Komt door die rare kuiten van je, extra oppervlakte, ze kunnen niet missen.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben net 5 keer in mijn benen gestoken door muggen.
Ze zijn gewoon jelly.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Komt door die rare kuiten van je, extra oppervlakte, ze kunnen niet missen.
Ze overleven het echt wel hoor.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
En hier vertrouwt iemand haar katten 3 weken aan toe.
Speklapjes en cola zijn geen kattenvoer he ...quote:Op zondag 12 juli 2015 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze zijn nu aan het eten en drinken,as we speak.
Zeg dat nou niet te hard tegen haar, dan denkt ze weer dat ze die katten in het zwembad moet gooien.quote:
Oh.. shit.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Speklapjes en cola zijn geen kattenvoer he ...
Ik dacht al dat het vanzelf was opgehoudenquote:Op zondag 12 juli 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tijd voor echtelijke ruzie met wat huiselijk geweld. #zinin
Hier heb je een zwembad van een meter diep, drink je er maar uit ghahahahaha!!1!:Pquote:Op zondag 12 juli 2015 23:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet te hard tegen haar, dan denkt ze weer dat ze die katten in het zwembad moet gooien.
Speklapjes misschien nog wel trouwens, maar dan wel ongemarineerd.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 23:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze heeft geen riempjes mee gegeven... Weet je het zeker?
Oja, dat was met honden.quote:
Gelukkig zit ik al in de trein naar Den Haag.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het vanzelf was opgehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |