Ja, en ze vond je niet interessant genoeg om mee verder te daten. Shit happens, grow a pair, and move on.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:40 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Plz ze is 16 en nog nooit op date geweest tot mij
En niet iedereen was zoals je moeder op haar 14e
kusje
Grapje![]()
![]()
Aldus de ervaren jongemanquote:Op zondag 12 juli 2015 23:40 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Plz ze is 16 en nog nooit op date geweest tot mij
Is er een update?quote:Op zondag 12 juli 2015 23:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mja. Ik kan me beter bezig gaan houden met m'n billenblogje.
Ik heb tenminste geen drankissuesquote:
misschien kunnen we afspreken om met zn allen in allcaps tegen zo iemand tekeer te gaan, dan druipen ze wel snel afquote:
Komt dat zien! Spanningh ende sensatie hier in deze scquote:
Het is niet per se blijven plakken he, het zijn gewoon emoties die vanzelf komen opzetten op willekeurige momenten. Bijvoorbeeld bij het horen van bepaalde muziek, of wanneer ik iets zie liggen wat hij erg leuk had gevonden als ik door een winkel loop. Kun je weinig tegen doen.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kut voor je, misschien maar eens denken aan de goede tijden en je huidige vriend in plaats van blijven plakken bij shit die ooit was.
quote:
Ik merk hetquote:Op zondag 12 juli 2015 23:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah, heb ineens zin om te rellen.
Ik ook niet, ligt nog genoeg in de koelkastquote:
Doe maar niet.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:42 schreef All-out het volgende:
[..]
misschien kunnen we afspreken om met zn allen in allcaps tegen zo iemand tekeer te gaan, dan druipen ze wel snel afbeetje topics kapen
Door schade en schande wordt men wijzer.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:42 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet geef ik toe toch
Ben een fucking noob op date gebied
Gelukkig ben ik ook al door mijn pubertijd heen.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook niet, ligt nog genoeg in de koelkast
Zullen we dan eerst beginnen met daadwerkelijk met zijn allen alle kloons/trollen gaan negeren?quote:Op zondag 12 juli 2015 23:42 schreef All-out het volgende:
[..]
misschien kunnen we afspreken om met zn allen in allcaps tegen zo iemand tekeer te gaan, dan druipen ze wel snel afbeetje topics kapen
Jij komt hier binnen knul, en aangezien er sommigen zijn die de achtergrond kennen had je dit kunnen verwachten.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:43 schreef PausNicolaas het volgende:
Ja ga allemaal maar tegen deze SC vreemdeling rellen. Hij heeft het nog niet zwaar genoeg
Och, och. Meneer heeft z'n pik nog nergens in mogen steken of druipt al weg van verdriet.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:43 schreef PausNicolaas het volgende:
Ja ga allemaal maar tegen deze SC vreemdeling rellen. Hij heeft het nog niet zwaar genoeg
Je kan altijd wat met een emotie, dat je ze niet in controle hebt is wat anders. Maar snap je punt, maakt je immers menselijk. Maar die emotie omzitten in iets positiefs waar je wat mee kan is een ander verhaal, hoeft niet alleen maar melancholisch, nostalgisch en droevig te zijn natuurlijk.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet per se blijven plakken he, het zijn gewoon emoties die vanzelf komen opzetten op willekeurige momenten. Bijvoorbeeld bij het horen van bepaalde muziek, of wanneer ik iets zie liggen wat hij erg leuk had gevonden als ik door een winkel loop. Kun je weinig tegen doen.
Jezus ik hoef niet meteen mijn pik ergens in te jassen.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Och, och. Meneer heeft z'n pik nog nergens in mogen steken of druipt al weg van verdriet.
Boo fucking hooquote:Op zondag 12 juli 2015 23:43 schreef PausNicolaas het volgende:
quote:Op zondag 12 juli 2015 23:43 schreef PausNicolaas het volgende:
Dude, no offence verder en we bedoelen t allemaal niet lullig, maar IEDEREEN heeft weleens liefdesverdriet of dates die nergens toe leiden. We proberen je niet te pesten maar gewoon duidelijk te maken dat het nu misschien kut voelt, maar dat er zeker niets gaat veranderen als je stil blijft staan en blijft huilen overal.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:43 schreef PausNicolaas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |