.quote:Op zondag 19 juli 2015 16:43 schreef Burnett het volgende:
[..]
Mits geen troll... ;-)
Bij Muziek Trivia stellen we vaak een vraag waarbij het antwoord een connectie heeft met het vorige antwoord... :-)
Dat komt hier ook regelmatig voor, maar dat is dan puur en alleen omdat er geen inspiratie is voor een originele vraagquote:Op zondag 19 juli 2015 16:43 schreef Burnett het volgende:
[..]
Mits geen troll... ;-)
Bij Muziek Trivia stellen we vaak een vraag waarbij het antwoord een connectie heeft met het vorige antwoord... :-)
Zo, jij was vroeg wakker vandaag is het nietquote:Op zondag 19 juli 2015 16:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hier ook hoor. De volgende vraag dient, net als de vorige, een connectie met films te hebben.
quote:Op zondag 19 juli 2015 18:04 schreef dyonvbaal het volgende:
4 a league of their own. 2 ken ik ook, maar kom niet op de titel van de film... nog niet tenminste
Wel degelijk, kameraad!quote:Op zondag 19 juli 2015 18:06 schreef dyonvbaal het volgende:
jewel of the nile? Das vast geen film...
geen idee, MTV speelt geen muziek meer afquote:
Je bedoelt dat ik eerst moet lezen of er niet al iets genoemd is?quote:Op zondag 19 juli 2015 23:01 schreef wyccie het volgende:
En nu nog de films die nog niet genoemd zijn?
Ja, beide waren al genoemd en goedgekeurd. Of stond de rest op een andere pagina bij jou?quote:Op maandag 20 juli 2015 00:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik eerst moet lezen of er niet al iets genoemd is?
4/6quote:Op zondag 19 juli 2015 18:32 schreef JayHovah het volgende:
Take My Breath Away komt natuurlijk uit Top Gun stelletje cultuurbarbaren!
En Show Me Heaven is van Tom's andere classic Days of Thunder
nope. Denk meer sci-fi horror.quote:
nope. Een van de eerste first person shooters.quote:
jep, pak het punt! Buster was ook goed trouwens.quote:
Dus heeft Sas het punt toch?quote:Op maandag 20 juli 2015 12:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
jep, pak het punt! Buster was ook goed trouwens.
Nee, DF deed een Sasje.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 07:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nope. Een van de eerste first person shooters.
Degene die één van de overgebleven twee films raadt krijgt het punt.
Ow daar ook al overheen gelezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |