twitter:GwenTerHorst twitterde op maandag 13-07-2015 om 08:45:01Volgens de Belgische premier @CharlesMichel is er een akkoord. Regeringsleiders zouden nu weer plenair gaan om af te ronden. #Eurotop reageer retweet
Goede vergelijking.quote:Op maandag 13 juli 2015 08:53 schreef MakkieR het volgende:
Stel je voor zeg dat wij onze huur zouden betalen net als dat in de Europese politiek gebeurd met al die deadlines. Volgens mij kun je dan wel 10 jaar in een huis wonen zonder ook maar een maand huur te hebben betaald. absolute deadline my ass
Gewoon bijdrukken. Op papier of giraal.quote:Op maandag 13 juli 2015 08:54 schreef Injetta het volgende:
Waar halen die EU-landen elke keer al die miljarden vandaan? En er komen dagelijks gewoon miljarden bij alsof het om een paar euro gaat. Het startte met 70 miljard wat nodig was nu. En het is in 2 dagen opgelopen tot zo'n 85. Krankzinnig. ...
realiteit is wel dat wanneer wij ook maar een paar maanden geen huur betalen je doodleuk uit je huis wordt gezet met de stempel wanbetaler op je voorhoofd.quote:
De betaling van jouw huur is dan ook puur een economische zaak en geen politiek debat zoals in deze situatie.quote:Op maandag 13 juli 2015 08:53 schreef MakkieR het volgende:
Stel je voor zeg dat wij onze huur zouden betalen net als dat in de Europese politiek gebeurd met al die deadlines. Volgens mij kun je dan wel 10 jaar in een huis wonen zonder ook maar een maand huur te hebben betaald. absolute deadline my ass
Dat is wel een beetje appels met peren vergelijken natuurlijk. Het gaat hier om een heel land met miljoenen inwoners, en niet om een persoon.quote:Op maandag 13 juli 2015 08:58 schreef MakkieR het volgende:
[..]
realiteit is wel dat wanneer wij ook maar een paar maanden geen huur betalen je doodleuk uit je huis wordt gezet met de stempel wanbetaler op je voorhoofd.
Ja sorry hoor wat een lulkoek, Geld is geld en verantwoordelijkheid is verantwoordelijkheid. Ik moet mijn huur betalen en Griekenland moet zijn schulden aflossen. heel simpel.quote:Op maandag 13 juli 2015 08:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De betaling van jouw huur is dan ook puur een economische zaak en geen politiek debat zoals in deze situatie.
twitter:eucopresident twitterde op maandag 13-07-2015 om 08:55:33EuroSummit has unanimously reached agreement. All ready to go for ESM programme for #Greece with serious reforms & financial support reageer retweet
Mooi dat er een deal is. Hopelijk zonder dat achterlijke 50 miljard curatelefonds.quote:Op maandag 13 juli 2015 08:50 schreef sneakydesert het volgende:
Er is een deal, zo meteen meer. Nu plenaire afronding.twitter:GwenTerHorst twitterde op maandag 13-07-2015 om 08:45:01Volgens de Belgische premier @CharlesMichel is er een akkoord. Regeringsleiders zouden nu weer plenair gaan om af te ronden. #Eurotop reageer retweet
Aldus Tuskquote:Op maandag 13 juli 2015 09:00 schreef Libris het volgende:
twitter:eucopresident twitterde op maandag 13-07-2015 om 08:55:33EuroSummit has unanimously reached agreement. All ready to go for ESM programme for #Greece with serious reforms & financial support reageer retweet
Als je niet snapt dat dit een politiek debat is dat zoveel meer omhelst dan puur geld dan snap je er echt niets van en kun je beter gewoon GTA gaan spelen ofzo.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:00 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ja sorry hoor wat een lulkoek, Geld is geld en verantwoordelijkheid is verantwoordelijkheid. Ik moet mijn huur betalen en Griekenland moet zijn schulden aflossen. heel simpel.
Dan was Griekenland failliet gegaan en waren er ineens honderden miljarden geleend geld verdampt.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Godverdomme had ze eruit geflikkerd
Jup, al zitten er dan waarschijnlijk ook Chinezen aan tafel. Mag Europa verplicht het Groningse gasveld aan hen overdragen.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:01 schreef Scrummie het volgende:
Een deal. Echt, wat heeft Griekenland zich hard in z'n kont laten neuken. Ongelofelijk. En wat heeft de EU wederom zijn ware aard laten zien! Binnenkort (lees; aantal jaren) komt dit machtspelletje ook bij u in de buurt!
Haha alsof de Duitse banken die al die miljarden krijgen van Griekenland daarmee akkoord waren gegaanquote:Op maandag 13 juli 2015 09:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Godverdomme had ze eruit geflikkerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |