Musicalsterren zijn over het algemeen een klein beetje getalenteerder dan soapies. Ik denk niet dat hij hoeft te verwachten dat hij makkelijk een acteerklus vindt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:50 schreef danos het volgende:
Ach het musicalwereldje is toch perfect voor hem, lekker gay en iedereen aan de coke.
Brandend zand in haar neus dus? Wist ik niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:41 schreef Ole het volgende:
Ik ben nog steeds voor een Nederlandse versie van celebrity rehab. Met Patty, Bonnie, Ferry, Anneke Gronloh
Die was een keer kachellam bij een tv-optreden. Weet niet meer welk programma, wel dat Paul de Leeuw haar nadeed.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Brandend zand in haar neus dus? Wist ik niet.
Ferry is wel een goed vriendje van Patty, zouden die regelmatig lijntjes hebben gesnoven?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:41 schreef Ole het volgende:
Ik ben nog steeds voor een Nederlandse versie van celebrity rehab. Met Patty, Bonnie, Ferry, Anneke Gronloh
Nah ja ik vond het ook wel een kwal, maar dit gun ik m ook weer niet, al zal ie het er zelf naar gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:06 schreef FireFox1 het volgende:
Oh wat heerlijk nieuws.![]()
Lul van een gozer
Ferry is wel van de heren liefde. Hij heeft een vriend.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:26 schreef _Megatron_ het volgende:
Arrogante kneus die continu zijn tekst vergeet op de set. En tussendoor met de vrouwen over de nieuwste hippe restaurants zit te leuteren. Geen wonder dat hij weg moet.
In Ranking the Stars waren ze toch juist geen dikke vrienden? Zij beschuldigde hem er steeds van dat hij aan de coke zat en dat werd toen bonje achter de schermen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:11 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ferry is wel een goed vriendje van Patty, zouden die regelmatig lijntjes hebben gesnoven?
En doe daar Gordon nog even bij.
Nee, dat was volgens mij Chazia Mouraliquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
In Ranking the Stars waren ze toch juist geen dikke vrienden? Zij beschuldigde hem er steeds van dat hij aan de coke zat en dat werd toen bonje achter de schermen.
O ja, je hebt gelijk.quote:
De lijst is langer dan je denkt. Ik heb van dichtbij een paar BN'ers coke zien gebruiken waar je het niet van verwacht. Ik was vroeger ook zo'n idioot en kwam wel eens op dat soort (huis)feestjes...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:54 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
O ja, je hebt gelijk.
Overigens is cocainegebruik in dat wereldje toch niet zo bijzonder.
Zelfs de "normalere" artiesten als Caroline Tensen en Trijntje Oosterhuis schijnen ook bekend te zijn met witte goedje.
Precies, heel veel mensen denken bv alleen aan Gordon, Patty Brard, Anouk, DI-Rect.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De lijst is langer dan je denkt. Ik heb van dichtbij een paar BN'ers coke zien gebruiken waar je het niet van verwacht. Ik was vroeger ook zo'n idioot en kwam wel eens op dat soort (huis)feestjes...
En nee, ik noem geen namen
Hij ziet er ook vaak ook zo bezweet uit op tv, niet verbaasd.quote:
Er heerst al tientallen jaren een coke-epidemie in Hillywood. De meeste weten er redelijk mee om te gaan, maar Ferry Doedens faalt echt hardquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:19 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Precies, heel veel mensen denken bv alleen aan Gordon, Patty Brard, Anouk, DI-Rect.
Dat wilde ik juist aan jouw vragen😄quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
De lijst is langer dan je denkt. Ik heb van dichtbij een paar BN'ers coke zien gebruiken waar je het niet van verwacht. Ik was vroeger ook zo'n idioot en kwam wel eens op dat soort (huis)feestjes...
BNNquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat wilde ik juist aan jouw vragen😄
Zou lachen zijn als bv Imca Marina en Willeke Alberti ook regelmatig snoven, maar dat zal te ver gaan denk ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat wilde ik juist aan jouw vragen😄
Nou ik zie het voor me Willeke en Imca Marina. Brard wel denk ik ! Zonde ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:28 schreef hunter2011 het volgende:
Zou lachen zijn als bv Imca Marina en Willeke Alberti ook regelmatig snoven, maar dat zal te ver gaan denk ik.
Patty schijnt dus echt voor een vermogen te hebben gesnoven, zo zonde van het geld.
Ik heb iig Ruben Nicolai en Tijl zien snuiven (noem wel namenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
nee ken ik niet. Misschien wel eens gezien.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Evert? Ole.. En Robert zijn vriend ken jij hem? Robert Halewijn heet hij. Indische uiterlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |