Bacongodquote:Op maandag 13 juli 2015 21:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
UTO SC, waar je grote vriend Baconbus post
Ik wil wel coop spelen! Ben alleen zelf nog maar net voorbij de proloog omdat ik eigenlijk op zoek ben naar een buddy om de rest mee te spelen. In mijn eentje lijkt de game me niet zo boeiend namelijk en met randoms spelen is gewoon kutquote:Op maandag 13 juli 2015 17:49 schreef Vault-Boy het volgende:
Man ik zit weer helemaal in Dying Light. Blijft echt heerlijk om vallen (vuurwerkbommetjes om ze te lokken naar vaten met olie of een hele groep bij elkaar zien te krijgen en dan een molotov erop gooien) te maken voor die zombies om zo 20 zombies tegelijkertijd af te maken. Op die manier krijg je ook echt veel xp.
Coop is misschien wel leuker, maar de meeste spelers rushen steeds door missies en dat vind ik ook niks. Ik speel juist echt op mijn dooie gemak.
Maar ik speel wel zonder headset hoor, omdat ik eigenlijk bijna nooit meer online game en ik ook echt om mijn gemakkie speel. Wil best eens samen spelen, maar dan weet je dat alvastquote:Op maandag 13 juli 2015 21:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wil wel coop spelen! Ben alleen zelf nog maar net voorbij de proloog omdat ik eigenlijk op zoek ben naar een buddy om de rest mee te spelen. In mijn eentje lijkt de game me niet zo boeiend namelijk en met randoms spelen is gewoon kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik heb er trouwens echt geen probleem mee om alleen te spelen. Vind het echt heerlijk om rond te lopen, dingen te looten en tussendoor al die zombies te killen via verschillende manieren.
spelendquote:Op maandag 13 juli 2015 21:26 schreef Che_ het volgende:
Hoe hebben jullie die trainingen gehaald op all-star
beidequote:Op maandag 13 juli 2015 21:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
SBS (of wat het ook uitzend) of Netflix?
RL? Niet. Voor de trophy is het spelen genoegquote:Op maandag 13 juli 2015 21:26 schreef Che_ het volgende:
Hoe hebben jullie die trainingen gehaald op all-star
Aha.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
RL? Niet. Voor de trophy is het spelen genoeg
Fatboy zitzak kan ik afraden.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:43 schreef bjanaan het volgende:
Op wat voor stoel gamen jullie? Zit te denken om naast mijn nieuwe tv een wat fijnere stoel te kopen! Dacht zelf aan een Fatboy zitzak iemand suggesties?
Hoe zou dat met je rug zijn eigenlijk? Juist wel relaxed?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Fatboy zitzak kan ik afraden.
Heb er zelf enige tijd op zitten\ liggen gamen maar is voor langere speelsessies niet lekker en in de warmere maanden werd het snel een zweterig en plakkerig warm gebeuren. Automatisch ga je ook wat sneller onderuitgezakt zitten waardoor het gamen automatisch wat kutter lijkt te gaan
Ik heb hetzelfde. Ik moet een zwaar ongelukkige rug/nekhouding aannemen als ik uitgezakt wil zitten (wat je natuurlijk wil terwijl je gamet), dus moet ik de hele tijd switchen van rechtop zitten, voorover leunen, achterover leunenquote:Op maandag 13 juli 2015 22:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoe zou dat met je rug zijn eigenlijk? Juist wel relaxed?
Ik heb zo'n hoekbank maar daar voel ik t op een gegeven moment wel. Misschien zelf ook eens een luie stoel erbij kopen.
Vooral na het trainen snel last van de rug (want spierpijn)
Mja misschien ook wel prima, maar dan wel incluis voetenbankquote:Op maandag 13 juli 2015 22:48 schreef Yi-Long het volgende:
Die Poang van Ikea lijkt me een ideale game-stoel (of lees-stoel, of whatever).
Bank of de Markus van Ikeaquote:Op maandag 13 juli 2015 18:43 schreef bjanaan het volgende:
Op wat voor stoel gamen jullie? Zit te denken om naast mijn nieuwe tv een wat fijnere stoel te kopen! Dacht zelf aan een Fatboy zitzak iemand suggesties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
... daar heb ik mijn 18 jarige illegale Portugeze double-D schoonmaakster voor...quote:Op maandag 13 juli 2015 22:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mja misschien ook wel prima, maar dan wel incluis voetenbank
quote:Op maandag 13 juli 2015 23:11 schreef Drankster het volgende:
[..]
Bank of de Markus van Ikea
Plaatje:De Markus zit ik momenteel op en die is idd prima, maar is wel meer een bureau-stoel voor de PC, en niet echt iets waarin ik mezelf 2-3 uur achter elkaar zie gamen voor de TV....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kost inmiddels ook zo'n 130-150 euro volgens mij bij Ikea, maar heb hem zelf destijds volgens mij voor zo'n 80-90 euro gehaald.
Zo laag mogelijk en de leuning zo ver mogelijk naar achteren vind ik nog wel een comfortabele zit, niet na 2-3 uur inderdaad maar dan pak ik de bank. Ik heb sowieso een te grote TV om dichtbij te zitten.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De Markus zit ik momenteel op en die is idd prima, maar is wel meer een bureau-stoel voor de PC, en niet echt iets waarin ik mezelf 2-3 uur achter elkaar zie gamen voor de TV....
Hij kost inmiddels ook zo'n 130-150 euro volgens mij bij Ikea, maar heb hem zelf destijds volgens mij voor zo'n 80-90 euro gehaald.
Nah, dat ging je op een gegeven moment wel pijn doen. Heb tegenwoordig zo'n stoel waar oma's de hele dag in liggen te slapen.. Die zit wel relaxedquote:Op maandag 13 juli 2015 22:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoe zou dat met je rug zijn eigenlijk? Juist wel relaxed?
Ik heb zo'n hoekbank maar daar voel ik t op een gegeven moment wel. Misschien zelf ook eens een luie stoel erbij kopen.
Vooral na het trainen snel last van de rug (want spierpijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |