Ja precies, gaat nergens over zo. Niemand gaat toch proberen opzettelijk te verliezen..quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:33 schreef Zhero het volgende:
Waarom zou je dat doen? Is toch competitievervalsing, zeker met de titelstrijd...
Maakt mij geen reet uit joh. Kan mijn doelstelling toch niet meer behalen en na de eerdere belachelijke uitslagen wilde ik gewoon kijken of het nog kutter konquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:33 schreef Zhero het volgende:
Waarom zou je dat doen? Is toch competitievervalsing, zeker met de titelstrijd...
kon je beter je normale opstelling houden, had je waarschijnlijk dikker verlorenquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maakt mij geen reet uit joh. Kan mijn doelstelling toch niet meer behalen en na de eerdere belachelijke uitslagen wilde ik gewoon kijken of het nog kutter kon.
Jaquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:41 schreef RRuben het volgende:
[..]
kon je beter je normale opstelling houden, had je waarschijnlijk dikker verloren
quote:TIEN MAN LEVERKUSEN GEKLOPT, HOFFENHEIM OP ZN DUITS, MAINZ05 FOCUST OP FINALE
De strijd om het kampioenschap blijft tot aan de laatste dag spannend. SC Freiburg wist de koploper te verslaan met een score van 0-3. Een pijnlijke nederlaag, want voor eigen publiek ging Die Vicekusen genadeloos af. Na een makkelijk gegeven strafschop die Avdijaj verzilverde, kwam daarna een rode kaart voor Wendell, de verdediger van Bayer Leverkusen.
Hutchinson kon een fout van Flanagan afstraffen en maakte er 0-2 van. In de slotfase kwam SC Freiburg zelfs op een 0-3 voorsprong door opnieuw een benutte strafschop van Avdijaj.
Truong: ''Dit is een pijnlijke nederlaag. We hadden een totale off-day en moeten nu de consequenties ondergaan. De volgende wedstrijd is een uitwedstrijd tegen Augsburg waar we de koppositie kunnen terugpakken in de hoop dat SC Freiburg ook wint van Hoffenheim. Ze spelen nog een bekerfinale, dus hopelijk zal dat ze de kampioenswedstrijd gaan kosten. We hebben het niet meer in eigen hand en dat is enorm zuur.''
Zhero: ''Wie had dit verwacht. Dit is zo knap! Winnen hier in Leverkusen terwijl ze gewoon kampioen kunnen worden. Dit laat zien hoe erg we als team gegroeid zijn. Elk team is angstig als ze ons tegenkomen en dat dwingen we zelf af. Ik ben erg trots op de ploeg.''
De ontmoeting tegen Bayern München moest voor 1899 Hoffenheim gewonnen worden om de koppositie te pakken en dat lukte. Door een erg late treffer van Hrgota bepaalde Hoffenheim de stand op 2-1. Een cruciale zege, want de weg naar een dubbel is hierbij vergroot.
1899 Hoffenheim moet het in de laatste speelronde opnemen tegen SC Freiburg. Deze uitwedstrijd wordt gespeeld na de bekerfinale waarin Die Hoffe het moet opnemen tegen FSV Mainz 05.
Jarti: ''Een gouden goal kun je dit noemen. De ontlading was zeer groot bij het winnende doelpunt. Niemand had gedacht dat we nog eerste zouden kunnen worden, maar het is toch gelukt. We hebben nog geen prijs natuurlijk, maar ik heb niet het gevoel dat dit nog mis kan gaan.''
Haagse_Peitah: ''Het is niet de eerste keer dat we een doelpunt tegen krijgen in de laatste minuten. Echter wil ik mijn ploeg wel complimenteren dat we het Hoffenheim zo moeilijk hebben kunnen maken.''
Hamburger SV strijdt nog steeds voor een plek in de top zes. Hannover96 staat met een beter doelsaldo boven Die Rothosen. Voor FSV Mainz05 geldt alleen de bekerfinale lijkt het. De club verliest de één na de andere wedstrijd. Ook vandaag was Hamburger SV met 0-2 te sterk.
FredFlinkStoned: ''Het is geen excuus om te zeggen dat we ons focussen op de bekerfinale. Want als we die verliezen dan gaat mijn kop eraf. Het is slordig hoe weinig we vandaag te vertellen hadden. Zolang zonder zege staan, dat gaat ten kosten van het zelfvertrouwen. En ik merk dat we als een kip zonder kop spelen op dit moment. Ik vrees voor morgen..''
RRuben: ''We waren niet veel beter dan Mainz, we hadden een hoger rendement in de kansen. Als we nog een kans willen maken op de top zes, dan moeten we met een aardig verschil winnen van Werder Bremen en zorgen dat Hannover niet wint. We focussen op onze eigen wedstrijd en zien wel waar het schip uiteindelijk strandt.
Hoe is het mogelijk om met Bayern Muchen 9e te worden?quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja
Denk dat ik de laatste wedstrijd gewoon Neuer en de 2 reserve keepers in de spits zet en de verdediging een mix wordt van spitsen en middenvelders ofzo
Tsja... kut competitie man. Resultaten gaan nergens over. Voor meerdere ploegen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk om met Bayern Muchen 9e te worden?
Met Bayern moet je gewoon in de top 3 eindigen. Daaronder is gewoon beschamend.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tsja... kut competitie man. Resultaten gaan nergens over. Voor meerdere ploegen.
Graag zelfs, ik moét winnen overmorgenquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja
Denk dat ik de laatste wedstrijd gewoon Neuer en de 2 reserve keepers in de spits zet en de verdediging een mix wordt van spitsen en middenvelders ofzo
Direct na dit seizoen. Dus over 3 dagen + 4 voorbereidingsdagen waarin je je team kan trainen etc...quote:
Oke. Kijk nog wel even of ik mee doe.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Direct na dit seizoen. Dus over 3 dagen + 4 voorbereidingsdagen waarin je je team kan trainen etc...
Alleen het geld wat bij eigen vermogen staat wat je nog niet opgenomen hebt dit seizoenquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:33 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Oke. Kijk nog wel even of ik mee doe.
Ik heb ergens in de 30 miljoen. Kan ik die dan meenemen als eigen vermogen?
Maar je kan alleen maar eigen vermogen krijgen door te kopen dus?quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Alleen het geld wat bij eigen vermogen staat wat je nog niet opgenomen hebt dit seizoen
Inderdaad.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Alleen het geld wat bij eigen vermogen staat wat je nog niet opgenomen hebt dit seizoen
Nee ook door achievements te halenquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Maar je kan alleen maar eigen vermogen krijgen door te kopen dus?
Ja en achievements halen en filmpjes kijken.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Maar je kan alleen maar eigen vermogen krijgen door te kopen dus?
Toch lekker om mee te starten. Kan je zo 2 leuke spelers van kopen in de eredivisie.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Met een beetje geluk heb ik volgend seizoen 12.5 mil aan eigen vermogen
Aanstaande zaterdag na 20:00 uur na de laatste wedstrijden toch?quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Direct na dit seizoen. Dus over 3 dagen + 4 voorbereidingsdagen waarin je je team kan trainen etc...
Is competitievervalsing eigenlijkquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan iemand ff wat spelers van me kopen. Ik wil een elftal opstellen vol keepers. Moet er nog 3 kopen
Klopt ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdag na 20:00 uur na de laatste wedstrijden toch?
[..]
Is competitievervalsing eigenlijk
Ik heb er verder niet zoveel last van, maar toch.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt ja.
Ja mag eigenlijk niet. Maarja...
Is ook maar eenmalig dat ik het doequote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb er verder niet zoveel last van, maar toch.
Als je tegen mij wint stop ik met OSM. Met dat keeper team bedoel ik danquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is ook maar eenmalig dat ik het doe
Ik verloor al 1-8 van eintracht rothenburg in een oefenduelquote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als je tegen mij wint stop ik met OSM. Met dat keeper team bedoel ik dan
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik verloor al 1-8 van eintracht rothenburg in een oefenduel
Dan ga ik niet een team vol keepers opstellenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het je in de eredivisie beter vergaat
Dat zou wel een mooie uitdaging zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ga ik niet een team vol keepers opstellen.
Ik nam de bundesliga niet meer serieus na 5-0 , 8-0 verlies.. dan weer 5-0 winst... 4-0 verlies en 6-1 verlies ofzoquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat zou wel een mooie uitdaging zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robben is keeper en scoortquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik verloor al 1-8 van eintracht rothenburg in een oefenduel
Die claimt vast ADOquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:04 schreef Zhero het volgende:
[..]
Robben is keeper en scoort.
En de enige die een team kan claimen is haags.
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:07 schreef Zhero het volgende:
Volgens mij Heerenveen als ik het me goed weet te herinneren.
doe maar vitesse, dan neem ik Groningenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga proberen een gooi te doen naar FC Groningenof Vitesse
Mooi, dat scheelt mij een hoop werkquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij is het gewoon first come, first serve.
Maar ik ben een geboren Groningerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:49 schreef RRuben het volgende:
[..]
doe maar vitesse, dan neem ik Groningen
Zo is hetquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij is het gewoon first come, first serve.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:09 schreef Zhero het volgende:
[..]
Zo is het. Niks reserveren, gewoon morgen 20:05 er als eerste bij zijn
.
Ik heb al gekozenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Iedereen om 20:05 bij de pc / mobiel aan het wachten
Welk elite team heb je gekozenquote:
Ajax?quote:
quote:Drizzt: FC Twente
Dan wint degene die als eerste aanwezig isquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:19 schreef Zhero het volgende:
En wat dan als meer mensen dezelfde voorkeur invoeren?
Ajax / PSV / Vitesse / Groningen
Ik heb Twente al gekozen.quote:
quote:
Staat er ook bij voordat als je oo de speler klikt.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:52 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
hahahah koop ik nu Jenkinson, blijkt die 7 weken geblesseerd te zijn...misschien moet ik toch even kijken naar de fitheid van een speler als ik hem koop. Weg 30 miljoen
Volgens mij wel.. en anders zondagquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:18 schreef Wicky15 het volgende:
Moet er morgen een nieuw team gekozen worden?
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:50 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Nee verrrrrdommmmee, ik heb 30miljoen. speel vanavond bekerfinale dus ik denk; ik koop nog ff een goede speler die ik er meteen in kan zetten.
Koop ik een speler van Werder Bremen die 6 miljoen onder zijn waarde zat en echt goed was, blijkt die een rode kaart te hebben en 1 wedstrijd geschorst te zijn. Klotezooi man.
Jah, maar ik klik dus niet op een speler als ik hem koop. De kans om mijn verloren seizoen nog een beetje glans te geven is ook verlorenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:11 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Staat er ook bij voordat als je oo de speler klikt.
Spijtig van je verloren bekerfinale trouwens
Ik dacht altijd dat er een dagje tussen zatquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij wel.. en anders zondag
Je had wel in mijn selectie mogen winkelen voor overbodige spelersquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:28 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Jah, maar ik klik dus niet op een speler als ik hem koop. De kans om mijn verloren seizoen nog een beetje glans te geven is ook verloren
Ah oke. Ik heb morgenavond feest dus dat wordt 'm niet. Maakt ook niet heel veel uit. Ik kijk wel wat over blijft. Weet toch nog niet of ik mee doe.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij wel.. en anders zondag
Ow echt? Beter, anders moet ik er ff tussenuit knijpen op een feestje om een osm team te kiezen. Leg dat maar eens uitquote:
Of het is gewoon een truc van jou, dat iedereen denkt dat het zondag pas isquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:55 schreef Zhero het volgende:
Zelfde tijd als anders, rond 20:05 dus. Morgen is laatste speeldag en zondag wordt alles verwerkt.
Nu begin je jezelf al in te dekkenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:01 schreef Zhero het volgende:
Haha ik weet 100% zeker dat het vroeger () wel zo ging in ieder geval
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |