Dat gaat hij nu ook.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:05 schreef Ole het volgende:
Toch lullig van rtl. Ze hadden ook gewoon kunnen zeggen dat hij de serie gaat verlaten.
quote:
Dat lijkt me echt zo'n slechte grap van hem:quote:
Zo gaat dat in Nederland: Wie zijn kop boven het maaiveld uitsteekt, kan grandioos worden neergesabeld.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:03 schreef nikkiefan het volgende:
Is er nou niemand die compassie met hem voelt?
Nee?
Ik ook niet....
Wat ben jij gemeen!quote:Op zondag 19 juli 2015 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
Zo gaat dat in Nederland: Wie zijn kop boven het maaiveld uitsteekt, kan grandioos worden neergesabeld.
In het geval van Ferry D. geheel terecht
Ik hoef er niet om te gniffelen, maar ik kan niet ontkennen dat het humor is als iemand de ene dag in de media zit te janken dat heel NL naar GTST kijkt en dat hij werkelijk nergens meer "anoniem" vakantie kan vieren, en de volgende dag op straat blijkt te zijn gezet.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:03 schreef nikkiefan het volgende:
Is er nou niemand die compassie met hem voelt?
Nee?
Ik ook niet....
We hebben haar gevonden!! Een medestander van Ferry D.!quote:Op maandag 20 juli 2015 00:31 schreef Za het volgende:
Men ging hier nogal gebukt onder Ferry Doedens lijkt het?
Imo is het gewoon een aardige gast met veel talent, en is het coke verhaal onzin omdat hij vorig jaar in Expeditie Robinson zat, dat lijkt me lastig als verslaafde. Ik wens hem alle succes, dat hij zeker ook zal hebben.
Ah, Ferry zit ook of FOK!quote:Op maandag 20 juli 2015 00:31 schreef Za het volgende:
Men ging hier nogal gebukt onder Ferry Doedens lijkt het?
Imo is het gewoon een aardige gast met veel talent, en is het coke verhaal onzin omdat hij vorig jaar in Expeditie Robinson zat, dat lijkt me lastig als verslaafde. Ik wens hem alle succes, dat hij zeker ook zal hebben.
We?quote:Op maandag 20 juli 2015 00:38 schreef FireFox1 het volgende:
We hebben haar gevonden!! Een medestander van Ferry D.!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee, om de realiteit onder ogen te zien.quote:Op maandag 20 juli 2015 01:08 schreef Za het volgende:
[..]
We?
Hele families zijn hier online om negatief over Ferry D te posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |