Dat is de harde realiteit. De wereld is niet lief. Als je dit al niet kan handelen dan voorzie ik een HEEL zwaar leven voor je. En dan bedoel ik niet dikke Tina van de hoek.quote:
Klopt kan ik toch niks aan doen dat ik dat constante onderbuik gevoel heb????????????????????????????quote:Op zondag 12 juli 2015 23:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mag, is alleen debiel. Lekker de korte tijd die je hebt vernachelen met gejank van 'hoe het had kunnen zijn' . Dat is achteruitgang, wordt niemand beter van, en hoe langer het duurt hoe minder je meemaakt van hoe het wel kan zijn in het hier en nu. Kortom kansloos en zinloos om er te lang bij stil te staan, zeker als je nog maar net komt kijken.
Doe dat eens. En ga slapen.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:37 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Klopt kan ik toch niks aan doen dat ik dat constante onderbuik gevoel heb????????????????????????????
Maar oké zal me wel proberen wat minder aan te stellen. Bedankt, Superman
Wtf heb ik ineens gemist.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 23:37 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Klopt kan ik toch niks aan doen dat ik dat constante onderbuik gevoel heb????????????????????????????
Maar oké zal me wel proberen wat minder aan te stellen. Bedankt, Superman
Nee klopt ik ga administratief ambtenaar worden voor de financiële zekerheid.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is de harde realiteit. De wereld is niet lief. Als je dit al niet kan handelen dan voorzie ik een HEEL zwaar leven voor je. En dan bedoel ik niet dikke Tina van de hoek.
Ik ben nog steeds niet compleet zonder nare gevoelens als ik terugdenk aan tijd met ex, na 7 maanden ofzo. :$quote:Op zondag 12 juli 2015 23:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mag, is alleen debiel. Lekker de korte tijd die je hebt vernachelen met gejank van 'hoe het had kunnen zijn' . Dat is achteruitgang, wordt niemand beter van, en hoe langer het duurt hoe minder je meemaakt van hoe het wel kan zijn in het hier en nu. Kortom kansloos en zinloos om er te lang bij stil te staan, zeker als je nog maar net komt kijken.
Niets, pubertje is op drie dates geweest en kan nu niet meer functioneren omdat zij een ander neukt.quote:
Alsjeblieft, het is jullie geguntquote:
Grote jongen. En nu naar bed.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:38 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee klopt ik ga administratief ambtenaar worden voor de financiële zekerheid.
Dat komt redelijk vaak voor, heb ik gemerktquote:
Nee, je kan nergens iets aan doen, dus stop maar met zeuren en lijd zoals de rest voornamelijk in stilte tot je bereid bent constructief je shit aan te willen pakken.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:37 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
GVD PAUSNICOLAAS WAT EEN KUTHOERquote:Op zondag 12 juli 2015 23:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niets, pubertje is op drie dates geweest en kan nu niet meer functioneren omdat zij een ander neukt.
Kut voor je, misschien maar eens denken aan de goede tijden en je huidige vriend in plaats van blijven plakken bij shit die ooit was.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet compleet zonder nare gevoelens als ik terugdenk aan tijd met ex, na 7 maanden ofzo. :$
Mja. Ik kan me beter bezig gaan houden met m'n billenblogje.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat komt redelijk vaak voor, heb ik gemerkt
Plz ze is 16 en nog nooit op date geweest tot mijquote:Op zondag 12 juli 2015 23:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niets, pubertje is op drie dates geweest en kan nu niet meer functioneren omdat zij een ander neukt.
O wacht, ff vergeten dat jij er ook een bentquote:
U-turn is er niks bij yats!quote:Op zondag 12 juli 2015 23:40 schreef yats het volgende:
Ik wilde gaan slapen, maar die wendingen hier soms..
Nope geen last van gehadquote:Op zondag 12 juli 2015 23:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maar denk je dat het heel veel nut heeft om in een hoekje te gaan zitten janken? Nee. We zijn er allemaal ooit overheen gekomen dus jij ook.
Wat ben ik?quote:Op zondag 12 juli 2015 23:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O wacht, ff vergeten dat jij er ook een bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |