En dikke tetten.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:55 schreef picodealion het volgende:
Geen idee, ik weet alleen dat ze blond is.
Welke vervolgvraag?quote:
DragonFodder +1quote:Op zondag 19 juli 2015 16:10 schreef DragonFodder het volgende:
Rita Hayworth, als in: de poster? (En de film die de gevangenen kijken)
Zie het kan wel quoten op je mobielquote:
Mits geen troll... ;-)quote:
Hier ook hoor. De volgende vraag dient, net als de vorige, een connectie met films te hebben.quote:Op zondag 19 juli 2015 16:43 schreef Burnett het volgende:
[..]
Mits geen troll... ;-)
Bij Muziek Trivia stellen we vaak een vraag waarbij het antwoord een connectie heeft met het vorige antwoord... :-)
Dat komt hier ook regelmatig voor, maar dat is dan puur en alleen omdat er geen inspiratie is voor een originele vraagquote:Op zondag 19 juli 2015 16:43 schreef Burnett het volgende:
[..]
Mits geen troll... ;-)
Bij Muziek Trivia stellen we vaak een vraag waarbij het antwoord een connectie heeft met het vorige antwoord... :-)
Zo, jij was vroeg wakker vandaag is het nietquote:Op zondag 19 juli 2015 16:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hier ook hoor. De volgende vraag dient, net als de vorige, een connectie met films te hebben.
quote:Op zondag 19 juli 2015 18:04 schreef dyonvbaal het volgende:
4 a league of their own. 2 ken ik ook, maar kom niet op de titel van de film... nog niet tenminste
Wel degelijk, kameraad!quote:Op zondag 19 juli 2015 18:06 schreef dyonvbaal het volgende:
jewel of the nile? Das vast geen film...
geen idee, MTV speelt geen muziek meer afquote:
Je bedoelt dat ik eerst moet lezen of er niet al iets genoemd is?quote:Op zondag 19 juli 2015 23:01 schreef wyccie het volgende:
En nu nog de films die nog niet genoemd zijn?
Ja, beide waren al genoemd en goedgekeurd. Of stond de rest op een andere pagina bij jou?quote:Op maandag 20 juli 2015 00:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik eerst moet lezen of er niet al iets genoemd is?
4/6quote:Op zondag 19 juli 2015 18:32 schreef JayHovah het volgende:
Take My Breath Away komt natuurlijk uit Top Gun stelletje cultuurbarbaren!
En Show Me Heaven is van Tom's andere classic Days of Thunder
nope. Denk meer sci-fi horror.quote:
nope. Een van de eerste first person shooters.quote:
jep, pak het punt! Buster was ook goed trouwens.quote:
Dus heeft Sas het punt toch?quote:Op maandag 20 juli 2015 12:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
jep, pak het punt! Buster was ook goed trouwens.
Nee, DF deed een Sasje.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 07:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nope. Een van de eerste first person shooters.
Degene die één van de overgebleven twee films raadt krijgt het punt.
Ow daar ook al overheen gelezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Snel, of Ingmar Bergman fan?quote:Op maandag 20 juli 2015 12:58 schreef picodealion het volgende:
Det Sjunde Inseglet
Max von Sydow
Ingmar Bergman
Ben alleen de naam van de dood vergeten. Wel een bekende naam.
Wel lastig om screens te vinden die de film niet direct weggeven hè?quote:Op maandag 20 juli 2015 15:06 schreef picodealion het volgende:
Kom maar met wat namen. Schrijver, DoP, soundtrack telt ook allemaal.
moviescreenshots.blogspot.com/2006/07/2001-space-odyssey-1968-2001-space.html heeft er zat, maar inderdaad alsnog zoekenquote:Op maandag 20 juli 2015 15:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wel lastig om screens te vinden die de film niet direct weggeven hè?
Tussenstand FMT juli 2015:quote:Op maandag 20 juli 2015 15:07 schreef sasquatsch het volgende:
Vandaar dat die me al bekend voorkwam.
Stanley Kubrick
Arthur C. Clarke
Johann Strauss
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |