Fokker probeerde natuurlijk te liften op het succes van Djeez.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:55 schreef Elfletterig het volgende:
Fokker89 was dus eigenlijk een soort tweede Djeez.
Bijvoorbeeld toen ik user van de dag / week was.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:55 schreef Fylax het volgende:
Mja, verder heb ik natuurlijk veel meer blogjes met zoveel views.
En EFT?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is er iets dat ik nog niet weet?![]()
Mijn enige ambitie op FOK! is ooit nog eens het modden van ELF.
Nee, Maar die berichten waren wel toen Djeez er even niet was.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Fokker probeerde natuurlijk te liften op het succes van Djeez.
Wat is jouw hoogste viewscore?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:55 schreef Fylax het volgende:
Mja, verder heb ik natuurlijk veel meer blogjes met zoveel views.
Ik heb een abo en 18 juli komt Denny Christian op het 9 pleinenfeest dus ik zeg: jaquote:Op maandag 13 juli 2015 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moemoe en ik willen graag een Efteling knuffel meet.
Die van mij is denk ik 12 ofzoquote:
Ik heb Denny Christian altijd al eens willen knuffelenquote:Op maandag 13 juli 2015 15:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb een abo en 18 juli komt Denny Christian op het 9 pleinenfeest dus ik zeg: ja
Hmm, dan 3 denk ikquote:Op maandag 13 juli 2015 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En exclusief refreshes van jezelf?
Ik heb ooit een bericht gehad over twee koeien met als clickbate dat Willem-Alexander en Máxima uit elkaar gaan.quote:
Dankjewel Johannes, eindelijk erkenning.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fylax zou wel een goede FA zijn.
Kom je 15 augustus NWS-meet BBQ-en bij mij thuis? Roosendaal is niet zo verquote:Op maandag 13 juli 2015 15:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb een abo en 18 juli komt Denny Christian op het 9 pleinenfeest dus ik zeg: ja
Moet je over de titel heengaan op de frontpage.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:58 schreef Fokker89 het volgende:
Waar kan je tegenwoordig trouwens de views vinden bij een bericht op de FP? Of kan dat niet meer.
Mijn toppertje qua views is - heel saai - het Griekse referendum. En qua reacties een bericht over een rookverbod op het terras.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Fokker probeerde natuurlijk te liften op het succes van Djeez.
En we hebben een meetquote:Op maandag 13 juli 2015 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Denny Christian altijd al eens willen knuffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |