Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je snapt dat je niet bent verplicht te kijken?
Over vier jaar is Ferry te zien als ervaringsdeskundige in een nieuwe reeks Verslaafd.
Maar dan gaat het om de mensen achter de soapsterren ...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:47 schreef female81 het volgende:
Kijk je het niet, maar bijvoorbeeld wél RTL Boulevard, dan wordt je alsnog met die mensen om de oren geslagen.
Al is eerst opnemen, en vervolgens alle GTST-gerelateerde onzin doorspoelen, wel een oplossing.
Dat vermoeden had ik al.quote:
Drank en drugs.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:36 schreef APK het volgende:
Ik wil nog wel een beetje meer dirt.
"Het bij herhaling niet nakomen van productionele afspraken" is te vaag wmb, daar zouden de bladen toch op moeten duiken lijkt mij.
bron: Nu.nlquote:Artiestenbureau gestopt met management Ferry Doedens
Ferry Doedens moet op zoek naar nieuwe management. Het artiestenbureau dat Ferry Doedens vertegenwoordigde, heeft de samenwerking met de acteur beëindigd. Dat laat een woordvoerder weten aan NU.nl.
"Wij zijn gestopt wegens een verschil van inzicht qua management voor nu en in de toekomst", aldus de woordvoerder. " Wij hebben heel fijne tijden gehad de afgelopen vijf jaar en wensen Ferry veel succes in de toekomst."
Het artiestenbureau was al gestopt met de vertegenwoordiging van de acteur voor hij gedwongen moest vertrekken bij Endemol. "Het ontslag maakt alleen de timing slechter, maar was niet de aanleiding."
De acteur is "voorlopig niet bereikbaar" voor commentaar. Doedens heeft ook al een paar dagen niets laten horen op sociale media, terwijl hij voordien regelmatige berichten plaatsten. Zijn laatste Twitterbericht is van 14 juli.
Zet je tv dan uit.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zag hem laatst op tv, komt wel heel dichtbij ineens
Misschien is dat het probleem, dat je die rotzooi kijkt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:47 schreef female81 het volgende:
[..]
Kijk je het niet, maar bijvoorbeeld wél RTL Boulevard, dan wordt je alsnog met die mensen om de oren geslagen.
Ja heel zielig allemaal hoor. Misschien dat we zelfs geld moeten doneren.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:56 schreef hunter2011 het volgende:
Toch wel zielig eigenlijk, kans is dat hij zich ook niet helemaal bewust is van zijn gedrag.
Komt vast wel weer ergens terecht in een serietje komt goedquote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:09 schreef Nemephis het volgende:
van de regen in de drup voor Ferry:
[..]
bron: Nu.nl
Tja, ik heb wel een vermoeden dat we nu veel drama over Ferry zullen zien: geen baan, geldgebrek straks en de strijd om van de alcohol en drugs af te blijven.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:21 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ja heel zielig allemaal hoor. Misschien dat we zelfs geld moeten doneren.
Wat is hij meer dan een dertien in een dozijn-soapsterretje? Of heeft SBS ook soaps?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:27 schreef hunter2011 het volgende:
Zou hij nu naar de concurrent gaan of zou zelfs SBS hem niet willen hebben?
Hij kan vast wel een event proberen te verslaan voor Shownieuws.. toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is hij meer dan een dertien in een dozijn-soapsterretje? Of heeft SBS ook soaps?
Proberen kan altijd!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:33 schreef Peter het volgende:
Hij kan vast wel een event proberen te verslaan voor Shownieuws.. toch?
Zijn "tweede moeder" Patty zit daar, misschien dat ze een goed woordje kan doen bij de zenderbazen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is hij meer dan een dertien in een dozijn-soapsterretje? Of heeft SBS ook soaps?
Sowieso bij RTV NH kan ie aan de slag als dat zelfs de terrasmeisjes luktquote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:27 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Tja, ik heb wel een vermoeden dat we nu veel drama over Ferry zullen zien: geen baan, geldgebrek straks en de strijd om van de alcohol en drugs af te blijven.
Het is wel voer voor een reality soap.
Zou hij nu naar de concurrent gaan of zou zelfs SBS hem niet willen hebben?
Ik had ook het gevoel dat dit de problemen en de reden voor zijn ontslag was. Dat hij steeds minder energie ging steken in het onthouden van zijn teksten, waardoor de opnametijd in het gedrang kwam.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:26 schreef _Megatron_ het volgende:
Arrogante kneus die continu zijn tekst vergeet op de set. En tussendoor met de vrouwen over de nieuwste hippe restaurants zit te leuteren. Geen wonder dat hij weg moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |