En een dag later is het nog 250 gram. De andere helft is dan al weggelopen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
De aardbeien dit weekend 1,49 per pond
Ja ik zag hier van die sneue personen die alle bakjes aardbeien openmaakten en dan een bakje volpropten met aarbeien en dan nog een handvol om te snaaien in de winkelquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
De aardbeien dit weekend 1,49 per pond
Mensen in budgetwinkelsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:49 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
En een dag later is het nog 250 gram. De andere helft is dan al weggelopen.
zag vanochtend een kerel met 5 van die bakjes lopen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:13 schreef So_Surreal het volgende:
Is die sushi te vreten?
Kan het me niet voorstellen
Weggelopen door tokkies die ze eruit halen? Heb ik hier gelukkig nog nooit gezien... Of bedoel je door bederf weggelopen? Ik vind lidl fruit juist het best houdbare wat je kan krijgen. Laatst een bakje aardbeien van Jumbo, na een dag al meerdere beschimmeldquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:49 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
En een dag later is het nog 250 gram. De andere helft is dan al weggelopen.
Wat asoquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:21 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ja ik zag hier van die sneue personen die alle bakjes aardbeien openmaakten en dan een bakje volpropten met aarbeien en dan nog een handvol om te snaaien in de winkelZo geen woorden voor
![]()
Als ze die bakjes gewoon voldoen heb je dat probleem ook niet? En het scheelt verpakking verspilling.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:21 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ja ik zag hier van die sneue personen die alle bakjes aardbeien openmaakten en dan een bakje volpropten met aarbeien en dan nog een handvol om te snaaien in de winkelZo geen woorden voor
![]()
Van de bederf ja. Al vaak meegemaakt dat je aardbeien in 1 dag op moet eten.quote:Op zondag 2 augustus 2015 08:39 schreef citywok het volgende:
[..]
Weggelopen door tokkies die ze eruit halen? Heb ik hier gelukkig nog nooit gezien... Of bedoel je door bederf weggelopen? Ik vind lidl fruit juist het best houdbare wat je kan krijgen. Laatst een bakje aardbeien van Jumbo, na een dag al meerdere beschimmeld. En dat ze dan nog moeilijk doen ook als je ermee teruggaat.
OT: een doosje (ja een doosje van 6 doosjes) bosbessen meegenomen, spul is uitstekend in te vriezen!
Dat zegt dan wel veel over alle andere instant noodles, want ik vond hier erg weinig aanquote:Op zondag 2 augustus 2015 16:55 schreef HQ-Design het volgende:
Die noodles uit de Aziatische weken zijn erg lekker. Lekkerste bamisoepjes uit een pakje die ik ooit geproefd heb.
[ afbeelding ]
Weggesmoltenquote:Op maandag 3 augustus 2015 12:37 schreef Lidsinds2006 het volgende:
Jongens, ik zie al een tijdje geen nep-BonBonBloc meer in de schappen liggen bij de Lidl. Ik heb verschillende filialen geprobeerd. Wie weet er meer van?
Tot een paar weken terug was ik altijd erg tevreden, maar de laatste weken is het ineens een stuk minder.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Vind het fruit over het algemeen sowieso niet zo heel geweldig bij de Laidl. Gaat echt snel om.
Hoe het kan dat ze al 5 jaar de beste groente- en fruitafdeling hebben, geen idee.
Het is en blijft wel een Lidl he......quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:21 schreef Maureentje het volgende:
[..]
![]()
Dat komt dan ws. door de warmte.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:18 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Tot een paar weken terug was ik altijd erg tevreden, maar de laatste weken is het ineens een stuk minder.
En welke lidl is dat dan?quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is en blijft wel een Lidl he......
Wanneer ik daar kom om te winkelen ben ik zowat de enige blanke. En dat is geen geintje.
Oei, zo eng...(!)quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is en blijft wel een Lidl he......
Wanneer ik daar kom om te winkelen ben ik zowat de enige blanke. En dat is geen geintje.
Gaat zich er niet om dat het eng is of niet, het is toch allemaal een bepaalde slag volk... zonder te discrimineren op huidskleur. Ik discrimineer in deze op opleidingsniveau ofzo.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oei, zo eng...(!)
Hier in Alkmaar en Heerhugowaard trouwens gewoon minstens zoveel blanke klanten als 'gekleurde' ....
zegt waarschijnlijk meer iets over de kwaliteit van de andere supermarkten.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Vind het fruit over het algemeen sowieso niet zo heel geweldig bij de Laidl. Gaat echt snel om.
Hoe het kan dat ze al 5 jaar de beste groente- en fruitafdeling hebben, geen idee.
Nou, je wil niet weten hoeveel mensen hier een standaard rondje hebben waarbij ze Lidl en AH XL aantikken. Ondergetekende overigens ookquote:Op maandag 3 augustus 2015 15:47 schreef Eleiko het volgende:
Het publiek is wat anders dan bij de AH, ja. Maar het meeste volk is prima. Sommige stinken en die bakken met noten waar je zelf in moet graaien: daar loop ik met een grote boog omheen.
Vergeleken met de pizza inferno zijn ze absoluut pussy. Toch zijn ze wel redelijk pittig hoor, voor westerse begrippen zeker, ik vind ze heerlijk iigquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
De devil's schnitzels klinken pittig maar volgens mij zijn ze dat niet.
Die goede oude tijdquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zijn die ook weer te koop dan? Ik mis pizza inferno
Het zijn allemaal 'smaak' artikelen. Dus zelden echt voedsel uit het land zelf, maar gewoon wat chips met taco-zoutsmaakquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:56 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vind die themaweken sowieso niet echt wat, heel vaak hetzelfde en zit eigenlijk zelden iets lekkers tussen
Yep, bierpakket zit er weer bijquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:18 schreef larry_flynt het volgende:
Hopelijk met de Belgie week weer het bierpakket... Iemand de folder? Ik zie alleen de folder van de Mexicaanse weken.
Gisteren wezen kijken, waren helaas op.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Vergeleken met de pizza inferno zijn ze absoluut pussy. Toch zijn ze wel redelijk pittig hoor, voor westerse begrippen zeker, ik vind ze heerlijk iig.
ik word over het algemeen juist blij van de landenweken: lekkere kaasjes, gedroogde peulvruchten, bagels, koekjes, smaakmakers, etc etc.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het zijn allemaal 'smaak' artikelen. Dus zelden echt voedsel uit het land zelf, maar gewoon wat chips met taco-zoutsmaak
Zo rouleren is een mooie manier om je assortiment uit te breiden met beperkte schapruimte.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik word over het algemeen juist blij van de landenweken: lekkere kaasjes, gedroogde peulvruchten, bagels, koekjes, smaakmakers, etc etc.
Hij is al twee jaar niet meer in de winkel geweest.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Echt? Hoe weet je dat? Komen ze zelfs niet terug in themaweken?
Bij ons op het dorp vrijwel alleen ariërs. Afrika is hier nog ver weg.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oei, zo eng...(!)
Hier in Alkmaar en Heerhugowaard trouwens gewoon minstens zoveel blanke klanten als 'gekleurde' ....
Kortom; een dwarsdoorsnede van winkelpubliek.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik zag nog het Aziatische ijs liggen, heb azuki en zwarte sesam meegenomen. Bij het bordje stond dat de groene 'groene thee' is, op de verpakking zelf 'wasabi', kan iemand hier uitsluitsel over geven?
Hier is de Lidlbevolking een mix van tokkies, aso's, studenten en mensen die her en der hun boodschappen doen. Oh en ook best veel bejaarden in vergelijking met de ap.
Inderdaad ja. De pindakaasversie is zelfs beter dan van B&J met die core. En de pindakaas, pompoenpitbroodjes en sommige chocoladequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kortom; een dwarsdoorsnede van winkelpubliek.
De chocoladechipscookies van de Lidl vind ik ooken de nep Ben &Jerry-ijsjes
De verpakkingen van de wasabi en groene thee ijs lijken erg op elkaar. Ze waren/zijn er wel allebei.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik zag nog het Aziatische ijs liggen, heb azuki en zwarte sesam meegenomen. Bij het bordje stond dat de groene 'groene thee' is, op de verpakking zelf 'wasabi', kan iemand hier uitsluitsel over geven?
Hier is de Lidlbevolking een mix van tokkies, aso's, studenten en mensen die her en der hun boodschappen doen. Oh en ook best veel bejaarden in vergelijking met de ap.
Aha vandaar. Ik had niet groene thee willen serveren en dan toch wasabi aanbieden. Is die wel lekker?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:42 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
De verpakkingen van de wasabi en groene thee ijs lijken erg op elkaar. Ze waren/zijn er wel allebei.
Geen idee, ik heb met beide in m'n handen gestaan maar uiteindelijk niet gekocht.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Aha vandaar. Ik had niet groene thee willen serveren en dan toch wasabi aanbieden. Is die wel lekker?
Ik vond de zwarte sesam erg lekker, in de rode bonen zat aardbeiswirlachtig spul, dat was jammer.
Had zo'n apparaat. Werkte voor geen meter. Weet niet of t van lidl was. Gepiel met zakjes de hele tijd. Troep vies bah.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:17 schreef soapie het volgende:
Iemand hier dat vacuumapparaat? Welke zakken gebruik je ervoor?
Voor dat soort vacumeerapparaten heb je speciale zakken/rollen. Werkt niet met gewone diepvrieszakkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:17 schreef soapie het volgende:
Iemand hier dat vacuumapparaat? Welke zakken gebruik je ervoor?
Wasabi is echt niet te kanen vind ik zelf. Ik bedoel je krijgt pittig ijs.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Aha vandaar. Ik had niet groene thee willen serveren en dan toch wasabi aanbieden. Is die wel lekker?
Ik vond de zwarte sesam erg lekker, in de rode bonen zat aardbeiswirlachtig spul, dat was jammer.
De chili con carne als je die bedoeld smaakt goed, niet bijzonder, maar is veel te dun.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:31 schreef Elan het volgende:
Vanaf vandaag weer Mexicaanse weken![]()
Sowieso een x die chili uit blik proberen, tequilabiertjes en maisbiertjes inslaan om te nuttigen bij die devil's schnitzels.
Lekker makkelijk voor als je laat thuis bent en geen zin om te koken.... Broodje erbij en klaar!quote:Op zondag 9 augustus 2015 09:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De chili con carne als je die bedoeld smaakt goed, niet bijzonder, maar is veel te dun.
Vergelijkbaar met een blik bruinebonersoep.
Het is apart inderdaad, maar op zich sta ik open voor experiment.quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
Wasabi is echt niet te kanen vind ik zelf. Ik bedoel je krijgt pittig ijs.
Ja, met die intentie koop ik dat spul ook maar... in principe is de kwaliteit 10x minder als zelfgemaakte met een pakje van Honig, een pot bruine bonen en een ui en een paprika.quote:Op zondag 9 augustus 2015 09:37 schreef soapie het volgende:
[..]
Lekker makkelijk voor als je laat thuis bent en geen zin om te koken.... Broodje erbij en klaar!
Tuurlijk, zelf maken is altijd lekkerder. Maar soms ontbreekt de tijd (en zin) en is dit prima te eten...quote:Op zondag 9 augustus 2015 09:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja, met die intentie koop ik dat spul ook maar... in principe is de kwaliteit 10x minder als zelfgemaakte met een pakje van Honig, een pot bruine bonen en een ui en een paprika.
Ik eet die ook al een tijdje, maar ik heb geen gekke kwark gehadquote:Op zondag 9 augustus 2015 10:40 schreef alors het volgende:
Niemand hier klachten over de magere kwark? Ik heb al 5 bakken gehad die niet te eten waren. De eerste 3 waren net yoghurt. Nou ja, ik dacht kan een keer gebeuren, was ook pech dat ik zoveel had gehaald. Weer gehaald, weer geen kwarkstructuur en deze twee roken gewoon zuur en bedorven.
Op Twitter zie ik er maar twee klachten over, die mensen hebben het wel gemeld. Ik haal het voorlopig maar ergens anders.
Dezelfde tht's ? Wat is de tht ?quote:Op zondag 9 augustus 2015 10:40 schreef alors het volgende:
Niemand hier klachten over de magere kwark? Ik heb al 5 bakken gehad die niet te eten waren. De eerste 3 waren net yoghurt. Nou ja, ik dacht kan een keer gebeuren, was ook pech dat ik zoveel had gehaald. Weer gehaald, weer geen kwarkstructuur en deze twee roken gewoon zuur en bedorven.
Op Twitter zie ik er maar twee klachten over, die mensen hebben het wel gemeld. Ik haal het voorlopig maar ergens anders.
Nee verschillende THTs, laatste twee waren 29-08, die daarvoor iets van 24, 26 of 27, weet ik niet meer precies.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dezelfde tht's ? Wat is de tht ?
Ik zag ze liggen. Niet meegenomen.quote:
Wordt er ook iemand wakker. Heb gelukkig nog 8 zakjesquote:
Aldi heeft ook bagels in het assortimentquote:Op maandag 10 augustus 2015 09:18 schreef Syrena het volgende:
Ik wacht met smart op de Amerikaanse weekbagels
![]()
Vorige week bagels van Aldi Duitsland meegenomen, maar die waren het toch net niet. Iets groter, veel moeilijker te snijden, meer zuurdesemsmaak.
adzuki bonen vond ik meer naar aardbeien smaken, komt ook vooral door de aardbeien saus denk ikquote:Op zondag 9 augustus 2015 09:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is apart inderdaad, maar op zich sta ik open voor experiment.
Zo vond ik vanille/zwarte peper best lekker, knoflookijs bij look ook en de sunlollies cola rode peper waren ook wel te doen.
Maar ik ging dus voor de groene thee.
Hartstikke jammer! Zoete rode boontjes zijn op zichzelf al een prima, maar vrij subtiele smaakmaker voor ijs. Daar blijft natuurlijk geen klap meer van over als je er aardbeiensaus bij stopt..quote:Op woensdag 12 augustus 2015 03:23 schreef badschaap het volgende:
[..]
adzuki bonen vond ik meer naar aardbeien smaken, komt ook vooral door de aardbeien saus
ik heb meerdere malen schimmel gehad op de Griekse yogurt. Het weerhoudt mij er nu van om zuivel bij de Lidl te kopen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 10:40 schreef alors het volgende:
Ik koop er ook geen zuivel meer. Paar keer melk meegenomen, gewoon zo'n tweeliterkan. Ziet er hetzelfde uit als bij de Appie, wordt hetzelfde gebruikt, maar die van de Lidl had ik al een paar keer schiftend en geklonterd voor de tht-datum, terwijl die van de Appie daar eigenlijk altijd probleemloos overheen gaat. Zelfde met yoghurt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 04:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik heb meerdere malen schimmel gehad op de Griekse yogurt. Het weerhoudt mij er nu van om zuivel bij de Lidl te kopen.
de yoghurt is prima maar de melk neem ik niet hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:14 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb 1x een emmer Griekse yoghurt gehad die niet meer goed was toen ik m openmaakte. Na klacht 5 euro kortingsbon gehad.![]()
Wij hebben altijd Lidl zuivel eigenlijk.
Waarom niet? Prima melk (die ik dan wel bijna alleen gebruik om lattes mee te maken.).quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:29 schreef TUFKAL het volgende:
de yoghurt is prima maar de melk neem ik niet hoor.
Omdat er allerlei toevoegingen aan zijn gedaan. En na de uitzending van de keruringsdienst van waarde te vies voor woordenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom niet? Prima melk (die ik dan wel bijna alleen gebruik om lattes mee te maken.).
Wat was er te vies voor woorden in die aflevering?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:58 schreef TUFKAL het volgende:
Omdat er allerlei toevoegingen aan zijn gedaan. En na de uitzending van de keruringsdienst van waarde te vies voor woorden
Alleen bij die van de Lidl? Ik dacht dat het gewoon precies hetzelfde was als van andere winkels maar dan met een andere sticker.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Omdat er allerlei toevoegingen aan zijn gedaan. En na de uitzending van de keruringsdienst van waarde te vies voor woorden
die pakken konden een week buiten de koelkast staan zonder dat zuur werd. Verder werden er allemaal toevoegingen gevonden. weinig "vers" aan die melk.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat was er te vies voor woorden in die aflevering?
Handig! Qua verse smaak vind ik hem trouwens prima.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:02 schreef TUFKAL het volgende:
die pakken konden een week buiten de koelkast staan zonder dat zuur werd. Verder werden er allemaal toevoegingen gevonden. weinig "vers" aan die melk.
nou ik heb sterke twijfels aan de versheid. Nu denk ik niet dat andere supermarkten dat per definitie wel hebben, maar toch. geef mn dreumes sowieso geen Lidl melk.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Handig! Qua verse smaak vind ik hem trouwens prima.
gaat het natuurlijk niet om, dat hoort niet bij "verse"melkquote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:33 schreef Syrena het volgende:
Ik vind het bijzonder handig dat die melk niet zo snel zuur wordtDe koffiemelk idem. Gebruik ik alleen 's ochtends in de thee, dus erg fijn dat je weken mee doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |