Dat was de vraag niet.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:33 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Die hebben zichzelf genaaid. Een referendum of je je schuld gaat terugbetalen, hoe kom je erop.
Gek dat Griekenland daar mee akkoord gaat komende dagenquote:Op maandag 13 juli 2015 09:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, als het land later failliet gaat dan is er nog veel meer geld in gestoken dat nooit meer terug komt.
En alle maatregelen die nu ingevoerd worden, zullen de Griekse economie compleet slopen. Als het dan straks failliet is, dan is er ook geen basis meer om het land weer op te gaan bouwen.
Jij wil dit niet. Spreek niet voor anderen aub.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:31 schreef Loekie1 het volgende:
De Grieken willen het niet, wij willen het niet, alleen de Europese regeringsleiders willen het. Democratie is inderdaad ver te zoeken.
Dus niet "het is geen coup!". Nee. Het is een 'typische Europese regeling'. Fijn, weten we dat ook weerquote:How does Brussels feel about being accused of launching a coup against Greece?
I said before the referendum that the situation would be worse after the referendum, Juncker replies, and it is.
This is a compromise, there are no winners and losers...
“It is a typical European arrangement”
Kans is best aanwezig, zeker onder de Griekse krantenlezers want wat de Griekse ochtendkranten vanmorgen hebben verspreid is stuitendquote:Op maandag 13 juli 2015 09:35 schreef Loekie1 het volgende:
Misschien dat de bevolking in Griekenland zo woedend wordt dat totale chaos losbreekt en dan kan Griekenland alsnog terug naar de drachme.
Ik weet niet of je het weet maar we gaan straks weer met zijn allen ruimschoots 80 miljard Euro uitlenen en eerlijk gezegd denk ik dat dit nog maar het begin is van nog veel meer ellende dat komen gaat. Het is nu gewoon wachten op de Griekse trukendoos. Ik zou mij doodlachen als Tsipras de stekker uit zijn regering trekt om zo nog meer tijd te kopen en daarmee elke hervorming opzij schuift waar intussen Europa nu het niet kan laten om Griekenland te laten vallen als een baksteen. Op kort termijn is al veel geld nodig en geloof me dat geld gaan ze krijgen met of zonder hervormingen. Griekenland - Europa 1 - 0quote:Op maandag 13 juli 2015 09:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dan was Griekenland failliet gegaan en waren er ineens honderden miljarden geleend geld verdampt.
Ik vraag me af of ze hiermee rekening gehouden hebben want ze hebben allemaal een bord voor hun kop in Brussel. De Griekse Bevolking Wil Geen Verdere Bezuinigen En Hervormingen.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kans is best aanwezig, zeker onder de Griekse krantenlezers want wat de Griekse ochtendkranten vanmorgen hebben verspreid is stuitend
Maakt mij niet uit. Zolang we Gr maar binnen houden.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:37 schreef Scrummie het volgende:
Dat er, zelfs in dit topic, mensen voor deze achterlijke regeling zijn. Alleen slechte mensen zijn voor zoiets, serieus.
Niemand wil dat. Dus?quote:Op maandag 13 juli 2015 09:37 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze hiermee rekening gehouden hebben want ze hebben allemaal een bord voor hun kop in Brussel. De Griekse Bevolking Wil Geen Verdere Bezuinigen En Hervormingen.
Jij bent wel heel erg overtuigd van je eigen gelijk hè?quote:Op maandag 13 juli 2015 09:37 schreef Scrummie het volgende:
Dat er, zelfs in dit topic, mensen voor deze achterlijke regeling zijn. Alleen slechte mensen zijn voor zoiets, serieus.
Je was je lachhuilemoticoon vergeten. Hierbij toegevoegd.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:37 schreef Scrummie het volgende:
Dat er, zelfs in dit topic, mensen voor deze achterlijke regeling zijn. Alleen slechte mensen zijn voor zoiets, serieus.![]()
Woon je in Maaskantje?quote:Op maandag 13 juli 2015 09:40 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dus moet je ermee stoppen want het werkt niet.
Uiteraardquote:Op maandag 13 juli 2015 09:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent wel heel erg overtuigd van je eigen gelijk hè?
Nee hoor, die was ik niet vergeten. Blijf met je poten van mijn posts af, ben de Griekse regering niet.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je was je lachhuilemoticoon vergeten. Hierbij toegevoegd.
Ja dus.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:38 schreef Tomatenboer het volgende:
De voorstellen die nu voorliggen en waar Griekenland woensdag over moet beslissen, zijn dat dezelfde voorstellen die vannacht naar buiten kwamen?
Moet Griekenland dan verregaande soevereiniteit inleveren en/of haar staatsbezittingen in een fonds stoppen onder beheer van de EU?
Blijkbaar ben ik een slecht mens.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:37 schreef Scrummie het volgende:
Ok, maar dan mag je inmiddels toch ook wel erkennen dat dit hele grapje, en daarmee zo'n beetje de hele EU, geen fuck meer met democratie te maken heeft, en dit de beslissingen zijn van enkele machtshebbers?quote:Op maandag 13 juli 2015 09:38 schreef agter het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Zolang we Gr maar binnen houden.
Is het belachelijk dat je een onderpand wil voor het geld wat je aan de ander uitleent?quote:Op maandag 13 juli 2015 09:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja dus.
Belachelijke voorstellen dus, zoals ik vannacht al zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |