O, mooi! Van de Sony's die ik had mis ik nog steeds de knoppen, als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heul zeker! Ik geniet echt nog van deze, het idee dat ik gewoon 300 boeken bij me heb en dat het 300 gram weegt
Ik kan weken met 1 batterijlading doen. De wifi staat dan wel uit, schermverlichting staat bij mij meestal aan. De schermverlichting kost volgens mij nauwelijks batterij.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Lijkt me ook tof ja, maar gaat de batterij dan ook niet gelijk veel korter mee? Dat vind ik juist zo geniaal.
O dat valt inderdaad reuze mee! Van Wifi zie ik ook niet echt heel veel meerwaarde, dus die zou ik ook uit hebben staan.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:59 schreef Rowlf het volgende:
[..]
O, mooi! Van de Sony's die ik had mis ik nog steeds de knoppen, als ik eerlijk ben.![]()
Maar goed, ik ben met mijn Glo HD ook zeer gelukkig. Ik koop ook steeds nieuwe omdat ik in huis liefhebbers heb aan wie ik de oude kwijt kan.
[..]
Ik kan weken met 1 batterijlading doen. De wifi staat dan wel uit, schermverlichting staat bij mij meestal aan. De schermverlichting kost volgens mij nauwelijks batterij.
Nou, de accu van m'n vorige Kobo was volgens mij gaar, hij ging echt niet lang meequote:Op zaterdag 21 november 2015 23:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zie zo regelmatig in dit topic dat mensen meerder e-readers hebben gehad en al aan hun zoveelste e-reader bezig zijn. Gaan ze normaal gezien zo kort mee?
Ik heb de mijne (Sony prs-2) toch al aardig wat jaartjes en ik heb het idee dat hij nog als nieuw is.
Hoe lang doen jullie met je e-reader?
Als je een los maandje koopt, (bijvoorbeeld bij ING Rentepuntenwinkel) dan kun je na afloop van je periode bij een nieuw maandje weer kiezen welk pakketje (Man, Vrouw, Literatuur) je wil. Het onhandige van Elly's jaarabonnementen is dat je gedurende het jaar niet mag switchen tussen de pakketten. Echt superstom. Verder is Elly's Choice wel leuk hoor. Er zitten best vaak leuke boeken tussen. Jammer dat ze niet wat flexibeler zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Bij het doorlezen van dit topic op Elly's Choice gestuit. Wat een leuk initiatief! Weet iemand ook of je kan switchen tussen de pakketten? Ik ben dol op bijvoorbeeld Koontz (die ik er nu zag staan) maar hoef geen oorlogsboeken. Daar heb ik dan weer liever een roman voor!
als ik van historische romans hou en ook van thrillers, met ook wat literatuur op zijn tijd, wat moet ik dan kiezen?quote:Op donderdag 26 november 2015 11:52 schreef Rowlf het volgende:
[..]
Als je een los maandje koopt, (bijvoorbeeld bij ING Rentepuntenwinkel) dan kun je na afloop van je periode bij een nieuw maandje weer kiezen welk pakketje (Man, Vrouw, Literatuur) je wil.
Het is ook niet echt duur, in mijn ogen. Ik ga eens goed nadenken voor welk pakket ik dan ga!quote:Op donderdag 26 november 2015 11:52 schreef Rowlf het volgende:
[..]
Als je een los maandje koopt, (bijvoorbeeld bij ING Rentepuntenwinkel) dan kun je na afloop van je periode bij een nieuw maandje weer kiezen welk pakketje (Man, Vrouw, Literatuur) je wil. Het onhandige van Elly's jaarabonnementen is dat je gedurende het jaar niet mag switchen tussen de pakketten. Echt superstom. Verder is Elly's Choice wel leuk hoor. Er zitten best vaak leuke boeken tussen. Jammer dat ze niet wat flexibeler zijn.
Geen idee. Ik hoop dat ze dit snel veranderen want het zou voor mij een reden zijn om geen jaarabo te willen.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
als ik van historische romans hou en ook van thrillers, met ook wat literatuur op zijn tijd, wat moet ik dan kiezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2015 12:20:52 ]
je kunt als je een jaarabo koopt niet swithchen, maar wel via de korte acties, ANWB< ING etcquote:Op donderdag 26 november 2015 11:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Bij het doorlezen van dit topic op Elly's Choice gestuit. Wat een leuk initiatief! Weet iemand ook of je kan switchen tussen de pakketten? Ik ben dol op bijvoorbeeld Koontz (die ik er nu zag staan) maar hoef geen oorlogsboeken. Daar heb ik dan weer liever een roman voor!
quote:Op donderdag 26 november 2015 12:19 schreef Rowlf het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoop dat ze dit snel veranderen want het zou voor mij een reden zijn om geen jaarabo te willen.Gewoon, de frustratie als het boek dat je supergraag wil lezen in een pakket zit dat je niet gekozen hebt..
![]()
Overigens: iemand heeft wel bijgehouden welke boeken er zijn uitgekomen in welke pakketten. Voor de liefhebber. http://www.boekenid.nl/ellys-choice-de-boeken-in-eerdere-maanden/binnen de familie mag dat wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb het nagevraagd bij hen, en je mag gewoon met bv je moeder boeken delen
heb t ergens nog zwart op wit staanToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Volgens de algemene voorwaarden, waarmee je je voor je je lidmaatschap aanging akkoord verklaarde, mag het niet. Gewoon niet. Niet "niet aan derden, maar wel aan je moeder".quote:Op donderdag 26 november 2015 13:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
binnen de familie mag dat wel.
ik heb het nagevraagd bij hen, en je mag gewoon met bv je moeder boeken delen
heb t ergens nog zwart op wit staan
het derden zoals de helpdesk van Ellie zegt is aan vreemden buiten je familiequote:Op donderdag 26 november 2015 13:34 schreef Rowlf het volgende:
[..]
Volgens de algemene voorwaarden, waarmee je je voor je je lidmaatschap aanging akkoord verklaarde, mag het niet. Gewoon niet. Niet "niet aan derden, maar wel aan je moeder".![]()
Of je je er in de praktijk aan wil houden moet je zelf weten.
Tomkabinet is sterk verbeterd sinds ze van die abonnementen af zijn gegaan. Hoe het juridisch zit weet ik niet want wat ze nu doen is weer gewoon tweedehands ebooks verkopen. Alleen dan met credits, die je krijgt bij het inleveren van boeken. Echter kun je die credits ook gewoon kopen, dus het is in mijn ogen lood om oud ijzer. Wellicht is het een maas in de wet.quote:Op donderdag 26 november 2015 13:48 schreef Ynske het volgende:
ook altijd wel interessant over Tom's leesclub
http://rsnijders.info/vakblog/2015/11/25/toms-leesclub/
Ik heb ook een PRST-2, al een jaar of 3, 4 denk ik? Is ook nog als nieuwquote:Op woensdag 25 november 2015 14:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]ik ben niet op zoek naar een nieuwe, mijn Sony lijkt vooralsnog als nieuw! Maar daarom verbaast het me dus zo dat sommige van jullie al zo veel readers hebben (gehad).
hier staat daar wat info overquote:Op donderdag 3 december 2015 17:23 schreef Verbal het volgende:
Olla, ik heb enigszins problemen met de metadata op mijn Kobo Glo HD. Heb in Calibre een colom met 'shelves', maar wat ik daar invul komt niet als zodanig mee naar de Kobo. Iemand die dezelfde problemen weleens heeft gehad?
Sta bijna op het punt dat kreng te formatteren en alles opnieuw te doen, maar er zit inmiddels al best wat tijd in, dus ergens zou het zonde zijn.
V.
http://www.eburon.nl/kan_(...)f_kobo_ereader_lezenquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:02 schreef Simpleton het volgende:
Vraagje: ik wil een ebook aanschaffen op Amazon.nl, maar het lijkt erop dat je perse een Kindle moet koppelen aan je Amazon-account om daadwerkelijk een ebook te kunnen kopen en downloaden.En die heb ik dus niet.
![]()
Weet iemand of dat inderdaad klopt? Ik dacht downloaden, converteren naar epub en klaar? Boek is nl. een stuk goedkoper dan bij andere aanbieders.
Ow wauwie! Dat zijn heerlijke aanbiedingen! Ik speur daar ook altijd naarquote:Op vrijdag 4 december 2015 18:53 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik zag deze supermooie aanbieding en kon het niet laten.
Tegen al mijn principes in deze besteld![]()
Grappig detail, dit is de eerste die ik op het oog had.
Misschien ook wat voor jullie? Abonnement op de VARA gids voor ¤70 en de Kobo Glo gratis!![]()
http://redir.vara.nl/land(...)-f0U0Bk7saAmiz8P8HAQ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |