Mijn meeste hebben altijd de woorden ''lekkerding'' ''chicks'' of ''lekker wijf'' in de titel.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn toppertje qua views is - heel saai - het Griekse referendum. En qua reacties een bericht over een rookverbod op het terras.
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet je over de titel heengaan op de frontpage.
Als ik moet kotsen nietquote:Op maandag 13 juli 2015 15:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kom je 15 augustus NWS-meet BBQ-en bij mij thuis? Roosendaal is niet zo ver
Ik zou het niet eens weten eigenlijk, waarschijnlijk iets met Erdogan of terroristen of nutteloos opmerkelijk nieuws.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb ooit een bericht gehad over twee koeien met als clickbate dat Willem-Alexander en Máxima uit elkaar gaan.
Dat was denk ik mijn best scorende bericht
quote:
Mooi dat het vandaag goed gaat.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik moet kotsen nietBen ik zoals vandaag: ja
Je ziet Yvonne nu denken: jeetje, wat matig.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een van sp3culariums favoriete bijnamen voor ons elfje is toevallig Efteling
Misschien zijn de spareribs de tweede keer dat je ze proeft wel lekkerder johquote:Op maandag 13 juli 2015 15:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik moet kotsen nietBen ik zoals vandaag: ja
Nee oke, dat klopt. Ik klikte gewoon jouw item aan en dan op ''edit'' en daar staan de views.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar niet als ik op een oud bericht zit.
Vroegah stond het er gewoon bovenquote:Op maandag 13 juli 2015 16:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee oke, dat klopt. Ik klikte gewoon jouw item aan en dan op ''edit'' en daar staan de views.
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wij schrijven over te serieuze onderwerpen. Wij zorgen voor de kwaliteitscontent.
Ja dat is ook wel weer zo, al had ik wel een keer iets over een schaap in een bordeelquote:Op maandag 13 juli 2015 16:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wij schrijven over te serieuze onderwerpen. Wij zorgen voor de kwaliteitscontent.
Maxima en Willem-Alexander uit elkaarquote:Op maandag 13 juli 2015 15:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb ooit een bericht gehad over twee koeien met als clickbate dat Willem-Alexander en Máxima uit elkaar gaan.
Dat was denk ik mijn best scorende bericht
34quote:Op maandag 13 juli 2015 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)ohannes_vermeer.html
Ik neem aan dit dit een miljoen views heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |