2077quote:Op maandag 13 juli 2015 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)ohannes_vermeer.html
Ik neem aan dit dit een miljoen views heeft?
516839 / 22 = 23kquote:Op maandag 13 juli 2015 16:03 schreef timmmmm het volgende:
Danny lacht om deze aantallen met zijn specials.
22 genante momenten op het strand
Half miljoen views in je face
Is dan ook wel een bazenspecial dit. Ik kan altijd genieten van het uitlachen van andere mensenquote:Op maandag 13 juli 2015 16:03 schreef timmmmm het volgende:
Danny lacht om deze aantallen met zijn specials.
22 genante momenten op het strand
Half miljoen views in je face
Jezelf quoten.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is dan ook wel een bazenspecial dit. Ik kan altijd genieten van het uitlachen van andere mensen
Heb je daar ook nog geld mee verdiend of..?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier heb ik meer dan een miljoen views
Youtube moneyyyyyquote:Op maandag 13 juli 2015 16:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier heb ik meer dan een miljoen views
Nee, ik doe alles pro deo, oftewel pro SierdGod.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je daar ook nog geld mee verdiend of..?
Dat mag ook niet, want het zijn auteursrechtelijke beelden, valt nog mee dat het niet is verwijderd.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je daar ook nog geld mee verdiend of..?
Ik zie een negatief aantal views staan, heel raar.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)ohannes_vermeer.html
Ik neem aan dit dit een miljoen views heeft?
Jaartje ofwatnuweljaquote:
Klopt en klopt.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat mag ook niet, want het zijn auteursrechtelijke beelden, valt nog mee dat het niet is verwijderd.
is veel tochquote:Op maandag 13 juli 2015 16:07 schreef LTVDK het volgende:
Ik had gehoopt hier veel views mee te halen
Erdogan weer boos op New York Times
Ik dacht dat het een eerbetoon aan de dopingcontroleurs zou zijn.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb anders wel een legendarisch topic gemaakt in TDF, een paar jaar geleden:
TDF / Eerbetoon aan de grootste Tour-held ooit
Ben blij voor je, tim.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:08 schreef timmmmm het volgende:
Sowieso kan ik echt van de FP genieten vandaagVEel leuke zelfgeschreven berichten
10/10 zou ER'en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |