De meeste hebben al een tijd niet meer gespeeldquote:Op zondag 12 juli 2015 21:00 schreef Vatta het volgende:
[..]
Oke dankje. Heb net weer ingelogd en heb sinds 2011 niet meer gespeeld haha
Voortaan weer gewoon een lager clubje, veel leuker en makkelijkerquote:Op maandag 13 juli 2015 08:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haags_kwartiertje kan er helemaal niets van.
Ik meen echt serieus dat ik het zelden zo vreemd heb meegemaakt als nu. Niet om te zeuren, helemaal niet zelfs en kan ook goed tegen mijn verlies maar dit slaat echt alles. Voor meerdere ploegen zelfs...quote:Op maandag 13 juli 2015 10:46 schreef Vasion het volgende:
Borussia Dortmund doet het dan ook niet veel beter hoor. Staan ook 3 punten boven Bayern.
Het is gewoon zo krom als ik weet niet wat.
Ja, heb zelf ook wel vaker onverklaarbare dingen meegemaakt bij OSM hoor, er zullen ook zeker foutjes in het spel zitten. Maar er is tegenwoordig een nieuwe engine he, dus ik denk dat de tactieken en formaties die vroeger erg goed werkte het nu een stuk minder goed doen. Daarom verwacht ik ook dat ik het niet gelijk goed ga doen als ik weer meedoequote:Op maandag 13 juli 2015 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik meen echt serieus dat ik het zelden zo vreemd heb meegemaakt als nu. Niet om te zeuren, helemaal niet zelfs en kan ook goed tegen mijn verlies maar dit slaat echt alles. Voor meerdere ploegen zelfs...
Ik behaal eigenlijk altijd mijn doelstelling. Op 1 keer na. En nu dan.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, heb zelf ook wel vaker onverklaarbare dingen meegemaakt bij OSM hoor, er zullen ook zeker foutjes in het spel zitten. Maar er is tegenwoordig een nieuwe engine he, dus ik denk dat de tactieken en formaties die vroeger erg goed werkte het nu een stuk minder goed doen. Daarom verwacht ik ook dat ik het niet gelijk goed ga doen als ik weer meedoe
Heb 1 tacktiek/formatie waarmee ik altijd baas. Ook nu gaat het wel redelijk, al heb ik wel 2x verloren. Maar als ik eerst 5-0 vd nummer 3 win en de volgende dag met 2-1 van de nr 14, dan kots ik eropquote:Op maandag 13 juli 2015 12:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, heb zelf ook wel vaker onverklaarbare dingen meegemaakt bij OSM hoor, er zullen ook zeker foutjes in het spel zitten. Maar er is tegenwoordig een nieuwe engine he, dus ik denk dat de tactieken en formaties die vroeger erg goed werkte het nu een stuk minder goed doen. Daarom verwacht ik ook dat ik het niet gelijk goed ga doen als ik weer meedoe
Het is ergens wel grappig, dat je de ene keer wint met 5-0, dag erop verlies je met 5-0 en dag daarna met 8-0quote:Op maandag 13 juli 2015 15:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb 1 tacktiek/formatie waarmee ik altijd baas. Ook nu gaat het wel redelijk, al heb ik wel 2x verloren. Maar als ik eerst 5-0 vd nummer 3 win en de volgende dag met 2-1 van de nr 14, dan kots ik erop![]()
![]()
Maar goed, zo te zien werkt ie nog steeds aardig dus. Vind het meer opvallend dat opeens alle waardes en scores zo hoog zijn geworden.
Matchfixing Haagse, we hebben je te pakken.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is ergens wel grappig, dat je de ene keer wint met 5-0, dag erop verlies je met 5-0 en dag daarna met 8-0![]()
sssttttquote:Op maandag 13 juli 2015 18:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Matchfixing Haagse, we hebben je te pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Je mag Caulker wel van mij kopen voor zijn waardequote:Op maandag 13 juli 2015 20:16 schreef Zhero het volgende:
Phew, nipt kunnen winnen van Köln. Mag laatste twee wedstrijden tegen Leverkusen en Hoffenheim. Heb nog één trainingskampje over en kan nog wel een goede verdediger gebruiken, wie biedt meer
?
Noooooooooooooooquote:Op maandag 13 juli 2015 20:48 schreef Vasion het volgende:
M'n laptop viel uit, dus mn nieuws is weg. Was net klaar..
Ja, goed gedaan powergod!quote:Op maandag 13 juli 2015 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Top 3 staat ook al aardig vast of nie ?
Is wel zo eerlijk!quote:Op maandag 13 juli 2015 21:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Er mag onderhand wel een kleine wachtlijst aagemaakt worden
Da's waar, maar hoe wil je het gaan verhinderen dat anderen de beschikbare clubs te kapen? Of is het mogelijk om een competitie besloten op te zettenquote:
Haags kan gewoon bepalen wie hij binnenlaat of nietquote:Op maandag 13 juli 2015 22:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Da's waar, maar hoe wil je het gaan verhinderen dat anderen de beschikbare clubs te kapen? Of is het mogelijk om een competitie besloten op te zetten
quote:Op maandag 13 juli 2015 20:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
3-3 tegen PaderbornPaderborn thuis, altijd lastigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd met je puntjequote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
5-0 flikker toch op man![]()
Vies goor kut spel. Voelt net als FIFA vroeger dit. Zo oneerlijk
Zie ook hoe easy al die fucking spelers getraind kunnen worden. Kansloos tochquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zeg het nogmaals... zelden zo'n vaag OSM seizoen meegemaakt, voor meerdere ploegen. Compleet uit zijn verband gerukt gewoon.
Ik train al dagenlang Xabi Alonso van dik 31. Wordt ook alsmaar beterquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zie ook hoe easy al die fucking spelers getraind kunnen worden. Kansloos toch
Vroegâh toen was dat onmogelijk. Alles boven de 22 was nauwelijks te trainen, zoals het heurt. Maar goed, jou gun ik hetquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik train al dagenlang Xabi Alonso van dik 31. Wordt ook alsmaar beter
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:25 schreef Zhero het volgende:
Niet liegen, die is maar 1tje beter geworden![]()
.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vroegâh toen was dat onmogelijk. Alles boven de 22 was nauwelijks te trainen, zoals het heurt. Maar goed, jou gun ik hetDe rest kan allemaal de pleuriszooi krijgen
quote:CARVALHO ELIMINEERT MÖNCHENGLADBACH IN TITELRACE, FC KÖLN VERRAST, HANNOVER KLIMT, RITKE NAAR TRIBUNE NA VERPULVERING SCHALKE
De laatste kans voor Borussia Mönchengladbach is verkeken. Bayer Leverkusen won met 2-1 door de doelpunten van Jedvaj en de winnende treffer van Carvalho. Na het eerdere punten verlies van Die Vicekusen, leek de titelstrijd weer open. Leverkusen doet goede zaken en maakt een einde aan de dromen van Die Fohlen .
Truong: ''Het lijkt me wel duidelijk dat we beter waren. Het belang van deze wedstrijd was enorm. Ik vind nog dat we beter kunnen in het afronden van de kansen, maar het gaat in deze fase van de competitie alleen om het resultaat.''
PowerLoungen: ''Dit doet pijn. Ik verlies dan ook liever met 4-0, dan op deze manier. Als er een kans was om die titel te pakken, dan was het dit seizoen wel. Het is sneu om zonder prijs het seizoen af te sluiten.''
Het geprezen SC Paderborn moest voor het eerst in het seizoen een fluitconcert incasseren. De ploeg van trainer Funel verloor met 0-1 van FC Köln. De winnende goal kwam van Eder, die een vrije trap raak schoot.
Funel: ''Wat een klote wedstrijd. Het is weer typisch. Dat clubje moet weer van ons winnen.''
Moredhel: ''Nog drie finales en we kunnen misschien play offs afdwingen. Dat zou geweldig zijn. Het blijven voor ons nog altijd drie finales. Het programma ziet er niet onmogelijk uit, dus wie weet.''
Door opnieuw geklungel van Bayern München en Hamburger SV, klimt Hannover96 naar de zevende plaats. Die Roten profiteerde van het puntenverlies door zelf te winnen van FSV Mainz05.
Met name dankzij de hattrick van de topaankoop Sturridge, wist Hannover96 een 1-4 overwinning te behalen. Hannover96 staat nu zevende door een beter doelsaldo.
FredFlinkstoned: ''Die Sturridge is niet te stoppen. We lieten ons ook veel te makkelijk uitspelen. We hebben het afgelegd op kwaliteit en daar is niets mis mee. Op naar de volgende wedstrijd en hopelijk een beker aan het eind van de rit.''
Vasion: ''De zevende plaats is ons doel en een aantal weken terug had niemand meer verwacht dat we deze zouden halen. Het is nog niet zover natuurlijk, maar we staan er nu wel. Ik ben heel blij met de zege en met Sturridge haha.''
Een opvallend moment vond er plaats in de laatste tien minuten van de wedstrijd die ging tussen 1899 Hoffenheim en Schalke04. De kersverse trainer Ritke spuugde in het gezicht van vierde official.
De aanleiding van dit incident komt zeer waarschijnlijk door de rode kaart van Mathieu. De 31-jarige verdediger gaf Markovic een elleboogstoot. Hoffenheim won de wedstrijd uiteindelijk met 5-0 en houdt hiermee de druk op de koploper Bayer Leverkusen.
Jarti: ''Ik heb niet kunnen zien wat er gebeurde met Ritke en de scheidsrechter, dus ik kan en wil daar niet over oordelen. Wij focussen ons op de wedstrijd en de titel. We hopen de dubbel te pakken dit seizoen. Het is jammer dat ze geen punten hebben verloren tegen Mönchengladbach.''
Er wordt een onderzoek gedaan naar het incident en dit kan leiden tot een schorsing voor de volgende wedstrijd voor Ritke.
Ik zal morgen volle bak gaanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:59 schreef Vasion het volgende:
Bayern nog tegen Hoffenheim. HSV nog tegen Mainz uit en en Bremen thuis.
De doelstelling lijkt binnen voor mij, maarja je weet het nooit
Ik heb geen oefenwedstrijden meerquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb geen oefenwedstrijden meer
Waarvan aktequote:
Gaat Werner spelen? Oh, dus die drie punten krijg ik cadeau? Dankje!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarvan akte![]()
Nu ga ik Werner ook niet sparen, die gaat gewoon basis
En je wil mij vertellen dat jij mijn verdediging wel door gaat komen omdat?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gaat Werner spelen? Oh, dus die drie punten krijg ik cadeau? Dankje!
Gast, die gozer komt mijn verdediging niet door.
Omdat mijn team beter is. Ik sta ook zevende. En nu genoeg geluld, morgen gaan we zienquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En je wil mij vertellen dat jij mijn verdediging wel door gaat komen omdat?
Ohquote:Op woensdag 15 juli 2015 01:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Omdat mijn team beter is. Ik sta ook zevende. En nu genoeg geluld, morgen gaan we zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:41 schreef Vasion het volgende:
Het is bijna zover.
SgtPorkbeans wordt na vanavond een kopje kleiner gemaakt.GefeliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Vierde plek zekergesteld![]()
, nu de twee wedstrijden tegen Leverkusen (uit) en Hoffenheim (thuis) . Nog één trainingskamp over..., wat is wijsheid
?
quote:VICEKUSEN MAKKELIJK LANGS SCHALKE, HOFFENHEIM MOLESTEERT SCHWARZGELBEN, FREIBURG DENKT AAN TOP DRIE
Het Bayer Leverkusen van Truong is weer een stap dichter bij de landstitel gekomen. Ook in Gelsenkirchen was Die Vicekusen de baas. Beide ploegen zijn op trainingskamp geweest.
Een geflatteerde zege werd het toch door de velen gemiste kansen van Schalke 04. De bezoekers wonnen met 0-3, maar konden zich nog niet tot kampioen kronen, omdat Hoffenheim geen punten heeft verspeeld.
Ritke heeft de wedstrijd vanaf de tribune bekeken, vanwege een schorsing.
Truong: ''Soms krijg je te maken met dit soort wedstrijden. Ook deze moet je winnen. Ik moet zeggen dat we het lastig hebben gehad. Maar als je uiteindelijk met 0-3 wint, dan lijkt het me duidelijk dat we beter waren.''
Het seizoen begon stroef voor Borussia Dortmund en lijkt ook als een nachtkaars uit te gaan. Opnieuw werden er punten verloren en ditmaal tegen 1899 Hoffenheim.
In de eerste helft kon de thuisploeg nog aardig mee en creëerde een aantal kansen. In de tweede helft gaf Hoffenheim wat extra gas en maakte gehak van Borussia Dortmund. Een 0-4 overwinning werd er behaald en dit betekent dat het kampioenschap nog naar Hoffenheim kan gaan.
BedanktHans: ''We hebben een dramatisch seizoen achter de rug. Aan mij nu de taak om in de top vijf te komen wat we zeker aan onze fans verplicht zijn. Anders mogen we ons echt heel hard gaan schamen.''
Jarti: ''In de tweede helft staken we er extra energie in en dan scoor je er even vier. Ik vind dat we overtuigd hebben om de aanstaande kampioen te worden en als dat niet lukt, dan pakken we die beker wel.''
1 Bayer Leverkusen 32 25 4 3 79 81 - 26 55
2 TSG 1899 Hoffenheim 32 24 5 3 77 75 - 25 50
SC Freiburg mag zich de verassing van het seizoen noemen. De grootste verassingen zijn misschien wel de tegenvallende resultaten van de andere topclubs. Maar Freiburg behaald de positiefste. De ploeg wist opnieuw te winnen en hiermee nog een kanshebber te zijn voor een plek in de top drie. Vandaag werd er met het minimale verschil afgerekend met FSV Mainz05. Een doelpunt van David Silva bleek weer genoeg te zijn voor een zege.
Zhero: ''Het aankoopbeleid van ons is uniek ten opzichte van de rest. Wij kopen spelers die wij echt nodig hebben en na lang besluit echt iets toevoegen. Geen paniek aankoop zoals de andere clubs dat wel doen. Ik denk dat daar het geheim van ons succes in zit. Kijk maar naar David Silva, dat is een speler die pak en beet Borussia Dortmund gewoon kon halen. Dit team kan nog derde worden en daar zetten wij ons nog vol voor in.''
FredFlinkStoned: ''Het gaat bedroevend slecht met het team. Soms zijn er dingen in de voetballerij die niet te verklaren zijn. Ik denk echter wel dat de vorm wegzakte op het moment dat we de finale van de beker behaalde. Ik verwacht daarom veel van die finale.''
Tegen Leverkusen is wijsheidquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:20 schreef Zhero het volgende:
[..]
Gefeli![]()
.
Vierde plek zekergesteld![]()
, nu de twee wedstrijden tegen Leverkusen (uit) en Hoffenheim (thuis) . Nog één trainingskamp over..., wat is wijsheid
?
Je spaargeld gaat verloren.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:45 schreef Vasion het volgende:
Wat gebeurt er met het spaargeld die je overhoudt van de club?
Benatia, hoeveelquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb zin om mijn team nog ff flink te verneuken die laatste dagen. Iemand interesse in wat spelers?
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:11 schreef Zhero het volgende:
Alles geboden wat ik in kas heb zo'n beetje.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:12 schreef Zhero het volgende:
Thanks, nu hopen dat z'n moraal me niet dwarszit.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Nu al kat in 't bakkie komend seizoen
Dat ik jullie allemaal in de spreekwoordelijke pan ga hakken, natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat ik jullie allemaal in de spreekwoordelijke pan ga hakken, natuurlijk
De Bundesliga gaat gewoon nergens over. Zelden vertoond dit. Echter wordt de Eredivisie straks ook op z'n kop gezet. Kan je niet een vroegtijdig einde aan dit seizoen maken trouwens?quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eredivisie is knotsgek. Maar gekker dan de bundesliga?![]()
Nee kan niet.quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
De Bundesliga gaat gewoon nergens over. Zelden vertoond dit. Echter wordt de Eredivisie straks ook op z'n kop gezet. Kan je niet een vroegtijdig einde aan dit seizoen maken trouwens?![]()
Nou.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:24 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Het is ook nog maar 5 wedstrijden, en ik zal echt niet alles winnen.
Ja precies, gaat nergens over zo. Niemand gaat toch proberen opzettelijk te verliezen..quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:33 schreef Zhero het volgende:
Waarom zou je dat doen? Is toch competitievervalsing, zeker met de titelstrijd...
Maakt mij geen reet uit joh. Kan mijn doelstelling toch niet meer behalen en na de eerdere belachelijke uitslagen wilde ik gewoon kijken of het nog kutter konquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:33 schreef Zhero het volgende:
Waarom zou je dat doen? Is toch competitievervalsing, zeker met de titelstrijd...
kon je beter je normale opstelling houden, had je waarschijnlijk dikker verlorenquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maakt mij geen reet uit joh. Kan mijn doelstelling toch niet meer behalen en na de eerdere belachelijke uitslagen wilde ik gewoon kijken of het nog kutter kon.
Jaquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:41 schreef RRuben het volgende:
[..]
kon je beter je normale opstelling houden, had je waarschijnlijk dikker verloren
quote:TIEN MAN LEVERKUSEN GEKLOPT, HOFFENHEIM OP ZN DUITS, MAINZ05 FOCUST OP FINALE
De strijd om het kampioenschap blijft tot aan de laatste dag spannend. SC Freiburg wist de koploper te verslaan met een score van 0-3. Een pijnlijke nederlaag, want voor eigen publiek ging Die Vicekusen genadeloos af. Na een makkelijk gegeven strafschop die Avdijaj verzilverde, kwam daarna een rode kaart voor Wendell, de verdediger van Bayer Leverkusen.
Hutchinson kon een fout van Flanagan afstraffen en maakte er 0-2 van. In de slotfase kwam SC Freiburg zelfs op een 0-3 voorsprong door opnieuw een benutte strafschop van Avdijaj.
Truong: ''Dit is een pijnlijke nederlaag. We hadden een totale off-day en moeten nu de consequenties ondergaan. De volgende wedstrijd is een uitwedstrijd tegen Augsburg waar we de koppositie kunnen terugpakken in de hoop dat SC Freiburg ook wint van Hoffenheim. Ze spelen nog een bekerfinale, dus hopelijk zal dat ze de kampioenswedstrijd gaan kosten. We hebben het niet meer in eigen hand en dat is enorm zuur.''
Zhero: ''Wie had dit verwacht. Dit is zo knap! Winnen hier in Leverkusen terwijl ze gewoon kampioen kunnen worden. Dit laat zien hoe erg we als team gegroeid zijn. Elk team is angstig als ze ons tegenkomen en dat dwingen we zelf af. Ik ben erg trots op de ploeg.''
De ontmoeting tegen Bayern München moest voor 1899 Hoffenheim gewonnen worden om de koppositie te pakken en dat lukte. Door een erg late treffer van Hrgota bepaalde Hoffenheim de stand op 2-1. Een cruciale zege, want de weg naar een dubbel is hierbij vergroot.
1899 Hoffenheim moet het in de laatste speelronde opnemen tegen SC Freiburg. Deze uitwedstrijd wordt gespeeld na de bekerfinale waarin Die Hoffe het moet opnemen tegen FSV Mainz 05.
Jarti: ''Een gouden goal kun je dit noemen. De ontlading was zeer groot bij het winnende doelpunt. Niemand had gedacht dat we nog eerste zouden kunnen worden, maar het is toch gelukt. We hebben nog geen prijs natuurlijk, maar ik heb niet het gevoel dat dit nog mis kan gaan.''
Haagse_Peitah: ''Het is niet de eerste keer dat we een doelpunt tegen krijgen in de laatste minuten. Echter wil ik mijn ploeg wel complimenteren dat we het Hoffenheim zo moeilijk hebben kunnen maken.''
Hamburger SV strijdt nog steeds voor een plek in de top zes. Hannover96 staat met een beter doelsaldo boven Die Rothosen. Voor FSV Mainz05 geldt alleen de bekerfinale lijkt het. De club verliest de één na de andere wedstrijd. Ook vandaag was Hamburger SV met 0-2 te sterk.
FredFlinkStoned: ''Het is geen excuus om te zeggen dat we ons focussen op de bekerfinale. Want als we die verliezen dan gaat mijn kop eraf. Het is slordig hoe weinig we vandaag te vertellen hadden. Zolang zonder zege staan, dat gaat ten kosten van het zelfvertrouwen. En ik merk dat we als een kip zonder kop spelen op dit moment. Ik vrees voor morgen..''
RRuben: ''We waren niet veel beter dan Mainz, we hadden een hoger rendement in de kansen. Als we nog een kans willen maken op de top zes, dan moeten we met een aardig verschil winnen van Werder Bremen en zorgen dat Hannover niet wint. We focussen op onze eigen wedstrijd en zien wel waar het schip uiteindelijk strandt.
Hoe is het mogelijk om met Bayern Muchen 9e te worden?quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja
Denk dat ik de laatste wedstrijd gewoon Neuer en de 2 reserve keepers in de spits zet en de verdediging een mix wordt van spitsen en middenvelders ofzo
Tsja... kut competitie man. Resultaten gaan nergens over. Voor meerdere ploegen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk om met Bayern Muchen 9e te worden?
Met Bayern moet je gewoon in de top 3 eindigen. Daaronder is gewoon beschamend.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tsja... kut competitie man. Resultaten gaan nergens over. Voor meerdere ploegen.
Graag zelfs, ik moét winnen overmorgenquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja
Denk dat ik de laatste wedstrijd gewoon Neuer en de 2 reserve keepers in de spits zet en de verdediging een mix wordt van spitsen en middenvelders ofzo
Direct na dit seizoen. Dus over 3 dagen + 4 voorbereidingsdagen waarin je je team kan trainen etc...quote:
Oke. Kijk nog wel even of ik mee doe.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Direct na dit seizoen. Dus over 3 dagen + 4 voorbereidingsdagen waarin je je team kan trainen etc...
Alleen het geld wat bij eigen vermogen staat wat je nog niet opgenomen hebt dit seizoenquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:33 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Oke. Kijk nog wel even of ik mee doe.
Ik heb ergens in de 30 miljoen. Kan ik die dan meenemen als eigen vermogen?
Maar je kan alleen maar eigen vermogen krijgen door te kopen dus?quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Alleen het geld wat bij eigen vermogen staat wat je nog niet opgenomen hebt dit seizoen
Inderdaad.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Alleen het geld wat bij eigen vermogen staat wat je nog niet opgenomen hebt dit seizoen
Nee ook door achievements te halenquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Maar je kan alleen maar eigen vermogen krijgen door te kopen dus?
Ja en achievements halen en filmpjes kijken.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Maar je kan alleen maar eigen vermogen krijgen door te kopen dus?
Toch lekker om mee te starten. Kan je zo 2 leuke spelers van kopen in de eredivisie.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Met een beetje geluk heb ik volgend seizoen 12.5 mil aan eigen vermogen
Aanstaande zaterdag na 20:00 uur na de laatste wedstrijden toch?quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Direct na dit seizoen. Dus over 3 dagen + 4 voorbereidingsdagen waarin je je team kan trainen etc...
Is competitievervalsing eigenlijkquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan iemand ff wat spelers van me kopen. Ik wil een elftal opstellen vol keepers. Moet er nog 3 kopen
Klopt ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdag na 20:00 uur na de laatste wedstrijden toch?
[..]
Is competitievervalsing eigenlijk
Ik heb er verder niet zoveel last van, maar toch.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt ja.
Ja mag eigenlijk niet. Maarja...
Is ook maar eenmalig dat ik het doequote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb er verder niet zoveel last van, maar toch.
Als je tegen mij wint stop ik met OSM. Met dat keeper team bedoel ik danquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is ook maar eenmalig dat ik het doe
Ik verloor al 1-8 van eintracht rothenburg in een oefenduelquote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als je tegen mij wint stop ik met OSM. Met dat keeper team bedoel ik dan
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik verloor al 1-8 van eintracht rothenburg in een oefenduel
Dan ga ik niet een team vol keepers opstellenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het je in de eredivisie beter vergaat
Dat zou wel een mooie uitdaging zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ga ik niet een team vol keepers opstellen.
Ik nam de bundesliga niet meer serieus na 5-0 , 8-0 verlies.. dan weer 5-0 winst... 4-0 verlies en 6-1 verlies ofzoquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat zou wel een mooie uitdaging zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robben is keeper en scoortquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik verloor al 1-8 van eintracht rothenburg in een oefenduel
Die claimt vast ADOquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:04 schreef Zhero het volgende:
[..]
Robben is keeper en scoort.
En de enige die een team kan claimen is haags.
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:07 schreef Zhero het volgende:
Volgens mij Heerenveen als ik het me goed weet te herinneren.
doe maar vitesse, dan neem ik Groningenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga proberen een gooi te doen naar FC Groningenof Vitesse
Mooi, dat scheelt mij een hoop werkquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij is het gewoon first come, first serve.
Maar ik ben een geboren Groningerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:49 schreef RRuben het volgende:
[..]
doe maar vitesse, dan neem ik Groningen
Zo is hetquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij is het gewoon first come, first serve.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:09 schreef Zhero het volgende:
[..]
Zo is het. Niks reserveren, gewoon morgen 20:05 er als eerste bij zijn
.
Ik heb al gekozenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Iedereen om 20:05 bij de pc / mobiel aan het wachten
Welk elite team heb je gekozenquote:
Ajax?quote:
quote:Drizzt: FC Twente
Dan wint degene die als eerste aanwezig isquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:19 schreef Zhero het volgende:
En wat dan als meer mensen dezelfde voorkeur invoeren?
Ajax / PSV / Vitesse / Groningen
Ik heb Twente al gekozen.quote:
quote:
Staat er ook bij voordat als je oo de speler klikt.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:52 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
hahahah koop ik nu Jenkinson, blijkt die 7 weken geblesseerd te zijn...misschien moet ik toch even kijken naar de fitheid van een speler als ik hem koop. Weg 30 miljoen
Volgens mij wel.. en anders zondagquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:18 schreef Wicky15 het volgende:
Moet er morgen een nieuw team gekozen worden?
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:50 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Nee verrrrrdommmmee, ik heb 30miljoen. speel vanavond bekerfinale dus ik denk; ik koop nog ff een goede speler die ik er meteen in kan zetten.
Koop ik een speler van Werder Bremen die 6 miljoen onder zijn waarde zat en echt goed was, blijkt die een rode kaart te hebben en 1 wedstrijd geschorst te zijn. Klotezooi man.
Jah, maar ik klik dus niet op een speler als ik hem koop. De kans om mijn verloren seizoen nog een beetje glans te geven is ook verlorenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:11 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Staat er ook bij voordat als je oo de speler klikt.
Spijtig van je verloren bekerfinale trouwens
Ik dacht altijd dat er een dagje tussen zatquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij wel.. en anders zondag
Je had wel in mijn selectie mogen winkelen voor overbodige spelersquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:28 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Jah, maar ik klik dus niet op een speler als ik hem koop. De kans om mijn verloren seizoen nog een beetje glans te geven is ook verloren
Ah oke. Ik heb morgenavond feest dus dat wordt 'm niet. Maakt ook niet heel veel uit. Ik kijk wel wat over blijft. Weet toch nog niet of ik mee doe.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij wel.. en anders zondag
Ow echt? Beter, anders moet ik er ff tussenuit knijpen op een feestje om een osm team te kiezen. Leg dat maar eens uitquote:
Of het is gewoon een truc van jou, dat iedereen denkt dat het zondag pas isquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:55 schreef Zhero het volgende:
Zelfde tijd als anders, rond 20:05 dus. Morgen is laatste speeldag en zondag wordt alles verwerkt.
Nu begin je jezelf al in te dekkenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:01 schreef Zhero het volgende:
Haha ik weet 100% zeker dat het vroeger () wel zo ging in ieder geval
.
Dank voor de eervolle vermeldingquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:21 schreef Zhero het volgende:
Tweede competitiehelft eindstand:
[ afbeelding ]
Vooral een opmars van mijzelf en Hannover, en Köln niet te vergeten
. (edit: en ook Stuttgart niet
![]()
)
[ afbeelding ]
quote:Je hebt gefaald! Wat een slechte prestatie, we moeten het doen met slechts plaats 17! Ik heb altijd al mijn twijfels gehad of jij het wel aankon, Moredhel, mijn vrouw zei nog tegen me toen ik je aannam dat je niet klaar was voor het grote werk, ze had gelijk! Schaam je en pak je koffers maar alvast!
Nummer 17 vliegt er rechtstreeks uit in Duitslandquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAA 17e gewordenGeen degradatie
[..]
Kakquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:44 schreef Zhero het volgende:
[..]
Nummer 17 vliegt er rechtstreeks uit in Duitsland
Is het elftal van de week, is terecht natuurlijk als je de titel verspeeld de laatste wedstrijdquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:42 schreef Zhero het volgende:
Half Leverkusen in elftal van het jaar
[ afbeelding ]
Het publiek dat bij de uitverkochte laatste wedstrijd aanwezig was zong de manager ludiek toe met 'Zherooo, Zherooo, we worden kampioen!'
Onzin. Kan juist heel goed tegen mijn verlies. Vind alleen de bundesliga achterlijk scheef. Voor meerdere ploegen. Zo debiel heb ik het nog nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:41 schreef Vasion het volgende:
Hertha BSC koopt Ribery voor 18 mil
Lekker nog die laatste wedstrijd tegen ze. Kan me doelstelling nog mislopen.
Je bent een slechte verliezer Haagse![]()
Gewoon slechte tactiek gehadquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Onzin. Kan juist heel goed tegen mijn verlies. Vind alleen de bundesliga achterlijk scheef. Voor meerdere ploegen. Zo debiel heb ik het nog nooit meegemaakt.
Ik wilde winnenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:49 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Is het elftal van de week, is terecht natuurlijk als je de titel verspeeld de laatste wedstrijd![]()
Jij hebt het me trouwens nog knap lastig gemaakt in die laatste wedstrijd.
Nee want dan hadden er meer van mijn spelers in gezetenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:15 schreef Zhero het volgende:
[..]
Ik wilde winnen. Denk trouwens dat het echt elftal van het jaar is als je naar spelersbeoordelingen kijkt.
Even research gedaanquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:43 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Nee want dan hadden er meer van mijn spelers in gezeten
TK?quote:Op zondag 19 juli 2015 00:01 schreef Funel het volgende:
FredFlinkstoned heeft 0 TK tegen gehad, als enige. Haags was de meest "gehate"manager, met 9 TKs tegen
Ja oke dat klopt wel dan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:56 schreef Zhero het volgende:
[..]
Even research gedaan.
Hoffenheim - Leverkusen
Keepers:
Baumann (7,38) - Leno (7,52)
Verdediging:
Süle (7,54) - Wendell (7,72)
Mbemba Mangulu (7,64) - Mario Fernandes (7,88)
Erkin (7,13) - Jedvaj (7,82)
(Lovren te weinig wedstrijden)
Middenvelders:
Roberto Firminio 8,11 - Pogba (7,89)
D'Allesandro (7,63) - Calhanoglu (8,23)
Rudy (7,22) - Oscar (8,36)
(Gonalons en Gaitan te weinig wedstrijden)
Aanvallers:
Volland (8,12) - Song Heung Min (7,97)
Markovic (8,20) - Drmic 7,57
Conclusie: er had 1 speler meer van jou in het elftal van het jaar moeten zitten idd, rest klopt.
quote:1899 HOFFENHEIM LANDSKAMPIOEN, SC FREIBURG IN TOP DRIE, HORROR SCENARIO UITGEKOMEN BAYER LEVERKUSEN
Voor 1899 Hoffenheim was de laatste test om van het moeilijk te kloppen SC Freiburg te winnen.
Waar Bayer Leverkusen in de nek hijgt van Die Hoffe, mochten er voor beide ploegen geen punten worden verspeeld.
De wedstrijd ging in de eerste helft gelijk aan elkaar op. Er waren in de eerste helft weinig kansen. In de tweede helft wist SC Freiburg, door een doelpunt van Avdijaj, op een voorsprong te komen. Vier minuten later bepaalde Volland vanaf elf meter de eindstand op 1-1. Een punt bleek later genoeg te zijn voor de landstitel. Naast de Duitse beker pakt Die Hoffe nu ook de landstitel.
Zheroo: ''Ik ben tevreden met het spel. De wedstrijd ging gelijk op. We hebben ons kunnen meten tegen de kampioen en beker winnaar. De toekomst van SC Freiburg ziet er goed uit en met deze derde plaats mogen we heel trots zijn.''
Jarti: ''Een bizarre afloop van een mooi seizoen. Ik wilde op eigen kracht de titel pakken, maar het gaat uiteindelijk om de ploeg die de meeste punten haalt aan het einde van de rit en dat zijn wij.
Ik heb mijn spelers omhelst, maar zeker nog verteld dat het ook heel anders had kunnen aflopen.
We hebben de dubbel gewonnen en op dit moment is trainer zijn het mooiste vak dat er is.''
Het seizoen voor SC Freiburg is geweldig afgelopen. De ploeg van trainer Zhero is op plaats drie geëindigd, terwijl plek dertien werd verwacht. De club en zijn staff kregen een staande ovatie van het publiek. De laatste wedstrijd is in een 1-1 gelijkspel geëindigd en Borussia Mönchengladbach verloor thuis van Eintracht Frankfurt (0-2, V). Dit betekende voor SC Freiburg een nipte plaats in de top drie.
Zo leek Bayer Leverkusen de gedoodverfde kampioen te gaan worden, maar dat is net niet gelukt.
Zo gaf Die Vicekusen de eerste plaats al uit handen door zich al eerder te verslikken tegen SC Freiburg (0-3, V). Door het puntenverlies van 1899 Hoffenheim kon de eerste plaats weer heroverd worden, maar Bayer verzuimde het en liet twee punten liggen tegen SC Augsburg.
Op basis van de kansen is het een terechte uitslag, maar niet genoeg voor Bayer om de titel te pakken. En dus is het horror scenario uitgekomen: Bayer Leverkusen verspeeld te titel in de laatste speelronde.
Wij, van Fok!sports, slaagden erin om een kort gesprek te houden met Truong.
Truong: ''Dit is zuur. Meer wil ik er niet over kwijt. We hebben genoeg kansen gehad om die titel te pakken, maar lieten het gewoon liggen.''
Silva heeft een 8 gemiddeldquote:Op zondag 19 juli 2015 00:47 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ja oke dat klopt wel dan.
Maar wel vreemd dat David Silva en Dybala erin zitten, en Kießling(topscoorder) en Volland niet.
Eredivisie is wel leuker om te doen. Maar het zoveel werk telkens.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:55 schreef Zhero het volgende:
[..]![]()
Verhuist Fok!Sports ook mee naar de Eredivsie?
Ik zit om 8 uur klaarquote:Op zondag 19 juli 2015 05:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog even en het graaien naar een nieuwe club gaat beginnen
Ik wil een team wat overblijft wel. Uitgezonderd Twente die boycot ikquote:Op zondag 19 juli 2015 05:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog even en het graaien naar een nieuwe club gaat beginnen
quote:Op zondag 19 juli 2015 17:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik wil een team wat overblijft wel. Uitgezonderd Twente die boycot ik
Jammer, je was een leuke user in de OSM competitie en op FOK uiteraard!quote:Op zondag 19 juli 2015 18:26 schreef Wicky15 het volgende:
Ik heb ontslag genomen. Veel succes en plezier volgend seizoen allemaal
Heb je nog nagedacht om een evt. wachtlijst op te stellen als meer animo is ?quote:Op zondag 19 juli 2015 18:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer, je was een leuke user in de OSM competitie en op FOK uiteraard!
Bij deze dus 2 plekken vrij vanavond rond 20.00.
Wie o Wie
Het zal erom spannen!
Ik heb tot nu toe 3 mensen op de wachtlijst staan. Dus het wordt dringen....quote:Op zondag 19 juli 2015 18:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb je nog nagedacht voor een evt. wachtlijst als meer animo is ?
Laat voor mij eentje dan!! Hoe heet de competitie?quote:Op zondag 19 juli 2015 18:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wie o Wie
Het zal erom spannen!
Hoe werkt dit? Wellicht wil ik wel weer eens een seizoen meedoen. Rond 20u kan ik me gewoon aanmelden?quote:Op zondag 19 juli 2015 18:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wie o Wie
Het zal erom spannen!
Is is het wie het eerst komt wie t eerst maalt?quote:Op zondag 19 juli 2015 18:50 schreef jarti66 het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen tussen een topclub(doelstelling 1-3) of een van de clubs rond doelstelling 10.
Heb nog nooit een topclub gemanaged in de Eredivisie. Maar die doelstelling 1 is wel lastig om te behalen.
Jaquote:Op zondag 19 juli 2015 18:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is is het wie het eerst komt wie t eerst maalt?
Ga maar klaar zitten om 20.00quote:Op zondag 19 juli 2015 18:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Vanaf wanneer kan er gekozen worden eigenlijk?
Je hebt nog best veel managerpunten tochquote:Op zondag 19 juli 2015 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe maar niet
Mijn dank is groot!
Kan hem niet meer aanpassen.quote:Op zondag 19 juli 2015 19:07 schreef Zhero het volgende:
[..]
Je hebt nog best veel managerpunten toch? Kun je 'm niet kopieren in de OP trouwens?
Mijn oorspronkelijke doelstelling was trouwens wel 7e, is 6de geworden door het vragen van extra geld aan de Financieel directeur(iets van 3 miljoenquote:Op zondag 19 juli 2015 19:04 schreef Zhero het volgende:
Doen we nog een Hall of Fame bijhouden?
Manager - Team - Eindstand in competitie (verschil met doelstelling) - managerpunten
Seizoen 1 - Bundesliga
1. jarti66 - TSG 1899 Hoffenheim - 1e (+5 / beker) - 6655
2. Wazaaaaa - Bayer Leverkusen - 2e (+1) - 4872
3. Opperkleurder - Werder Bremen - 5e (+6) - 4675
4. Zhero - SC Freiburg - 3e (+9) - 4519
5. Powerloungen - Borussia Mönchengladbach - 4e (+1) - 4045
Zal er vanavond wel zijnquote:
Ik kan hem wel voor je unlocken geloof ikquote:Op zondag 19 juli 2015 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan hem niet meer aanpassen.
Haha, dit is gewoon de lijst zoals ie bij managerlijst staat, als je twee keer financieel directeur gebruikt wordt je doelstelling idd hogerquote:Op zondag 19 juli 2015 19:09 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Mijn oorspronkelijke doelstelling was trouwens wel 7e, is 6de geworden door het vragen van extra geld aan de Financieel directeur(iets van 3 miljoen)
Is het niet beter om daar naar te kijken(want iemand met doelstelling 1 kan op deze manier geen hogere doelstelling krijgen)
Niet dat mijn plaats daarvan nu hoger wordt![]()
Thanks, Straks om 20.00 gaat er toch een hoop veranderen dus dan pas ik alles in 1x aan.quote:Op zondag 19 juli 2015 19:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kan hem wel voor je unlocken geloof ik
Als het goed is kun je hem nu weer aanpassen
Het doet er trouwens ook niet toe als je eigenlijk alleen naar de punten kijkt.quote:Op zondag 19 juli 2015 19:11 schreef Zhero het volgende:
[..]
Haha, dit is gewoon de lijst zoals ie bij managerlijst staat, als je twee keer financieel directeur gebruikt wordt je doelstelling idd hoger(maar dat was je eigen keuze
)
quote:Op zondag 19 juli 2015 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Thanks, Straks om 20.00 gaat er toch een hoop veranderen dus dan pas ik alles in 1x aan.
Btw, wie maakt voor mij ff een afbeelding van eindstand dit seizoen en wat leuke statts? Die ga ik dan ook in de OP verwerken.
We voldoen aan alle eisen, alleen zo'n afbeelding maken danquote:Hoe kan ik mijn eigen Crew beginnen?
Om een crew te beginnen, moet je een crew aanvragen door te klikken op 'Vraag een Crew aan'. Je moet Premium Seizoenskaarthouder zijn met minstens 100 wedstrijden ervaring, voordat je je eigen Crew kan beginnen.
Zorg ervoor dat je Crew voldoet aan alle eisen, en ook dat alle toekomstige leden voldoen aan de vereisten voor het lidmaatschap, voordat je de crew aanvraagt. Indien dit niet het geval is, dan loop je het risico dat je Crew wordt verwijderd. Hier zijn de vereisten:
Op zijn minst 6 managers (inclusief de crew moderator)
Alle managers moeten seizoenskaarthouder zijn
De moderator moet een premium seizoenskaarthouder zijn
Een geldige 100x100 crew afbeelding
Een crew competitie
Godverquote:Op zondag 19 juli 2015 19:30 schreef Zhero het volgende:
[..]
We voldoen aan alle eisen, alleen zo'n afbeelding maken dan. Go Haagse!
Ik zat er vorig seizoen niet in, kan ik dan wel gelijk kiezen?quote:Op zondag 19 juli 2015 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Godverkom je een half uur voor start nieuwe seizoen mee
Nee, helaasquote:Op zondag 19 juli 2015 19:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik zat er vorig seizoen niet in, kan ik dan wel gelijk kiezen?
quote:Op zondag 19 juli 2015 19:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oke, accepteer je me dan snel als ik m zo aanvraag?
Ik ga mijn best doenquote:Op zondag 19 juli 2015 19:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oke, accepteer je me dan snel als ik m zo aanvraag?
Ik wil hem wel openen. Heb toch niks te doenquote:Op zondag 19 juli 2015 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Degene die het nieuwe deel opent van dit topic heeft een hoop te doen straks
Is goedquote:Op zondag 19 juli 2015 19:39 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ik wil hem wel openen. Heb toch niks te doen
Oke mooi, mijn keuze ging tussen Ado en Heereveen. Maar wilde voor Ado gaan, dus hoop echt dat die voor me overblijftquote:Op zondag 19 juli 2015 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb Sc Heerenveen gekozen.
Doelstelling 10, wel hoogquote:Op zondag 19 juli 2015 19:45 schreef GwaiLow het volgende:
Ado heeft een kut team, dus met een beetje mazzel blijft die wel over
Slijmbalquote:Op zondag 19 juli 2015 19:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Best pittig, maar heb vertrouwen in mezelf. Denk dat wij concurrenten gaan worden haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |