Kan het niet bevestigen, maar heb je bij psn plus geen online storage voor je savegames?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:20 schreef NutKees het volgende:
Kan iemand bevestigen of een game verder spelen op een andere Ps4 alsvolgt werkt:
-Kopieren naar USB, dan terug naar Ps4 en inloggen met het savegame account?
Lijkt meer op Dark Souls.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Is Bloodborne een soortgelijk spel als The Witcher 3 of meer richting God of War gameplay?
neuh, hij telt alles , maar de trophy hoort te poppen tussen de 72 en 145 nuquote:Op maandag 13 juli 2015 13:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er is een bug waardoor ie alleen exhibition en season meetelt.
Online potjes dus niet.
Welk spel wees wat uitgebreiderquote:Op maandag 13 juli 2015 17:26 schreef Tjacka het volgende:
Hoi.
Mijn PS4 laadt het spel niet op een of andere manier?
Weten jullie wat het probleem kan zijn?
Dus telt ie niet alles mee...quote:Op maandag 13 juli 2015 17:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neuh, hij telt alles , maar de trophy hoort te poppen tussen de 72 en 145 nu
niet dat ik online nou een kleine 400km gereden heb dus daar ligt niet aanquote:
huehuequote:Op maandag 13 juli 2015 17:49 schreef Vault-Boy het volgende:
Man ik zit weer helemaal in Dying Light. Blijft echt heerlijk om vallen (vuurwerkbommetjes om ze te lokken naar vaten met olie of een hele groep bij elkaar zien te krijgen en dan een molotov erop gooien) te maken voor die zombies om zo 20 zombies tegelijkertijd af te maken. Op die manier krijg je ook echt veel xp.
Coop is misschien wel leuker, maar de meeste spelers rushen steeds door missies en dat vind ik ook niks. Ik speel juist echt op mijn dooie gemak.
pers?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:53 schreef Fokker101 het volgende:
Wat ik nooit snap dat sommige mensen games voor de release kunnen krijgen?!
Nee geen pers, gewoon buurjongens. Krijgen altijd FIFA eerder 2 dagen overigens snap niet hoe.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
huehue
[..]
pers?
of gewoon eerder verstuurd naar ze. heb ik ook wel eens gehad.
En anders zie je vaak meuk online wel verschijnen
Ja ik, johan wil ook wel.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:48 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
verassendzijn d'r nog mensen die rond half 9 potjes RL willen spelen ?
ik heb mn games vaak ook net iets eerderquote:Op maandag 13 juli 2015 17:55 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee geen pers, gewoon buurjongens. Krijgen altijd FIFA eerder 2 dagen overigens snap niet hoe.
Geen van beidequote:Op maandag 13 juli 2015 15:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Is Bloodborne een soortgelijk spel als The Witcher 3 of meer richting God of War gameplay?
Howquote:Op maandag 13 juli 2015 17:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb mn games vaak ook net iets eerder
Soms verkopen winkels eerder/word eerder bezorgd/stelen het van een vrachtwagen (waarvan wij er ook een in dit topic hebben)/streamers enzoquote:Op maandag 13 juli 2015 17:55 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee geen pers, gewoon buurjongens. Krijgen altijd FIFA eerder 2 dagen overigens snap niet hoe.
je kan hem niet opstarten of in fifa zelfquote:Op maandag 13 juli 2015 18:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fifa toch
hij zegt spel laden maar doet niks
niet opstarten tochquote:Op maandag 13 juli 2015 18:19 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
je kan hem niet opstarten of in fifa zelf
Haal de de cd er uit verwijder game stop de cd er opnieuw inquote:Op maandag 13 juli 2015 18:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fifa toch
hij zegt spel laden maar doet niks
Zoek t ff zelf op tochquote:
en het aftrekken van m e d i a m a r k t(ja, sterf met je automatische URLS ) hulpjes helpt ook nog wel eensquote:
hou je bek apaatquote:Op maandag 13 juli 2015 18:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zoek t ff zelf op toch
Wat een kerel toch
Hahahaah wat een noob gewoon cd eruit en erinquote:
gewoon een fijne luxe bureaustoel doet bij mij al wonderen, ik kan gamen vanuit mijn bed, of mijn bank, maar mijn bureaustoel blijft een comfortabel juweeltjequote:Op maandag 13 juli 2015 18:43 schreef bjanaan het volgende:
Op wat voor stoel gamen jullie? Zit te denken om naast mijn nieuwe tv een wat fijnere stoel te kopen! Dacht zelf aan een Fatboy zitzak iemand suggesties?
quote:Op maandag 13 juli 2015 18:43 schreef bjanaan het volgende:
Op wat voor stoel gamen jullie? Zit te denken om naast mijn nieuwe tv een wat fijnere stoel te kopen! Dacht zelf aan een Fatboy zitzak iemand suggesties?
zoek het zelf danquote:Op maandag 13 juli 2015 18:43 schreef bjanaan het volgende:
straks wou net playstationpluscode proberenquote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 18:43 schreef bjanaan het volgende:
Ik heb een rijtje van drie bioscoopstoelenquote:Op maandag 13 juli 2015 18:43 schreef bjanaan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |