Echt wel, ik heb een zwak voor perzenquote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hij is wel mooi ja. Maar mij iets te harig :p Die andere ziet er iets minder mooi uit
Thuisblijven dusquote:
Berlijn is mooi met kerst/ winter.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Thuisblijven dusTegenwoordig. Ik hoef niet meer zo nodig eigenlijk. Dat op het strand liggen heb ik wel gezien. Weekendje Berlijn of zo lijkt me wel leuk.
In de zomer zijn bijna alle steden kut, veels te warm. Eind van het jaar zit er wellicht wel weer een weekendje in.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Berlijn is mooi met kerst/ winter.
Ik vind die kop alsof ze een frontaalbotsing hebben gehad altijd wel leuk.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In katvorm hè...met Ayatollahs heb ik wat minder en ik vermoed dat dat ongenoegen wederzijds is.quote:
Ja die moet wel even geborsteld.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die andere houdt dus niet van borstelen blijkbaar dus heeft ze de klitten maar weg geknipt.quote:
Zomer is lekker Corrie.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
In de zomer zijn bijna alle steden kut, veels te warm. Eind van het jaar zit er wellicht wel weer een weekendje in.
Zijn we weer in Iran.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
blijkbaar dus heeft ze de klitten maar weg geknipt.
Oh vandaar die coupe wc-borstelquote:Op zondag 12 juli 2015 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die andere houdt dus niet van borstelen blijkbaar dus heeft ze de klitten maar weg geknipt.
Hahaha.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker is datquote:Op zondag 12 juli 2015 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze heeft wel een borstel mee gegeven maar ik ga mij er maar niet aan wagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |