quote:Op maandag 13 juli 2015 20:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
3-3 tegen PaderbornPaderborn thuis, altijd lastigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd met je puntjequote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
5-0 flikker toch op man![]()
Vies goor kut spel. Voelt net als FIFA vroeger dit. Zo oneerlijk
Zie ook hoe easy al die fucking spelers getraind kunnen worden. Kansloos tochquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zeg het nogmaals... zelden zo'n vaag OSM seizoen meegemaakt, voor meerdere ploegen. Compleet uit zijn verband gerukt gewoon.
Ik train al dagenlang Xabi Alonso van dik 31. Wordt ook alsmaar beterquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zie ook hoe easy al die fucking spelers getraind kunnen worden. Kansloos toch
Vroegâh toen was dat onmogelijk. Alles boven de 22 was nauwelijks te trainen, zoals het heurt. Maar goed, jou gun ik hetquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik train al dagenlang Xabi Alonso van dik 31. Wordt ook alsmaar beter
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:25 schreef Zhero het volgende:
Niet liegen, die is maar 1tje beter geworden![]()
.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vroegâh toen was dat onmogelijk. Alles boven de 22 was nauwelijks te trainen, zoals het heurt. Maar goed, jou gun ik hetDe rest kan allemaal de pleuriszooi krijgen
quote:CARVALHO ELIMINEERT MÖNCHENGLADBACH IN TITELRACE, FC KÖLN VERRAST, HANNOVER KLIMT, RITKE NAAR TRIBUNE NA VERPULVERING SCHALKE
De laatste kans voor Borussia Mönchengladbach is verkeken. Bayer Leverkusen won met 2-1 door de doelpunten van Jedvaj en de winnende treffer van Carvalho. Na het eerdere punten verlies van Die Vicekusen, leek de titelstrijd weer open. Leverkusen doet goede zaken en maakt een einde aan de dromen van Die Fohlen .
Truong: ''Het lijkt me wel duidelijk dat we beter waren. Het belang van deze wedstrijd was enorm. Ik vind nog dat we beter kunnen in het afronden van de kansen, maar het gaat in deze fase van de competitie alleen om het resultaat.''
PowerLoungen: ''Dit doet pijn. Ik verlies dan ook liever met 4-0, dan op deze manier. Als er een kans was om die titel te pakken, dan was het dit seizoen wel. Het is sneu om zonder prijs het seizoen af te sluiten.''
Het geprezen SC Paderborn moest voor het eerst in het seizoen een fluitconcert incasseren. De ploeg van trainer Funel verloor met 0-1 van FC Köln. De winnende goal kwam van Eder, die een vrije trap raak schoot.
Funel: ''Wat een klote wedstrijd. Het is weer typisch. Dat clubje moet weer van ons winnen.''
Moredhel: ''Nog drie finales en we kunnen misschien play offs afdwingen. Dat zou geweldig zijn. Het blijven voor ons nog altijd drie finales. Het programma ziet er niet onmogelijk uit, dus wie weet.''
Door opnieuw geklungel van Bayern München en Hamburger SV, klimt Hannover96 naar de zevende plaats. Die Roten profiteerde van het puntenverlies door zelf te winnen van FSV Mainz05.
Met name dankzij de hattrick van de topaankoop Sturridge, wist Hannover96 een 1-4 overwinning te behalen. Hannover96 staat nu zevende door een beter doelsaldo.
FredFlinkstoned: ''Die Sturridge is niet te stoppen. We lieten ons ook veel te makkelijk uitspelen. We hebben het afgelegd op kwaliteit en daar is niets mis mee. Op naar de volgende wedstrijd en hopelijk een beker aan het eind van de rit.''
Vasion: ''De zevende plaats is ons doel en een aantal weken terug had niemand meer verwacht dat we deze zouden halen. Het is nog niet zover natuurlijk, maar we staan er nu wel. Ik ben heel blij met de zege en met Sturridge haha.''
Een opvallend moment vond er plaats in de laatste tien minuten van de wedstrijd die ging tussen 1899 Hoffenheim en Schalke04. De kersverse trainer Ritke spuugde in het gezicht van vierde official.
De aanleiding van dit incident komt zeer waarschijnlijk door de rode kaart van Mathieu. De 31-jarige verdediger gaf Markovic een elleboogstoot. Hoffenheim won de wedstrijd uiteindelijk met 5-0 en houdt hiermee de druk op de koploper Bayer Leverkusen.
Jarti: ''Ik heb niet kunnen zien wat er gebeurde met Ritke en de scheidsrechter, dus ik kan en wil daar niet over oordelen. Wij focussen ons op de wedstrijd en de titel. We hopen de dubbel te pakken dit seizoen. Het is jammer dat ze geen punten hebben verloren tegen Mönchengladbach.''
Er wordt een onderzoek gedaan naar het incident en dit kan leiden tot een schorsing voor de volgende wedstrijd voor Ritke.
Ik zal morgen volle bak gaanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:59 schreef Vasion het volgende:
Bayern nog tegen Hoffenheim. HSV nog tegen Mainz uit en en Bremen thuis.
De doelstelling lijkt binnen voor mij, maarja je weet het nooit
Ik heb geen oefenwedstrijden meerquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb geen oefenwedstrijden meer
Waarvan aktequote:
Gaat Werner spelen? Oh, dus die drie punten krijg ik cadeau? Dankje!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarvan akte![]()
Nu ga ik Werner ook niet sparen, die gaat gewoon basis
En je wil mij vertellen dat jij mijn verdediging wel door gaat komen omdat?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gaat Werner spelen? Oh, dus die drie punten krijg ik cadeau? Dankje!
Gast, die gozer komt mijn verdediging niet door.
Omdat mijn team beter is. Ik sta ook zevende. En nu genoeg geluld, morgen gaan we zienquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En je wil mij vertellen dat jij mijn verdediging wel door gaat komen omdat?
Ohquote:Op woensdag 15 juli 2015 01:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Omdat mijn team beter is. Ik sta ook zevende. En nu genoeg geluld, morgen gaan we zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |