ik haal ze meestal van de biebquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:29 schreef W00fer het volgende:
[..]
Waar vind jij audioboeken? Ergens anders dan Storytel?
Gaat audioboeken niet gewoon slomer dan zelf lezen? Ik snap dat een spannende of bekende stem leuk is maar ik lees al redelijk traag, soms heb ik het geduld niet voor dat wachten.quote:
Nee hoor, maar vind t vooral ook fijn in de autoquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:33 schreef W00fer het volgende:
Gaat audioboeken niet gewoon slomer dan zelf lezen? Ik snap dat een spannende of bekende stem leuk is maar ik lees al redelijk traag, soms heb ik het geduld niet voor dat wachten.
Ik ben nog steeds aam het experimenteren, maar heb niet een lettertype gevonden dat het makkelijkst leest. Lettertypes met schreef (serif) vind ik het mooiste ogen. Maar of ze ook beter lezen dan schreefloos (sans-serif) ben ik nog niet achter.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:08 schreef Ynske het volgende:
Hebben jullie ook een voorkeur qua lettertype?
Ik heb nu Roboto geinstalleerd, en die leest wel prettig.
Schreefloos leest voor mij prettiger, rustiger voor de ogen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:51 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aam het experimenteren, maar heb niet een lettertype gevonden dat het makkelijkst leest. Lettertypes met schreef (serif) vind ik het mooiste ogen. Maar of ze ook beter lezen dan schreefloos (sans-serif) ben ik nog niet achter.
Uhm... Online via de niet legale kanalen..quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:29 schreef W00fer het volgende:
[..]
zomer bieb is gratis voor iedereenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:34 schreef Evi_90 het volgende:
Sinds een week ook eigenaar van een e-reader,een Kindle.
Inmiddels een heleboel digitale boeken gekregen van familie. Echt ontzettend handig, veel boeken die ik wel wil lezen maar eigenlijk niet wil kopen (ben al paar jaar geen lid meer van de bibliotheek).
Ik gebruik Audible.comquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:29 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk alleen non-fictie-boeken op de fiets van en naar het werk. Heerlijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:33 schreef W00fer het volgende:
[..]
Gaat audioboeken niet gewoon slomer dan zelf lezen? Ik snap dat een spannende of bekende stem leuk is maar ik lees al redelijk traag, soms heb ik het geduld niet voor dat wachten.
Geweldig. Elke maand een credit en de nieuwste boeken tegen zwaar gereduceerde prijzen. Prima.quote:
Tip, ieder jaar een keer je abo opzeggen, dan krijg je leuke aanbiedingen om terug te komen. Zit nu weer drie maanden voor de halve prijs.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Geweldig. Elke maand een credit en de nieuwste boeken tegen zwaar gereduceerde prijzen. Prima.
V.
Thanks, goeie!quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:01 schreef Ynske het volgende:
Misschien ook interessant voor mede Calibre gebruikers
http://rsnijders.info/vakblog/2014/08/23/calibre-2-0/
Ik zit net toevallig in een hiaatje, want ik begon een backlog te krijgen. Ga me binnenkort weer aanmeldenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tip, ieder jaar een keer je abo opzeggen, dan krijg je leuke aanbiedingen om terug te komen. Zit nu weer drie maanden voor de halve prijs.
wanneer ga je op vakantie? Anders kun je wel een van mij lenen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:39 schreef Magneet het volgende:
grmbl volgens mij heeft na 4 1/2 jaar trouwe dienst de bebook neo het loodje gelegd. 1 probleem: het is nu vakantietijd dus geen budget om een nieuwe te kopenhier gaat mijn zoontje (en ik ook niet!) niet blij van worden.
ja, voor alles wat je erop zet. Echt ideaal! Hoe vaak ik niet in een boek verder ga in de trein, op mijn iPhone. Wil ook niet altijd mijn ereader meenemen, die heeft een vaste plek (op mijn nachtkastje).quote:Op donderdag 16 juli 2015 07:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat zijn toch die tweedehandsboeken he? Waar een tijd problemen mee geweest is?
[..]
Fijn is die optie he, lezen op meerdere apparaten. Dat gaat op de Kobo ook met hun app.
Werkt t voor kindle ook voor niet via hen aangekochte boeken?
is niet nodig, dan krijgen we er weer eentje die weer weg moet. Zoontje is nu al in tranen dus moet een goede oplossing komen (nadeel van autistische kinderen)quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 07:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
wanneer ga je op vakantie? Anders kun je wel een van mij lenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |