Geen van beidequote:Op maandag 13 juli 2015 15:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Is Bloodborne een soortgelijk spel als The Witcher 3 of meer richting God of War gameplay?
Howquote:Op maandag 13 juli 2015 17:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb mn games vaak ook net iets eerder
Soms verkopen winkels eerder/word eerder bezorgd/stelen het van een vrachtwagen (waarvan wij er ook een in dit topic hebben)/streamers enzoquote:Op maandag 13 juli 2015 17:55 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee geen pers, gewoon buurjongens. Krijgen altijd FIFA eerder 2 dagen overigens snap niet hoe.
je kan hem niet opstarten of in fifa zelfquote:Op maandag 13 juli 2015 18:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fifa toch
hij zegt spel laden maar doet niks
niet opstarten tochquote:Op maandag 13 juli 2015 18:19 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
je kan hem niet opstarten of in fifa zelf
Haal de de cd er uit verwijder game stop de cd er opnieuw inquote:Op maandag 13 juli 2015 18:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fifa toch
hij zegt spel laden maar doet niks
Zoek t ff zelf op tochquote:
en het aftrekken van m e d i a m a r k t(ja, sterf met je automatische URLS ) hulpjes helpt ook nog wel eensquote:
hou je bek apaatquote:Op maandag 13 juli 2015 18:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zoek t ff zelf op toch
Wat een kerel toch
Hahahaah wat een noob gewoon cd eruit en erinquote:
gewoon een fijne luxe bureaustoel doet bij mij al wonderen, ik kan gamen vanuit mijn bed, of mijn bank, maar mijn bureaustoel blijft een comfortabel juweeltjequote:Op maandag 13 juli 2015 18:43 schreef bjanaan het volgende:
Op wat voor stoel gamen jullie? Zit te denken om naast mijn nieuwe tv een wat fijnere stoel te kopen! Dacht zelf aan een Fatboy zitzak iemand suggesties?
quote:Op maandag 13 juli 2015 18:43 schreef bjanaan het volgende:
Op wat voor stoel gamen jullie? Zit te denken om naast mijn nieuwe tv een wat fijnere stoel te kopen! Dacht zelf aan een Fatboy zitzak iemand suggesties?
zoek het zelf danquote:Op maandag 13 juli 2015 18:43 schreef bjanaan het volgende:
straks wou net playstationpluscode proberenquote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 18:43 schreef bjanaan het volgende:
Ik heb een rijtje van drie bioscoopstoelenquote:Op maandag 13 juli 2015 18:43 schreef bjanaan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |